mor24

MA - gradiv igen

2 indlæg i dette emne

Jeg er ny herinde, vil lige fortælle kort om mig selv.

Jeg bliver 25 på mandag, jeg har en søn på 2 år fra et tidligere forhold. Min kæreste er 35 og har 2 børn fra et tidligere forhold.

Jeg blev i februar i år gravid med vores første fælles barn.

NF i maj viste at baby var gået til uden at vi havde opdaget det. Det var utrolig hårdt.

Aborterede den efterfølgende uge.

Vi besluttede at holde en lille pause til efter vi kom hjem fra sommerferie, så vi kunne komme os over det og nyde ferien sammen.

Vi har nu genoptaget PB og jeg er meget nervøs.

Jeg kan ikke lade vær med at spekulere på om jeg kan blive gravid igen. Er igang med 2 cyklus, sidst blev jeg gravid i 2 cyklus.

Tænker for meget over det, min kæreste tager det helt roligt og siger at det kommer når det kommer.

Hvad er chancen for en MA igen?? Nogle der har erfaringer de vil dele, så er i meget velkomne til at svare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for dit svar :)

Det er altid rart med positive svar, så får man det lidt bedre

Tillykke med den lille spire du nu har i maven, det må være dejligt at være nået så langt ;) Bliver du stadig nervøs for at noget kan gå galt??

Vi har lige genoptaget PB og er nu i min ´2. cyklus, havde en bio i min 1. cyklus - havde en positivt GT og alle de klassiske tegn, men mens kom alligevel :( Så nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om jeg overhovedet kan blive gravid igen. Ved godt at der højst sansynligt ikke er noget at være nervøs for, da det jo stadig er tidligt i forløbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER