Sign in to follow this  
Followers 0
ki schou

Hunger games filmen

19 posts in this topic

Nogen der har set den?

Synes den var meget fascinerende - fordi den var ret væmmelig grundet hele scenariet omkring de unge stakler, men alligevel så spændende at jeg måtte se den færdig.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skulle synes om den.

Hele universet er fascinerende, men jeg synes der manglede mere action...

Annonce ♥

Jeg er vild med den, men endnu mere vild med bøgerne. :)

Der sker noget mere i dem.

Venter spændt på film nr 2 i trilogien :)

Annonce ♥

Jeg har læst alle bøgerne på 2 dage - kunne simpelthen ikke lægge dem fra mig.

Min bonusdatter på 14 læste dem i sommerferien - stortudende, men kunne heller ikke lægge dem fra sig.

Vi går som katten om den varme grød ift. filmen, for den kan umuligt leve op til bøgerne... men samtidig er det jo en fantastisk historie, så mon ikke vi ender med at se filme alligevel ;)

Annonce ♥

Jeg har set filmen, men ikke læst bøgerne. Kunne rigtig godt lide filmen, så går nu og overvejer at læse bøgerne - men ved ikke om de vil være lige så gode, når man har set filmen først? Så ved man jo hvad der sker osv..

Annonce ♥

Jeg er fan :super

Den var meget barsk, men det var også en af filmens forcer.

Og slutningen var godt fundet på synes jeg

Annonce ♥

Øj jeg synes at den er god... Har ikke læst bøgerne.. Men blev hurtigt fanget af det spændende univers... Kan ikke vente til toeren kommer :)

Annonce ♥

Jeg har læst alle bøgerne på 2 dage - kunne simpelthen ikke lægge dem fra mig.

Min bonusdatter på 14 læste dem i sommerferien - stortudende, men kunne heller ikke lægge dem fra sig.

Vi går som katten om den varme grød ift. filmen, for den kan umuligt leve op til bøgerne... men samtidig er det jo en fantastisk historie, så mon ikke vi ender med at se filme alligevel ;)

:ditto til det i rød...

Jeg åd bøgerne på en weekend.. Kunne simpelthen ikke holde op med at læse og er nervøs for om filmen lever op til bøgerne, men tror nu alligevel jeg skal se den snart..

Annonce ♥

Kender godt det med at man kan blive fælt skuffet over at se en film.

Sådan havde jeg det med Arn filmene. Synes egentlig ikke bøgerne var hamrende gode, men jeg blev SÅ skuffet da jeg så filmen, for i min boglige fantasi verden var Arn en mega hottie, men det synes jeg bestemt ikke han var i fimmene. Så det var med pil nedad <_<

Jeg kan til gengæld rigtig godt lide Twilight filmene fremfor bøgerne, da jeg synes bøgerne er skrevet i et lidt mere barnligt sprog end filmene fortæller i.

Annonce ♥

:biglove :biglove :biglove :biglove :biglove :biglove :biglove

Jeg ELSKER hele universet, både bøger og film :biglove

Annonce ♥

Har hverken læst bøgerne eller set filmen, men det kunne da godt være man skulle købe den. ELSKER Twilight filmene, og så vidt jeg har fået fortalt, skulle det Hunger Games være "afløseren"

Annonce ♥

Kender godt det med at man kan blive fælt skuffet over at se en film.

Sådan havde jeg det med Arn filmene. Synes egentlig ikke bøgerne var hamrende gode, men jeg blev SÅ skuffet da jeg så filmen, for i min boglige fantasi verden var Arn en mega hottie, men det synes jeg bestemt ikke han var i fimmene. Så det var med pil nedad <_<

Jeg kan til gengæld rigtig godt lide Twilight filmene fremfor bøgerne, da jeg synes bøgerne er skrevet i et lidt mere barnligt sprog end filmene fortæller i.

Hehe sjovt, jeg har det omvendt med twilight bøger og film. ELSKER bøgerne, men synes kun filmene er ok.. De bliver dog bedre og bedre synes jeg go glæder mig meget til den sidste film :)

Jeg læste så også bøgerne på engelsk, synes ikke den danske oversættelse var særlig god - der vil jeg nok give dig ret i at det var en smule barnligt.

Annonce ♥

Jeg syntes altså den var mega langtrukken og er bestemt ikke en film jeg ville anbefale til andre - spild af tid i mine øjne! :whistling

Annonce ♥

Vi købte filmen i sidste uge, og så den samme aften. Vi synes VIRKELIG den var god!!! Dagen efter så vi den igen, og jeg har allerede lyst til at se den igen :blush

Annonce ♥

Jeg har set filmen, men ikke læst bøgerne. Kunne rigtig godt lide filmen, så går nu og overvejer at læse bøgerne - men ved ikke om de vil være lige så gode, når man har set filmen først? Så ved man jo hvad der sker osv..

:ditto men lige nu er tiden bare ikke til det :whistling

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at nogen gider se og læse om de der vampyrer. Vi ved jo godt alle sammen at der ikke findes vampyrer - sådan noget fis :blabla

Jeg har ikke set Hunger Games filmen, men hvis der er blod og frække fyre med i den så er jeg sikker på, at den er noget for mig

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at nogen gider se og læse om de der vampyrer. Vi ved jo godt alle sammen at der ikke findes vampyrer - sådan noget fis :blabla

Jeg har ikke set Hunger Games filmen, men hvis der er blod og frække fyre med i den så er jeg sikker på, at den er noget for mig

:lolhit

Der er da et par fyre, der er ok søde, men de er jo intet til sammenligning med din flotte fyr ;) blod er der en del af!

Annonce ♥

Tak fordi du delte. Du kan spille Minecraft Apk, et underholdende, overlevelses- og kreativt spil, som du bør prøve her: https://coimobile.com/minecraft/

Edited by KizzyGibson
Corrections

Annonce ♥