TakForDenneGang

Lille video af Johan

7 indlæg i dette emne

Ihh jeg er bare så stolt af min bebs, som ikke er så bebs-agtig mere :whistling

Fik endelig fanget at han går med gåvognen, uden at han stoppede og kravlede efter mig :rolleyes og fik lyst til, at vise jer det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Naarh, hvor er han soed 00000858.gif Og dygtig loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sød og dygtig :loveshower

Fedt at han lige kommer i tanke om at han lige skal smage på håndtaget også :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower

Ja ALT hvad han kommer i nærheden af skal smages på :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, hvor er han dygtig..... Hvor ser det bare sødt ud, og han klør ufortrødent på selv om benene stadig ikke lystrer helt. Store dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at det er dybt imponerende at han allerede kan det... Så langt tror jeg ikke vi er om 1 måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, hvor er han dygtig..... Hvor ser det bare sødt ud, og han klør ufortrødent på selv om benene stadig ikke lystrer helt. Store dreng :loveshower

Tak :loveshower Sådan er han med alt.. Bare frem frem frem... Det var slut med at ligge i mors arme, da han var 2 måneder :rolleyes

Synes at det er dybt imponerende at han allerede kan det... Så langt tror jeg ikke vi er om 1 måned.

Må sige at jeg også syntes, at han er alt for hurtig.. Hans hjerne kan ikke følge med kroppen, så han har ingen føling med hvad der er farligt fx vil han gerne kravle ud over kanten på sofaen og bliver sur, når jeg stopper ham i, at falde ned :huh Men på den anden side er jeg også super stolt over det han kan :wacko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER