issa

Gode råd?

2 indlæg i dette emne

Åh jeg mangler gode råd. Vi havde lige fundet en fin rytme, men da Liam nåede de 14 uger har vi pludselig vendt op og ned på det hele. Han begyndte at ville amme hver 1.5-2 time og græd pludselig fast fra kl 18-20. Har tænkt om min mælk var nok, (tråd om vælling), var han igang med at justere mælkeproduktionen, tigerspring, havde han en bakterie, googlet om man kan få 3 mdr kolik, har endda overvejet en hæmoride meeen nok ik mulig på brystmælk. For intet har ændret sig i vores vaner. (jeg spiser det samme, han bøvser det samme, vi er hjemme, men det startede dog på en 4 dages tur til dk) Har dog bemærket at han ikke havde så meget afføring så efter 5 dage prøvede jeg med termometeret men der skete intet. Prøvede et par gange mere på forskellige dage for kunne se han ikke fyldte bleerne som før, men først på 11. Dagen skete der noget og Nøj der kom meget. Håbede at nu var vi tilbage men ak nej, han har stadig av i mave efter ca 45 min søvn. (han er så træt så træt men maveknebne vækker ham og han trækker sig enten sammen eller spænder ud som et bræt) øv. Tilgengæld har han de sidste 4 dage så over fyldt bleerne af sig selv - om til 8 gange om dagen? Nu bor jeg jo ikke i dk, så har ingen sundhedsplejerske desværre, så havde ham forbi lægen som sagde jeg skulle prøve kiwi eller sveske mos. Nå indrømmer at jeg studser og ikke har den store lyst til at få direkte til frugt mos inden vi har prøvet tynd grød. Han er jo også kun 16 uger,men havd syntes I? Er der noget jeg overser eller er dette normalt omkring 14-16 plus uger? Trænger virkelig til lidt sammenhængende søvn nu. Kan se han har taget 300 g på på 3 uger men ved faktisk ikke om det er nok? Hilsen issa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DU kan spise kiwi og svesker, men han skal da ikke have den slags endnu, overhovedet ikke! Det er skoert, men min boernelaege her i Italien ville ogsaa have "givet os frugt", hvis ikke amningen gik saa godt, som den goer blink.gif

Der sker noget med deres doegnrytme ved 3-4 maaneder og de skal igennem et eller andet udviklingshejs. Det kan virkelig genere maven, hvis han ammes for tit, saa rpev at straekke den, saa det ikke er det, der generer ham...

Jeg er saa traet, saa traet, men hvis jeg kommer i tanker om mere, saa kommer det imorgen icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER