Nitzen1987

3 måneders vaccinen

7 indlæg i dette emne

Maja er blevet vaccineret i dag og hun har egentlig taget det ret pænt. Hun græd lige da hun blev stukket men kunne let trøstes da hun blev lagt til brystet. Hun sov så næsten fire timer da vi kom hjem og legede efterfølgende på sit nye legetæppe. Tror egentlig ikke at hun har feber, men hun vil helst sidde sin moar her i aften :) så håber at vi er sluppet billigt...

Hvordan reagerede jeres små poder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mikkel er ikke blevet vaccineret endnu, det skal han først d. 24.sept. Jeg er dog meget spændt på dette, og lidt nervøs for hvordan han vil reagere. Som jeg har forstået det, drejer det sig om 2 stik - 1 i hvert lår ? Er det rigtigt ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps 2 stik. Simon tog det helt fint. Men han så vredt på sygeplejesken da hun bagefter kom med gang vaccinationsbog. Vi havde ikke de store reaktioner han virkede lidt træt og pjevset i et døgn så det var ikke så slemt. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke blev monster ked af det over at blive stukket, men hun blev så også vækket af stikkene bette pus :( Hun var lettere utrøsteligt sidst på eftermiddagen samme dag, og var lidt af et brokkehovedet aftenen dagen efter. Jeg har så en teori om at der er faldet et tigerspring lige oveni så det er ikke så heldigt.

MEN ingen feber og opført sig rigtig pænt ellers så vi er sluppet rigtig heldigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter med at lade Noah vaccinere. Jeg kan ikke faa mig selv til at goere det mod ham - hernede er det 7 cìvaccinationer paa en dag og de ville have haft os derop da han var 2 mdr. og en uge gammel. Siden da har de kimet min mand og hotellet ned, for nogle af dem er jo "obligatoriske" hernede, saa de gaar temmelig meget op i det. Vi vaelger at tage en privat konsultation hos en boernelaege, som er er helt anderledes nuanceret i forhold til vaccinationer og ogsaa har meget med boernehomoeopati at goere. Jeg haaber at faa klarhed over, hvilke og hvornaar i forhold til vores barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mikkel blevet vaccineret, og det gik fint. Han blev naturligvis ked af at blive stukket med nålene, men en tur op til farmand, og så var alt ok igen. Da vi kom hjem, fik han lidt mælk og blev lagt til at sove og det gjorde han så. Nogle timer senere vågnede han, fik mad, og faldt i søvn igen. Han sov nærmest hele dagen og ingen feber. Og han sov også hele natten, så ingen ballade her. Dejligt. :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm tog det pænt, men var også i fuld gang med at flirte med den pæne sygeplejerske, der stak ham. Så selvom det gjorde ondt, så måtte han jo skynde sig at græde færdig, så han kunne fortsætte med sin flirten :-/

Siden har han sovet lidt mere end normalt, hvilket har fjumset lidt i sovetiderne. Han er gået meget sent i seng her til aften. Men humøret har såmænd været fint. Han vågnede dog med et vræl om natten, 12 timer efter stikket, og var mere end almindeligt ked...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER