petit_honey

udefineret forhold

13 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Håber i kan hjælpe mig med!

Jeg har mødt en fyr, som er i et forhold (don't shoot me), men det går rigtig dårligt for ham og kæresten. Jeg har virkelig følelser for ham og det virker til at han har det lige sådan med mig :blush

Det virker dog til at han har enormt svært ved at komme ud af det forhold, og om det sker ved jeg ikke - men jeg tror det. Han virker meget opgivende opfor at redde det og gør íkkr rigtigt noget for det ifølge ham selv.

Men jeg ved ikke hvilket ben jeg skal stå på. For jeg er helt vild med ham og har ikke lyst til at være sammen med andre end ham. Men samtidig så er han i et forhold og vil måske ikke engang være parat til at være sammen med mig HVIS de går fra hinanden. Så piger, er det ok hvis jeg imellemtiden ser andre? Jeg mener, vi har jo haft sex, og normalt plejer jeg ikke at være sammen med flere på engang, det føles forkert. Men han har jo sin kæreste....

Jeg ved godt at mange vil komme med dømmene tanker om vores forhold, men jeg håber i kan se bort fra det alligevel, for jeg tænker nok over det selv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er en af dem der selv har haft forhold til mænd der har haft kæreste / været gift - og synes det er i orden. I min verden er det ham der har et forhold til en anden der gør noget forkert (men det er jo ikke den diskussion du vil tage hul på ;))

Hvis du har følelser for ham, hvorfor har du lyst til at være sammen med andre? Fordi du keder dig? Vil gøre ham jaloux? eller?

Jeg synes godt du kan se andre så længe i ikke er rigtige kærester (han ser jo også en anden - hans kæreste / kone), men hvis jeg var forelsket i en mand tror jeg ikke selv jeg ville være sammen med andre......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærlig hvad er det du gerne vil have ? Er det ham ?

For ja du er i din ret til at se andre han har sin kæreste og du er ikke bundet af andet end dig selv.

Gør da hvad du føler for, hvis det er at være sammen med en anden indimellem så god fornøjelse med det.

Hvis ikke så hold dig lidt til ham her og få noget godt sex

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har altid lært, at den måde man får manden på, er samme måde man mister ham igen. Dermed sagt, at hvis jeg var dig, så ville jeg se mig om efter en anden fyr.

Jeg tror ikke på, at han går fra sin kæreste og hvis han gør, så vil jeg være meget nervøs for, om han kunne finde på at finde en anden mens, at han har dig. Ja som du nok kan læse, så er jeg meget imod, at man har forhold til mænd, som allerede er i forhold. Jeg har nemlig prøvet at være parten, som havde en fyr, der var sammen med en anden samtidig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen det kommer vel helt an på dig selv... altså om du skal vente på ham men samtidig kommer det jo nok oz lidt an på flere factore som fx hvordan i har mødt hinaden altså er det mere end bare et engangs uden om for ham, har han børn med hende og er de gift eller bare kærester altså fakts som kan være med til at afgøre om han forlader det han har for dig..

men det kommer oz an på hva du gerne vil vise ham vil du vise ham at du gerne vil ham og virkelig er interesseret i ham jamen så skal du nok ikke være sammen med andre men har du ikke brug for at vise ham det jamen så kan du jo roligt tage andre imens du venter..

men tja som en skriver du ender jo nok med at blive forladt af ham på samme måde som han fandt dig hvis i altså finder sammen.. og nejh jeg er bestemt ikke fortaler eller begejstret for dem der er utro ej heller dem der er sammen med folk i forhold jeg sys det er fejt og jeg viulle aldrig kunne leve i et forhold med en som jeg havde hugget fra en anden for ville være næsten 100 % sikker på at han gjorde det samme mod mig på et eller andet tidspunkt og den tanke ville jeg ikke leve med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe du kan se dig selv i øjnene og have det godt helt inde i dig selv med de ting du gør, så er der intet der er rigtigt eller forkert - i min verden :)

Mærk efter og gør hvad du føler for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo i bund og grund kun du der kan svare på spørgsmålet :) Men hvis hans forhold går så dårligt, hvorfor er han så stadig sammen med hende ?? Der er noget der siger mig, at han ikke går fra hende, men det er kun hvad jeg føler efter at have læst, hvad du har skrevet, så om det er det rigtige ved jeg jo ikke..

Men selvfølgelig kan du da se andre mens du har ham, han ejer dig på ingen måder og da slet ikke når han stadig er hos sin kæreste..

Jeg håber i sammen finder en holdbar løsning, alle kan leve med :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det syntes jeg du selv må bestemme, han er jo i et forhold :)

MEN hvis du virkelig vil ham så meget som du skriver, har du vel ikke lyst til at være sammen med andre? det ville jeg personligt ikke have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal kæmpe for at få ham, hvis det er ham du vil have. Hvis han er i forhold og bare er din elsker, så har du retten til også at være sammen med andre, hvis du gider. Du vinder ham nok ikke ved at være sammen med andre.

Min indstilling er også at du kan være ligeglad med at han er i forhold og at det er ham der har et problem (og ikke mindst hans stakkels kæreste, jeg ville nødig være i hendes sko - men sådan er livet jo desværre også af og til)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres svar piger :) Er virkelig helt skudt i ham :loveshower men prognosen er jo nok dårlig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe du kan se dig selv i øjnene og have det godt helt inde i dig selv med de ting du gør, så er der intet der er rigtigt eller forkert - i min verden :)

Mærk efter og gør hvad du føler for :kram2

Lige sådan et svar jeg ikke kunne formulere mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmålet er om du overhovedet vil have ham? Hvem vil have en mand der lyver, er utro og illoyal? Han bliver jo ikke en anden af at du bliver hans kæreste. Han har den personlighed han har. Lige nu er det en anden det går ud over. På et tidspunkt vil det blive dig. Jeg synes at du skulle finde en mand med lidt flere kvaliteter og lidt færre personlige problemer, som kan bidrage med noget godt i dit liv!

Håber at du finder en god vej for dig! :goodluck

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at der er noget i vejen med at være sammen med en mand, der har en kæreste. Man bestemmer jo ikke selv, hvem man har følelser for, og hvis følelserne er gengældte, så er det jo "hans problem" og ikke dit, at han har en kæreste.

Jeg tror iøvrigt heller ikke nødvendigvis, at han vil være dig utro, bare fordi at han er sin nuværende kæreste utro. Jeg tror ikke nødvendigvis at utroskab er et "personlighedstræk" - nogle gange sker det pga. en rigtig dum situation, og måske er det sådan en han er i nu.

Men hvis jeg var dig, så havde jeg stampet i gulvet, og forlangt at han gik fra kæresten, eller i det mindste, at han lagde en plan for hvornår han ville gå fra hende. Fordi jeg fortjener at have en mand, der kun vil have MIG ;) Og det er jeg sikker på, at du også gør :) Og nu kender jeg jo ikke hans situation og evt. særlige forhold, men ud fra hvad du skriver, så kunne jeg godt mistænke ham lidt for at være en nikkedukke, der ikke har nosserne til at gå fra hende, og derfor venter på at hun går fra ham. Eller at han bare nyder at få i pose og sæk på din (og kærestens) bekostning ;)

:ba Nå, det var jo slet ikke dét, du spurgte om, men ville lige sige det. :)

:btopic Jeg synes sagtens, at du kan tillade dig at være sammen med andre sålænge jeres forhold ikke er klart defineret. Det er måske en god idé at overveje, hvordan det evt. kunne påvirke et evt. fast forhold mellem jer senere, og om hvorvidt han skal vide det eller ej, men hvis vi kun kigger på, hvad du kan tillade dig, så synes jeg egentlig, at du kan tillade dig "hvad som helst" så længe I ikke er i et defineret parforhold. :)

Held og lykke med det, jeg håber du får drømmeprinsen for dig selv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER