Faith_2012

Er jeres mave vokset?

10 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke rigtig.... De fleste dage mærker jeg absolut intet til graviditeten... Jo mit bækken har været træt efter lange gåture osv. og jeg sover mere end jeg plejer, men ellers er der intet..

Og nu er jeg 10+1 og burde vel egentlig godt kunne mærke babybulen når jeg ligger ned- men det synes jeg altså ikke jeg kan!

- Kan i?

Er vel lidt ængstelig for om den er gået til grunde... Måske det bare er nerver her i ugerne op til NF scanningen.. men jeg føler mig altså ikke særlig gravid :rolleyes

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bestemt ikke at du skal bekymre dig - så vidt jeg kan læse mig til er der enormt stor forskel på hvor tidligt graviditeten kan ses og mærkes. Jeg har taget en hel del på allerede (er kun 8+6), men det er ikke decideret 'mave' selvom jeg prøver at bilde mig selv ind at det er :whistling

Jeg føler mig faktisk igså lidt i limbo - de første 6 uger havde jeg de ondeste ligament smerter stort set hele tiden, men nu er det eneste tegn at jeg er enormt træt så indtil jeg kan få bekræftet at alting er tip-top ved NF scanningen om en måned bliver jeg også hele tiden ramt af sådan en 'er-der-overhovedet-noget-derinde-følelse' - hvornår skal du til scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærker masser til den ;) kvalme, sover dårligt og er konstant træt :zzz ... Ville gerne være symptom fri, syntes det er svært at have det så dårligt og så lige være der for mine dreng. Men satser på det snart vender og jeg bliver frisk som en havørn igen :P

Maven er der osse, kan stadig skjule den.... men der går ik lang tid så er det umuligt. Men håber lige jeg kan skjule det indtil d.24 hvor jeg skal til NF. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal scannes her d. 19. så får vi vished....

Nogen dage føler jeg den vokser andre dage ikke :rolleyes Åh jeg hader uhvisheden..... Jeg vil bare gerne vide om der ligger en lille nus derinde eller ej. Synes mine følelser er svære at holde styr på lige for tiden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er heldigvis ikke så længe til d. 19. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå- så blev jeg da alligevel en lille smule "forsikret"... Jeg er slet ikke i tvivl om at maven er vokset lidt når jeg ligger ned- det er manden heller ikke. Vi kan tydeligt mærke den lille bule nu... Men om det så betyder at baby har det godt derinde, ja det får vi svar på om en uge... Er godt nok spændt og nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker på at det betyder - men kan virkelig godt forstå at du mangler forsikring og glæder dig til scanningen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er som sådan ikke vokset, den er ved at ændre form.

Men med min datter blev jeg også big time stor lige med det samme og det er ikke andet 9 mdr jeg vr gravid sidst så jeg regner med at få et kæmpe babypalads :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo også godt være at din livmoder er lidt bagoverbøjet, hvilket vil betyde at der kan gå lidt længere tid før man kan se de tydelige fysiske tegn på at der ligger en lille guldklump derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er begyndt at vokse, lige så stille :) Nu har jeg også set liv- så alt er som det skal være :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER