Charlie

Hvordan har i det?

15 indlæg i dette emne

Hej igen allesammen

Vi er jo godt nok ikke så mange i april gruppen endnu, men jeg synes at det kunne være rart med en lille 'sådan-har-jeg-det-lige-nu-tråd'.

Lige nu er jeg træt! Jeg føler seriøst at jeg kan lægge mig til at sove igen lige så snart jeg er vågnet og her sidst på arbejdsdagen synes jeg bare at det er helt umuligt at holde mig vågen... <_<

Ellers er jeg vist ikke særligt 'hårdt ramt' - jeg har kun kvalme hvis jeg er sulten så for at undgå det spiser jeg temmelig meget - hvilket har resulteret i at jeg allerede har taget 3-4 kilo på (og er altså kun 8+6 - så det skal jo nok komme til at gå godt...ahem...)

Hvad med jer andre? Kvalme? Træthed? Smerter? Eller er det hele bare ren lykke :loveshower ?

Kh.

Charlie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har kvalme, sover dårligt og er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :zzz overvejer tit at tage en lur under bordet på mit arbejde...

Men håber det snart går i sig selv igen.

Har osse taget på...3kg :huh ikke så godt, så selvom kvalmen har været slem, så er der vist røget en del ned ;)

Syntes den her gang har været meget slemmer ind de to sidste gange. Men ham der hjemme siger det er det samme, jeg er en zombi igen igen igen, så det er vist min hukommelse, der er gået i stå :lol eller så vil jeg bare gerne have ynk... hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha...synes også at vi har fortjent lidt ynk en gang imellem :whistling

Jeg er også virkelig stærkt fristet af at tage en lur under skrivebordet...men tror at de andre på kontoret ville undre sig lidt og eftersom jeg ikke har fortalt nyheden på arbejdet endnu må jeg hellere prøve at holde mig vågen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tror osse mine kollegaer ville glo lidt ;) har faktisk en dag sat min på toilettet, med brættet nede og så hænderne og hovedet på vasken og lige power nappet lidt :D

ha ha der var krise. Har heller ikke fortalt det til nogle endnu, venter lidt - efter nf tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det godt nu min blødning er slut og jeg har fået første scanning og fået af vide at alt er godt indtil nu.

Jeg er nu også ret træt og her de sidste par dage er jeg også begyndt at få kvalme når jeg bliver sulten. Har ellers ikke haft problemer med kvalme indtil nu. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejlig at din blødning er stoppet og at scanningen har vist at alting er som det skal være :yay

Så er det bare med at få slappet af og spist en masse for at holde den kvalme fra døren :P

Vi har forresten termin den samme dag - hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu mærker jeg ikke rigtig noget til, at jeg er gravid- men det gjorde jeg heller ikke sidste gang.... Skal dog ikke i seng senere end kl. 21, og min appetit er let øget, og så værker det lidt i bækkenet hvis jeg "går for lange ture".. men ellers intet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig ikke at have slemme gener :D

Jeg har pletblødt lidt siden i fredags og har også haft konstant ondt sådan midt i maven - ikke voldsomt meget, men nok til at jeg er blevet mega nervøs over om der nu er noget galt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig ikke at have slemme gener :D

Jeg har pletblødt lidt siden i fredags og har også haft konstant ondt sådan midt i maven - ikke voldsomt meget, men nok til at jeg er blevet mega nervøs over om der nu er noget galt :boo

Har du snakket med lægen? :kram2 Det kan være du kan blive sendt til scanning- det vil de gerne når du har ondt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ringede til vagtlægen søndag aften fordi jeg var vildt ked af det og sikker på at der var noget helt galt - lægen var super flink, men kunne jo ikke rigtig gøre så meget andet end at henstille til at ringe til min egen læge mandag morgen. Jesper er ikke hjemme hele denne uge og jeg kan simpelthen ikke overskue at tage til scanning alene hvis fosteret nu er gået til :(

Omvendt ken jeg heller ikke vente til NF scanningen d. 4 oktober så derfor har vi besluttet at tage til en scanning på en privat klinik, der har åbent på lørdag lige så snart Jesper kommer hjem :)

I må meget gerne krydse fingre for uha hvor er den usikkerhed bare ubehagelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejlig at din blødning er stoppet og at scanningen har vist at alting er som det skal være :yay

Så er det bare med at få slappet af og spist en masse for at holde den kvalme fra døren :P

Vi har forresten termin den samme dag - hyggeligt :D

Ja, det var da hyggeligt med vores fælles termin.

Men håber da ikke du har fået samme "sygdom" som mig.... Ej, ved ikke hvad jeg skal kalde det. Krydser fingre for dig.

Men det ser ud til at jeg åbenbart ca. hver fredag....(de sidste 3. fredage ) har blødt (den første gang)

Sidste weekend mørk udflåd (måske gammelt blod) også idag <_< mørk udflåd. Øv altså! Nu må det godt stoppe.

Var jo til scanning efter første gang og alt var godt.

Efter 2. gang var jeg til læge altså mandag, der sagde at alt så fredeligt ud men at vi godt kunne sende en anmodning om endnu en scanning men han var ikke sikker på jeg kunne nå det inden NF d. 1. okt. Men har fået brev om scanning på onsdag.

Så nu må vi se.

Og så lige idag havde jeg også mørk udflåd, men syntes det ser ud som om det er ved at stoppe igen.

Håber på det bedste. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var da hyggeligt med vores fælles termin.

Men håber da ikke du har fået samme "sygdom" som mig.... Ej, ved ikke hvad jeg skal kalde det. Krydser fingre for dig.

Men det ser ud til at jeg åbenbart ca. hver fredag....(de sidste 3. fredage ) har blødt (den første gang)

Sidste weekend mørk udflåd (måske gammelt blod) også idag <_< mørk udflåd. Øv altså! Nu må det godt stoppe.

Var jo til scanning efter første gang og alt var godt.

Efter 2. gang var jeg til læge altså mandag, der sagde at alt så fredeligt ud men at vi godt kunne sende en anmodning om endnu en scanning men han var ikke sikker på jeg kunne nå det inden NF d. 1. okt. Men har fået brev om scanning på onsdag.

Så nu må vi se.

Og så lige idag havde jeg også mørk udflåd, men syntes det ser ud som om det er ved at stoppe igen.

Håber på det bedste. :goodluck

Personligt syntes jeg det fredagsritual du har dig der skal stoppes :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kvalme op over begge øre, ømme bryster ( men de er også blevet store) og så er jeg træt med træt på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt syntes jeg det fredagsritual du har dig der skal stoppes :balloons

Ja, det syntes jeg også det sku´. Kunne godt forestille mig andre meget hyggeligere ritualer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg 10+5, og har heldigvis fået overstået den værste kvalme.

Idag har jeg derimod en del "smerter" i underlivet, lidt ligesom menstrautionssmerter, går stærkt ud fra at det er ligamentsmerter, der bare betyder at livmoderen giver sig og gør plads til min lille guldklump ;)

I starten af graviditeten var jeg helt vildt træt, og måtte ofte tage en lur når jeg kom hjem fra job.

Jeg har termin d. 15. april 2013

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER