Myliona

Har i tænkt på om jeres barn er grimt?

52 indlæg i dette emne

Lasse kom jo ud som en ordentlig basse med rynker og elastikker og jeg ved ikke hvad. Men jeg tænkte aldrig at han var grim eller noget. Jeg tænkte ligesom Barbamama (Mette), om folk ikke vil synes at han var lige så fin som hvis han var født med en mindre vægt?

Men næh nej, Lasse er en rigtig charmør og familien er helt skudt i ham og ja, jeg synes jo at min basse er den skønneste dreng.

Jeg er ikke bange for at indrømme, at en af vores nevøer var og er stadig grim. AgnetheV ved nok godt hvem jeg snakker om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha hvor sjovt.

Da Zoey var nyfødt var jeg sikker på vi havde fået den smukkeste lille pige hele verden. Når jeg nu kigger billeder synes jeg bare hun ser ret sammenpresset og gul ud.

ER nu kommer frem til den konklussion at jeg ikke har den SMUKKESTE datter, men den mest CHARMERENDE hehe. Når vi kigger på hende har hun flyvøre, kæææmpe hovede og plyshår haha. Men charmerende det er hun :7himmel

Kender nogle der selv sagde deres barn var grimt som nyfødt. de havde kigget på hinanden og sagt de håbede barnet blev kønnere. Det blev hun og er den sødeste lille skabning nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi - sjovt!

Da min søster ventede sit første barn, snakkede hun meget om, at hun var vildt bange for at få et grimt barn. Jeg sagde til hende, at hun var totalt fjollet! Og da jeg selv var gravid, var jeg især til sidst, selv skide bange for hun kom ud og var helt vildt grim :D

Det var hun heldigvis ikke. Jeg kan huske, at da hun blev lagt på min mave og jeg kiggede på hende for første gang, så blev jeg bare så lettet, fordi hun så ud PRÆCIS som jeg havde forestillet mig hun ville :7himmel

Min søsters andet barn var ikke verdens kønneste. Da jeg besøgte hende den dag hun havde født og hun tog ham væk fra brystet, så jeg kunne se ham - der vidste jeg virkelig ikke hvad jeg skulle sige :o Han var så kæmpe stor og hans hoved og kinder var et kapitel for sig selv. Jeg synes stadig ikke han er en smuk baby, men han er simpelthen så god, mild, glad, skøn og charmerende, så det tænker man ikke over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke naturen er så snedig indrettet at man synes ens barn er det smukkeste, skønneste mest fantastiske i verden. Ren urinstinkt så det bliver taget sig af og får kærlighed og omsorg :)

Jeg har set grimme børn og rigtig smukke børn, men nej man siger det selvfølgelig ikke til forældrene hvis de er grimme :)

Jeg har nogle smukke børn, jeg synes selvfølglig de er det smukkeste og mest charmerende i verden, men jeg har fået at vide mange gange og fra mange kanter at de er smukke så noget er der nok om det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste en fantastisk artikel i et "Vores Børn" om lige netop det.

Det er næsten ligegyldigt hvor "grimt" ens eget barn er, så kan man ikke se det. Det har noget med vores ur-instinkter at gøre, at vi selvfølgelig opfatter lige netop vores afkom som unikt og dermed er parat til at slås til døden for det :)

Jeg har aldrig synes spædbørn var særligt kønne eller charmerende, men nu har jeg jo selv verdens skønneste og smukkeste dreng :rolleyes Og rent faktisk synes jeg nu også at andre spædbørn kan være ganske pæne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske at min mor de første gange efter det første besøg flere gange sagde "ja nu begynder hun at have en rigtig hudfarve" "se nu er hun ikke så sammentrykket længere" og at ejg blev lidt ked/irriteret på hende - mit barn så ud ligesom det skulle!!

Nu jeg kigger tilbage kan jeg jo godt se hun havde ret... :whistling

Og nu jeg tænker mig om sørger jeg også for ikke at tage billeder af Erica hvor hun kigger nedad - så bliver der simpelthen alt for meget dobbelthage!! ELSKER derimod billeder hvor hun kigger opdad :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er som babyer, som med os voksne. Man vil aldrig pointere hvis der var én som var grim - jeg ville i hvert fald ikke, så finder man på noget andet at sige. Jeg var meget nervæs i starten, for Isaac kom ud med en kampvægt på 6120 og var derfor meget større end andre, og det der egentlig sårede mig mest var vist folk sagde han ikke lignede en baby, men et barn. For for mig og hans far var han jo den lækreste lille baby, der bare var lidt større end de andre...

Så ja, babyer er en blandet landhandel som os voksne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må indrømme at jeg ikke syntes min søn var decideret smuk da han var helt lille. DEJLIG, den dejligste, sødeste baby i hele verden, men jeg tænkte ofte at han sgu ikke var så smuk. Nu, hvor han er blevet ældre og mere rund i det, VED JEG at han er smuk og nuttet, og alle, som i ALLE, falder helt i svime over ham, selv dp's datter havde sagt om ham at han var det bedste barn hun havde haft :yiepie

Hehe, ja og damerne i nameit forleden gik da også totalt agurk over hans store blå øjne og røde hår :7himmel

Så jo, da han var lille, og tynd og ny, var han ikke dan kønneste, men stadig den skønneste og dejligste baby. Nu er han også den smukkeste, så måske det bare kommer med alderen for nogle :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var sååå bange for at få grimme børn... og da jeg så min lille nyfødte Silas, så tænkte jeg med det samme,..... jamen han er jo rigtig køn.... JAAAA jeg har fået en køn babyloveshower.gif og heldigvis har alle der har set ham rost ham til skyerne.... men nu har han aldrig helt lignet en nyfødt pga. størrelsen.. Han var også næsten ren da han kom ud... balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt nyfødte, rynkede babyer synes jeg ikke er kønne. De kan være søde osv, men ikke kønne.

Jeg vil ikke kalde min søn for grim, men de første 3-4 måneder var han i hvert fald ikke køn. Det kunne jeg da se, selvom han selvfølgelig var den skønneste baby i verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt nyfødte, rynkede babyer synes jeg ikke er kønne. De kan være søde osv, men ikke kønne.

Jeg vil ikke kalde min søn for grim, men de første 3-4 måneder var han i hvert fald ikke køn. Det kunne jeg da se, selvom han selvfølgelig var den skønneste baby i verden :loveshower

Helt nyfødte babyer behøver da ikke nødvendigvis være rynkede. Jeg har set indtil flere nyfødte som jeg bestemt synes var smukke.

Men ja, det er måske smag og behag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt nyfødte babyer behøver da ikke nødvendigvis være rynkede. Jeg har set indtil flere nyfødte som jeg bestemt synes var smukke.

Men ja, det er måske smag og behag.

Ha ha Silje var bestemt ikke rynket.. Men med 4,2 kg fyldte hun også huden godt ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise var heller ikke rynket, men havde den fineste glatteste hud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Max var heller ikke rynket, men han lignede stadig ET de første dage.. Det gjorde hans søster også, men ret hurtig er de begge blevet lækre unger og det fornemmer jeg da også omverdenen syntes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig kunne synes at mine egne børn var grimme... aldrig! :) Det elsker jeg dem alt for inderligt til at kunne vurderer objectivt :loveshower

Men jo, jeg kan da ved første øjekast godt studse over andres babyer eller børn- men det varer somregel kun så længe jeg ikke kender barnets personlighed.. Så snart jeg "kender mere til" barnet, så snart forsvinder udseenet fra vurderingsskalaen...

Jeg er generelt en person der dømmer aller mest efter karakter og personlighed, sådan generelt. Til gengæld så er det meget svært for mig, at ændre mening hvis en person først 1 gang har vist sig fra en rigtig skidt side :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hyggelig tråd :loveshower :loveshower

Jeg synes bestemt at der findes både virkelig smukke babyer og grimme babyer, men er ikke sikker på at man som forælder selv ser det imens man står i det.

Josefine var så smuk så smuk lige fra starten, og har altid fået mange komplimenter fordi hun er en lille fin en med meget hår og gode proportioner, så ja hun er sku køn.

Da Mads kom til verden synes jeg jo han var bedårende nuttet osv, men nu 4 mdr efter når jeg ser billeder af ham de første uger, synes jeg han er tyk og ikke så køn :) men det er han da heldigvid vokset fra :) han er ikke lige så smuk som storesøster, men han er sku også en køn dreng :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha. :D Hvor er det dog en fantastisk tråd! :D Har taget mig selv i at grine flere gange nu. :lol

Jeg synes klart det er de færreste babyer, der er kønne. Men der er jo ingen der blive ved med at være baby-grim. :) Og jeg frygter ikke selv at få en grim baby, for jeg vil sikkert ikke kunne se det alligevel.

Men jeg kunne aldrig finde på at sige til nogen, at deres baby er grim. Måske først når barnet var været noget større ;) haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror man skal passe ret meget på med at kalde en baby for grim - særligt hvis nybagte, hormonfyldte mor er inde for hørevide. :goodluck :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo ikke noget yngel endnu, men jeg ved med sikkerhed at det vil blive et smukt barn modsat menneskebørn, som er ret grimme efter min mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror man skal passe ret meget på med at kalde en baby for grim - særligt hvis nybagte, hormonfyldte mor er inde for hørevide. :goodluck :shooter

Tror også man skal vælge sine ord med omhu..

Min svoger og kæreste talte om lugten af baby.. Og min svoger sagde.. "Jeg synes egentlig Camille lugter sådan lidt.. Som lugten af en gris.."

:unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også man skal vælge sine ord med omhu..

Min svoger og kæreste talte om lugten af baby.. Og min svoger sagde.. "Jeg synes egentlig Camille lugter sådan lidt.. Som lugten af en gris.."

:unsure

WHAAAT?! Det er da vildt frækt sagt! Jeg ville godt nok blive gal.

Og så synes jeg iøvrigt duften af baby er noget af det skønneste :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk selv tænkt tanken hvad hvis jeg synes mit barn er grimt ? Inden jeg fødte . Men følte det var helt hen i vejret at tænke sådan for han var og er dejlig og i mine øjne en rigtig køn dreng. Han har også fået mange kommentar på vejen og smil fra folk når vi er ude og handle . Mange kommentere især hans dejlige store blå øjne med meget lange øjenvipper!!!

Men har set babyer som jeg ikke synes var kønne men charmerende på deres egen måde og sådan synes jeg der gælder for alle babyer :-) men særligt efter man selv er blevet mor synes jeg man ser det på en anden måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd! Nu er jeg jo gået 11 dage over tiden og har læst mig til at børn der bliver bagt længe inde i maven har en tendens til at skalle af i huden når de kommer ud :)

Det pynter nok ikke på skønheden....

Håber lidt at baby får min næse.... Ellers må han gerne ligne sin far som jo er den smukkeste mand i verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd! Nu er jeg jo gået 11 dage over tiden og har læst mig til at børn der bliver bagt længe inde i maven har en tendens til at skalle af i huden når de kommer ud :)

Det pynter nok ikke på skønheden....

Håber lidt at baby får min næse.... Ellers må han gerne ligne sin far som jo er den smukkeste mand i verden!

Ja Cicilie har skiftet hud over hele kroppen siden hun kom ud... Men hun er stadig dejlig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Cicilie har skiftet hud over hele kroppen siden hun kom ud... Men hun er stadig dejlig :7himmel

Alle børn skifter hud, det har ikke noget at gøre med overtiden. Mie blev født 11 dage over tid og var hverken rynket eller skaldede, til gengæld havde hun hormon knopper og storkebid - senere fik hun dobbelt hage - der blev jeg gange for om folk syntes hun er grim.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER