Posted September 5, 2012 Har i læst bogen? Ellers kan jeg klart anbefale den :whistling Nu venter jeg på de næste 2 bind. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 Jeg skal også have fat i den. Den bliver man vist nødt til at læse!! :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 Jeg er i gang med 3. bog i serien, super læsning ;) nogen gange synes jeg måske den er lidt dårligt skrevet men altså, jeg anbefaler dem også, meget! Og ved ikke om de er oversat til dansk men kan klart anbefale at læse dem på engelsk. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 Den er oversat til dansk og hedder Fanget:-) Rigtig god bog. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Jeg er lige gået i krig med den. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Jeg er lige gået i krig med den. :) Glæd dig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Jeg er i gang med den første, har dog købt den på engelsk, synes til tider danske oversættelser kan ødelægge en god engelsk bog.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Ja tror altså også at den her er bedst på engelsk, bare titlen fifty shades er så essentiel i bogen, og kan slet ikke se hvordan man skal kunne oversætte den betydning haha Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Må man spørge kort hvad den handler om? :) og hvilken genre? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Jeg er næsten igennem den. Den er ok synes jeg - men ikke noget det har blæst mig total bagover! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Må man spørge kort hvad den handler om? :) og hvilken genre? Haha kærlighed... Eller måske mest sex.... Til tider hård sex... Men altså, der er også noget handling ;) Share this post Link to post Share on other sites