JaMa

Hvor er her blevet stille...

1 indlæg i dette emne

Hej alle :balloons

Jeg synes der er blevet meget stille herinde, så vil da lige høre hvordan det går hos jer?

Her går det egentligt meget godt :) jeg døjer desværre stadig med kvalme, men dog ikke helt så konstant som før, så det er dejligt! Vi var til nakkefoldsscanning sidste uge, hvor min termin blev sat tre dage tilbage til d.9.marts. Bebsen har det godt og lå og spjættede :7himmel så det var ganske svært for scanningsdamen at få taget de mål hun skulle have, men det gik da efter lidt hoppen rundt på briksen og en tur på toilettet :rolleyes vi fik også fortalt nyheden til vores to børn den dag, og det var så skønt at se deres reaktion :loveshower de glæder sig meget og spørger meget til baby, hvornår den mon kommer osv. Så nu er det officielt for alle at vi venter os, og det er vist godt det samme for min mave er vokset meget de seneste par uger. Der er ingen tvivl om at det er en gravid mave nu, og ikke blot en velvoksen delle der skyldes for mange is i sommerferien ;) det er skønt, men skal da lige vænne mig til det, på trods af at jeg har prøvet det to gange før :)

Jeg skal til jordemoder i starten af oktober, md-scanning i midten af oktober og kommer til at gå til ekstra kontroller fra december af, så der kommer til at være godt med graviditet i kalenderen, men det er jo kun dejligt :)

Håber i har det godt derude!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER