HenrietteBuchvaldt

Hvem er vi der venter?

24 indlæg i dette emne

Nu skriver kalenderen 2 september og august er dermed slut, men er alle babyer efterhånden ude??

Jeg er pt 40+5 og har ingen optakt til snarlig fødsel. Ville selvfølgelig gerne ha født, men er okay med ventetiden, de tilbyder igangsættelse fra 41+3 på Kolding, så der er ikke ret mange dage tilbage ;) eneste minus er at jeg gerne ville føde hjemme og som det er pt bliver denne drøm ikke opfyldt :(

Ps beklager jeg er så inaktiv, har haft det svært med at høre om alle fødsler, når der ikke kom noget her, heldigvis er humøret nu vendt og jeg kan se en ende på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i gang med igangsættelse i Kolding.

Fik 2 stikpiller i går og havde ellers mange stærke plukveer i går aftes, men omkrin kl. 1 i nat stoppede de, så nu møder vi ind kl.9 til 3.pille <_<

Er ikke særlig fortrøstningsfuld til at der er sket det vilde siden jeg blev tjekket i går.

Jeg håber du når at gå i fødsel inden igangsættelsen :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med igangsættelse i Kolding.

Fik 2 stikpiller i går og havde ellers mange stærke plukveer i går aftes, men omkrin kl. 1 i nat stoppede de, så nu møder vi ind kl.9 til 3.pille <_<

Er ikke særlig fortrøstningsfuld til at der er sket det vilde siden jeg blev tjekket i går.

Jeg håber du når at gå i fødsel inden igangsættelsen :goodluck :goodluck

Øv øv :( håber der snart sker noget :kram

Rigtig god fødsel :goodluck

Er virkelig glad for jeg er åben nok (1 1/2-2 cm er blevet tjekket) til at de kan tag vandet ved igangsættelsen, så jeg ikke behøver stikpiller.. Det må ikke være sjovt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skriver kalenderen 2 september og august er dermed slut, men er alle babyer efterhånden ude??

Jeg er pt 40+5 og har ingen optakt til snarlig fødsel. Ville selvfølgelig gerne ha født, men er okay med ventetiden, de tilbyder igangsættelse fra 41+3 på Kolding, så der er ikke ret mange dage tilbage ;) eneste minus er at jeg gerne ville føde hjemme og som det er pt bliver denne drøm ikke opfyldt :(

Ps beklager jeg er så inaktiv, har haft det svært med at høre om alle fødsler, når der ikke kom noget her, heldigvis er humøret nu vendt og jeg kan se en ende på det ;)

Godt du kan se enden på det. Det varer heller ikke mange dage før du har din baby i armene.

Jeg sender vestøv din vej og håber du får din hjemmefødsel.

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med igangsættelse i Kolding.

Fik 2 stikpiller i går og havde ellers mange stærke plukveer i går aftes, men omkrin kl. 1 i nat stoppede de, så nu møder vi ind kl.9 til 3.pille <_<

Er ikke særlig fortrøstningsfuld til at der er sket det vilde siden jeg blev tjekket i går.

Jeg håber du når at gå i fødsel inden igangsættelsen :goodluck :goodluck

Håber du har åbnet dig så de kan tage vandet. Det er så irriterende at gå og vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre var der som ventet ikke sket noget, så jeg fik en pille mere. Trist når kvinden var siden af fik taget vandet :/

Nu krydser vi fingre for at der sker noget inden i eftermiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre var der som ventet ikke sket noget, så jeg fik en pille mere. Trist når kvinden var siden af fik taget vandet :/

Nu krydser vi fingre for at der sker noget inden i eftermiddag.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke held med pille nr. 3 så nu er jeg på pille nr.4.

Og ligesom i går aftes, har denne pille udløst onde plukveer.. Men tror nu ikke på fødsel i nat, efter oplevelsen i går.

Men vi må se hvad der er sket i morgen tidlig... Ellers er vi ved at nå det punkt hvor jeg selv vil bede om kejsersnit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke held med pille nr. 3 så nu er jeg på pille nr.4.

Og ligesom i går aftes, har denne pille udløst onde plukveer.. Men tror nu ikke på fødsel i nat, efter oplevelsen i går.

Men vi må se hvad der er sket i morgen tidlig... Ellers er vi ved at nå det punkt hvor jeg selv vil bede om kejsersnit.

Vil du ikke prøve vedrop først ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke held med pille nr. 3 så nu er jeg på pille nr.4.

Og ligesom i går aftes, har denne pille udløst onde plukveer.. Men tror nu ikke på fødsel i nat, efter oplevelsen i går.

Men vi må se hvad der er sket i morgen tidlig... Ellers er vi ved at nå det punkt hvor jeg selv vil bede om kejsersnit.

Har virkelig ondt af dig og forstå dig virkelig godt. At gå over tid er noget af det værste jeg har prøvet og man føler sig virkelig røvrendt og snydt! Beder til at du føder i nat :kram2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ikke prøve vedrop først ??

jo hvis det er det som jeg bliver tilbudt... jordemoderen i dag snakkede dog om ballon (selvom det er mest normalt for fleregangsfødende der har fået kejsersnit) og det har jeg besluttet mig for, at jeg ikke vil igennem... jeg synes man skal sætte en grænse et sted.

Men nu ser vi, hvad der sker inden i morgen... plukveerne niver godt nu, men det gjorde de også i går inden de døde hen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv den hed forsæt med stikpiller eller ballon :boo

Så nu bliver jeg indlagt i aften og skal have en ballon op... Medmindre den piller jeg har fået i morges udøver mirakler, det er i hvert fald de ledeste plukveer jeg har haft i hele igangsættelsesforløbet som jeg har nu.

Men hvis ballonen kommer op, skulle de gerne kunne tage vandet i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram til dig :( hvor må det være hårdt..

Hvor langt er du nu?? Er på mobil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram til dig :( hvor må det være hårdt..

Hvor langt er du nu?? Er på mobil :D

41+2

Blev sat igang 41+0 pga forhøjet bmi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41+2

Blev sat igang 41+0 pga forhøjet bmi

Så har du Vivi, Alma og Cecillie ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har du Vivi, Alma og Cecillie ?

Dem har jeg ikke haft endnu...

I weekenden hed jordemoderen Agnete og i morges var der Karina (jordemoderstuderende) og Sofia.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg ikke haft endnu...

I weekenden hed jordemoderen Agnete og i morges var der Karina (jordemoderstuderende) og Sofia.

Troed bare alle med forhøjet bmi var tilknyttet de 3

De har også hjemmefødsels team og dermed er jeg tilknyttet dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hedder den nu 41+4!... og jeg vil virkelig ønske at jeg ikke havde sat mig så fast på den terminsdato...ville ønske at jeg havde lavet nogle planer og aftaler som jeg ikke bare kunne gemme mig under dynen for, for det er absolut det værste man kan gøre... bare sidde og vente og vente... de sidste 2 uger er noget af det værste jeg har oplevet!.. baaaaah.. tror ikke på at min krop kan selv længere...

men ellers går det meget godt dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hedder den nu 41+4!... og jeg vil virkelig ønske at jeg ikke havde sat mig så fast på den terminsdato...ville ønske at jeg havde lavet nogle planer og aftaler som jeg ikke bare kunne gemme mig under dynen for, for det er absolut det værste man kan gøre... bare sidde og vente og vente... de sidste 2 uger er noget af det værste jeg har oplevet!.. baaaaah.. tror ikke på at min krop kan selv længere...

men ellers går det meget godt dry.gif

Sætter de ikke i gang 41+3 i Esbjerg ??

Skal møde op til hindeløsning i dag, er meget usikker på om jeg har lyst, har hørt det kan give større ubehag og sjældent virker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sætter de ikke i gang 41+3 i Esbjerg ??

Skal møde op til hindeløsning i dag, er meget usikker på om jeg har lyst, har hørt det kan give større ubehag og sjældent virker :(

de sætter kun igang hvis man selv vil.. jeg ville ikke :) fik foretaget en hindeløsning i søndags kl 11, havde så kraftige plukveer hele dagen, så var det stille hele dagen i går men til midnat begyndte veerneloveshower.gif så for mig har det helt sikkert hjulpet... nu må vi så se om de bliver ved eller går i sig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med hindeløsning og fik ekstremt ondt i går eftermiddags :( men omkring kl 18 forsvandt smerter :D

Har sovet hele natten, har ingen smerter haft og end ikke så meget som en plukve har der været.. Rart med ingen smerter, men hvorfor er det jeg pludselig (sidste 3-4 uger) næsten ingen plukveer har haft :S synes det er lidt mystisk.. Men heldigvis er jeg alligevel 2 cm åben og kun en lille tyk kant livmoderhals tilbage :P så er bestemt ikke umoden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 4 dages forgæves igangsættelse kom Spunken endelig til verden i går ved kejsersnit - til mors store glæde, da psyken ikke kunne klare mere igangsættelse.

Spunken var en fin lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 4 dages forgæves igangsættelse kom Spunken endelig til verden i går ved kejsersnit - til mors store glæde, da psyken ikke kunne klare mere igangsættelse.

Spunken var en fin lille pige :loveshower

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 4 dages forgæves igangsættelse kom Spunken endelig til verden i går ved kejsersnit - til mors store glæde, da psyken ikke kunne klare mere igangsættelse.

Spunken var en fin lille pige :loveshower

Stort tillykke med prinsessen.

Fødte selv om natten til fredag hvor jeg havde startet igangsætning om mandagen. Synes godt nok det var lidt frustrerende at vente på der skete noget - nok mest fordi jeg var indlagt i hele forløbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER