Guest Mul

Æl-sprøjte

9 indlæg i dette emne

Så har jeg taget en ÆL- sprøjte for 1. gang.Var godt nok nervøs inden, men det gik fint :) Skal insemineres i morgen kl. 11.45.

Hvordan havde i det inden i skulle tage ÆL-sprøjte for 1. gang?

:kram Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da sent du skulle tage den? :unsure Jeg skulle tage den halvandet døgn inden.

Første gang jeg skulle tage den havde jeg det ikke så godt, for dengang var det en stor glas kanyle med en kæmpe nål. Da jeg. Skulle tage den i mandags, varder ingen problem, da den er som en pen nu. Meget nemmere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan huske jeg synes det var vildt mærkeligt. Både at nu var vi rigtig i gang, det der med at skulle stikke sig selv og det med at sidde og mixe sprøjten. Var nødt til at gøre det på kontoret, da jeg skulle på kursus om aftenen... Og som en hel narkoman fordi de 2 ampuller skulle mixes...

Held og lykke. Håber forsøget lykkes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det var helt vildt fedt... Bare det at vide, at der skulle lægges et æg op næste dag :loveshower

Held og lykke med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang havde vi gæster, så det var bare hurtigt ind på soveværelset og stikke sprøjten ind i maveskindet stående op ;) for mig var det sværere de andre gange, fordi jeg havde god tid. Men nu er jeg blevet ret vant til at stikke mig selv efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var lidt befriende, da jeg havde været igennem en langtrukken stimulering, så det var dejligt endelig at være i mål. Det at skulle stikke sig selv, var ikke noget problem med ÆL sprøjten, det var mere da man startede med at skulle stikke sig selv, som var grænseoverskridende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet insemineret, så nu kan jeg bare gå og vente spændt:-)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nålen tykkere på en ÆL sprøjte end på hormonsprøjten?? Skal starte næste gang jeg får mens og aner intet om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke noget om hormonsprøjten, men nålen er meget meget tynd., du mærker det næsten ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER