Guest

Hvor store er de nu?

11 indlæg i dette emne

Vi var til et års undersøgelse med ronja i starten af august hvor hun selvfølgelig blev målt og vejet :) hun var 77 cm og vejede 9270 g (med ble og body) . Hun havde desværre tabt sig lidt og var røget en kurve ned men lægen var ikke bekymret for det han så :glad jeg tror ikke hun har tager så meget på siden.

Hun bruger stadig str 74 (6-9 mdr) i tøj men nogen af tingene kan vist godt snart blive skiftet ud med noget i str 80 :) vi har jo også været ude og købe sko og det blev en str 20 og i eftermiddag (hvis både ronja og jeg orker det) skal vi ud og købe gummistøvler. Hold op hvor jeg synes hun er stor nu :loveshower

Hvor store er jeres de små og hvad størrelse tøj bruger de? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Theo blev vejet til 1 års undersøgelsen og der vejede han lidt over 10 kg og var 80 cm lang.

Han bruger str. 80 i tøj og ca. 21 i sko :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo blev vejet til 1 års undersøgelsen og der vejede han lidt over 10 kg og var 80 cm lang.

Han bruger str. 80 i tøj og ca. 21 i sko :balloons

Han er en stor dreng theo :) ligger han ikke en del over gennemsnit i højden? Ronja lå en kurve over men tænker der er forskel på drenge og piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine var til ét-års undersøgelse igår.

Hun er 75 cm og vejer 10,6 kilo... 53 uger + 1 dag gammel :7himmel

Hun bruger størrelse 80 i tøj og 19 - 20 i sko... gummistøvlerne er dog str. 18 :blush

Hvor er Ronja og Theo blevet lange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er en stor dreng theo :) ligger han ikke en del over gennemsnit i højden? Ronja lå en kurve over men tænker der er forskel på drenge og piger.

Jo han har hele tiden ligget lidt over gennemsnittet :) Ved egentlig ikke om han stadig gør det :unsure

Synes ikke han har meget babyfedt tilbage. Han er blevet en lang og slank dreng i stedet for. Så jeg er gået tilbage til sødmælk for at give ham lidt mere sul på kinderne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine var til ét-års undersøgelse igår.

Hun er 75 cm og vejer 10,6 kilo... 53 uger + 1 dag gammel :7himmel

Hun bruger størrelse 80 i tøj og 19 - 20 i sko... gummistøvlerne er dog str. 18 :blush

Hvor er Ronja og Theo blevet lange :)

Ja de er lange. Til gengæld er Kristine tungere :D ;)

Hun må være en dejlig basse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo han har hele tiden ligget lidt over gennemsnittet :) Ved egentlig ikke om han stadig gør det :unsure

Synes ikke han har meget babyfedt tilbage. Han er blevet en lang og slank dreng i stedet for. Så jeg er gået tilbage til sødmælk for at give ham lidt mere sul på kinderne ;)

Der må han stadig gøre :) ronja kunne også godt tåle lidt ekstra men hun gider ikke rigtig sødmælk at drikke så vi prøver at smule energi ind andre steder og bruger sødmælk i madlavningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine var til ét-års undersøgelse igår.

Hun er 75 cm og vejer 10,6 kilo... 53 uger + 1 dag gammel :7himmel

Hun bruger størrelse 80 i tøj og 19 - 20 i sko... gummistøvlerne er dog str. 18 :blush

Hvor er Ronja og Theo blevet lange :)

Hun lyder som en skøn lille basse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har jo også hørt til de lange, men er hoppet lidt ned på vækstkurverne...nu ligger hun på gennemsnittet.

Jeg kan kun bekræfte, at hun er en lille basse :whistling Der er en lille top-mave, men ifølge alle de kloge (læge, dp mor osv.) er det ikke så meget, at vi skal tænke over det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej da. Babyer må gerne være lækre og tykke ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej da. Babyer må gerne være lækre og tykke ^_^

Helt enig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER