Anna1980

banker

36 indlæg i dette emne

Det er eddermandme sløj stil! Jeg havde skiftet bank på stedet! :angry

Det ville jeg også helt vildt gerne men pga et dumt lån er der ingen bank der vil have mig :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var satme INGEN som skulle røre mine kontier hvis der ikke var noget at komme efter.

Hvis vi havde overtræk var de så velkommen at gøre så jeg ikke skulle betale renten men også pga at jeg ville være ked ag hvis banken fik et billede af mig at jeg ikke har styr på tingene.

Nordea har rådgivere, vi har haft den samme i 14 år som nu er gået på pension. Og nu har vi jo så fået en ny.

Men hvad er ideen med at have overtræk på den ene og penge på anden konto.

Nordea har også en SMS service tilmeld dig på netbank

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg direkte fået at vide, plus det har min mor også. Der er en gruppe på 7 medarbejder som vi skal kontakte men det er mest elever og andre der skifter hele tiden. Så ingen kender os. Savner sgu lidt de gamle dage hvor man havde en rådgiver der kendte en.

Er ked af det er den oplevelse du har fået. I Nordea er det sådan, at hvis kundens økonomi ikke er så kompliceret (f.eks. med større boliglån, investeringer osv), ligger kundeansvaret hos det der hedder kundegruppen. Det vil være dem du møder i kassen eller ved ekspeditionen. I den afdeling jeg er i, er der f.eks. 4 medarbejdere der har ansvaret for omkring 6.000 kunder i kundegruppen. Når kundeansvaret ligger hos kundegruppen, og man ikke har en "kompliceret" økonomi, er man typisk ikke lige så aktiv som hvis man en gang om året skal refinansiere lån, op- eller nedkonvertere, have kigget ens investeringer igennem osv. Derfor fungerer det sådan, at kundegruppen fælles har ansvaret for den største gruppe kunder. Ulempen er selvfølgelig, at du kan have oplevelsen af, at det er forskellige mennesker du snakker med, til gengæld er der altid en der kan kigge dine ting igennem, selvom nogle har ferie osv.

Mht. det med bare at flytte penge fra en konto til en anden pga. overtræk, ville vi i banken også ønske vi havde ressourcerne til at kontakte alle kunderne når vi gør det. Alternativet er en rykker med gebyr på 100 kr. <_< Vil helt klart anbefale sms servicen som flere af de andre skriver. Kan godt forstå det er frustrerende, hvis man tror man har et beløb til rådighed, og så er der pludselig taget noget af det til at betale regninger eller lign. Men som en af de andre skriver, så er det kundens eget ansvar, at sørge for kontoen ikke går i overtræk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville tage rundt til andre banker og høre ad om et bankskifte var en mulighed.

Vi var også trætte af oplevelsen på manglende service hos Nordea, og endte med at skifte til jyske bank. Hvilket for os har været det bedste skifte vi nogensinde har gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville tage rundt til andre banker og høre ad om et bankskifte var en mulighed.

Vi var også trætte

af oplevelsen på manglende service hos Nordea, og endte med at skifte til jyske bank. Hvilket for os har været det bedste skifte vi nogensinde har gjort.

Jeg er også i gang med at se om en anden bank kan hjælpe mig. Manden er i nykredit så der prøver vi først.

Skrev jo til nordea og de skrev tilbage at de betragtede mig som en dårlig kunde når jeg ikke havde styr på tingene og de følte de havde ydet en service men næste gang ville de give mig en rykker på 100 kr. Vil så gerne væk fra den bank!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også i gang med at se om en anden bank kan hjælpe mig. Manden er i nykredit så der prøver vi først.

Skrev jo til nordea og de skrev tilbage at de betragtede mig som en dårlig kunde når jeg ikke havde styr på tingene og de følte de havde ydet en service men næste gang ville de give mig en rykker på 100 kr. Vil så gerne væk fra den bank!

ej hvad sker der for dem??? jeg tror jeg ville skrive min mening om deres service på truspilot.dk. Man ja forsøg at skift bank, husk på de er en forretning som alle andre, så der kan det altså betale sig, at høre ad hos andre banker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også i gang med at se om en anden bank kan hjælpe mig. Manden er i nykredit så der prøver vi først.

Skrev jo til nordea og de skrev tilbage at de betragtede mig som en dårlig kunde når jeg ikke havde styr på tingene og de følte de havde ydet en service men næste gang ville de give mig en rykker på 100 kr. Vil så gerne væk fra den bank!

De skrev da vel ikke ordret, at du var en dårlig kunde?! :blink

Jeg synes så også det er en service, for man bør jo selv flytte rundt på pengene, hvis der står nogle på en anden konto. Men jeg er måske også farvet af mit erhverv, men jeg tjekker netbank dagligt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt; en rykker for hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt; en rykker for hvad?

Det skrev de ordret ja, er også meget forbavset over det skrev sådan. En rykker for at flytte pengene efter hvad jeg forstod..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skrev de ordret ja, er også meget forbavset over det skrev sådan. En rykker for at flytte pengene efter hvad jeg forstod..

:blink det lyder godt nok som en mærkelig måde at formulere sig på :blink

Man kan da ikke kalde det en rykker uanset- gebyr hvis noget som helst. Og så forstår jeg ikke man kalder det dårlige kunder. De tjener da penge på overtræk osv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink det lyder godt nok som en mærkelig måde at formulere sig på :blink

Man kan da ikke kalde det en rykker uanset- gebyr hvis noget som helst. Og så forstår jeg ikke man kalder det dårlige kunder. De tjener da penge på overtræk osv ;)

Det er en lorte bank, eller i hvert fald den afdeling jeg er i.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER