Amaryllis

Mødrehjælpen!

9 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har involveret mig i op-starten af en Mødrehjælps afdeling her på Lolland-Falster og i den forbindelse søger vi tøj, udstyr og andet til børn i alderen 0-8 år. Jeg har derfor spurgt Ki om lov til, at spørge jer om I ikke kunne tænke jer at hjælpe.

Om I vælger at hjælpe os på Lolland eller de andre afdelinger i Danmark, er for mig underordnet...men bare det at I vil hjælpe, vil være alletiders.

Min tanke var, at hvis I evt. har en gammel salgs tråd herinde, hvor jeres ting ikke er solgt - men I meget gerne vil af med det, så kunne I sende det til mig, så sørger jeg for at det komme videre til vores butik der åbner op til oktober/november i Maribo.

I kan læse mere om Mødrehjælpen her: https://www.moedrehjaelpen.dk/

Man kan også vælge at støtte med 150 kr om året.

Hilsen Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kører jævnligt både tøj og legetøj til mødrehjælpen i Næstved :) Jeg må lige kigge om jeg har noget liggende..

Det bliver rigtig godt, at der kommer en afdeling i Maribo, da der bestemt mangler en på Lolland eller Falster..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger faktisk mødrehjælpen meget...Købte faktisk meget der, da vi ventede vores datter...Og det koster bare ingen penge og noget af det er ikek til at se det har været brugt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kører jævnligt både tøj og legetøj til mødrehjælpen i Næstved :) Jeg må lige kigge om jeg har noget liggende..

Det bliver rigtig godt, at der kommer en afdeling i Maribo, da der bestemt mangler en på Lolland eller Falster..

Det lyder dejligt du allerede hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er som regel forbi 4 - 6 gange om året med et læsfuld - og kommer så hjem med lige så meget andet som jeg faldt over jeg liiiige måtte købe ;)

De hjalp mig meget da jeg var enlig mor og studerende, så nu håber jeg på at kunne gøre gengæld ved at sende mine børns aflagte derind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor vi har fået en Mødrehjælps butik her i Aalborg besøger jeg den også jævnligt, jeg er faktisk ved at lave en pusletaske og nogle krammedyr til at tage med derop til den næste gang jeg kigger forbi. Jeg skal også have gang nogle ting til at have med derop til jul, jeg kan slet ikke lade være, for det støtter jo en kæmpe god sag! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor vi har fået en Mødrehjælps butik her i Aalborg besøger jeg den også jævnligt, jeg er faktisk ved at lave en pusletaske og nogle krammedyr til at tage med derop til den næste gang jeg kigger forbi. Jeg skal også have gang nogle ting til at have med derop til jul, jeg kan slet ikke lade være, for det støtter jo en kæmpe god sag! :D

:sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg støtter mdrehjælpen med 60-70 kr pr mdr ( kan ikke huske beløbet da den køre på PBS )

Det har jeg gjort nogle år, jeg var ikke klar over der var butikker.

Er der nogen som ved om der ligger nogen her omkring Midtjylland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg støtter mdrehjælpen med 60-70 kr pr mdr ( kan ikke huske beløbet da den køre på PBS )

Det har jeg gjort nogle år, jeg var ikke klar over der var butikker.

Er der nogen som ved om der ligger nogen her omkring Midtjylland

Der ligger en i Randers, Århus, Viborg, Horsens i midtjylland og så Aalborg i Nordjylland - men kig med her: Mødrehjælpens butikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER