MLM

Hver er vi tråden

12 indlæg i dette emne

En bette præsentationstråd af os selv, familie ect storesøskene osc.

Er i med på den :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

syntes det er en god ide, men der er ikke så mage herinde syntes jeg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ men så må vi jo bare være lidt mere aktive ik ;-)))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun gi dig ret :P

skal vi bare fortælle der ud af eller skal vi have sådanne en slgs skabelon til det???

Navn:

aldre:

By:

mand:

børn:

Intresser:

En sjov historie om os...

osv... og hvis der er flere der har nogle gode punkter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, men det vil jeg da gerne :)

Jeg hedder Zannie og er 26 (lige om lidt - 19. okt.).. Jeg er mor til Esther op 7½ måned og Casper på snart 6 år og ja så venter vi endnu en lille spire til April næste år :> Jeg bor sammen med min "mand"- vi er ikke gift endnu men har været forlovet i snart 1 år og er kærester på 4. år nu, selvom vi har kendt hinanden siden vi gik i folkeskole og også var sweethearts dengang <3 Vi bor i Århus,- jeg er studerende og han arbejder som IT supporter for en større virkesomhed..

Ved ikke lige hvad mere jeg skal skrive om os? :> Det er jo en kæmpe overraskelse at vi venter os igen, og vi skal lige vende os til tanken. Mest af alt vil jeg gerne have NF-scanningen overstået. Før den aner vi ikke om vi er købt eller solgt jo... Vi har dog lige fortalt familierne det..

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Marie Louise, jeg er gift med L og vi har været sammen en menneske alder.

Vi kommer fra det Midtjydske, og trives fint med det.

Jeg er 32 og min mand er 34. Til dagligt er jeg commerciel projekt leder, min mand er IT coordinator.

Vi har to børn, og nu det 3 på vej. Vi har August fra Aptil 08 og Astrid fra Sep 11, hende mistede vi feb 12.

Vi går meget stille med dørene om nummer 3 da vi lige har nogle prøver osv som skal overståes inden vi junbler og tør tro på det.

Håber vi får noget ud af hinanden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Karina og bor sammen med min kæreste igennem 8 år, vi har to dreng på 7 og 4 år. Den lille nye der kommer til verden til April, er kommet til på p-piller. SÅ vi har brugt lidt tid på at vende os til tanken.

Jeg arbejder i et internationalt registerings firma og min kæreste er bilkkenslager, vi bor i en lille bitte by i Nordsjælland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Marie Louise, jeg er gift med L og vi har været sammen en menneske alder.

Vi kommer fra det Midtjydske, og trives fint med det.

Jeg er 32 og min mand er 34. Til dagligt er jeg commerciel projekt leder, min mand er IT coordinator.

Vi har to børn, og nu det 3 på vej. Vi har August fra Aptil 08 og Astrid fra Sep 11, hende mistede vi feb 12.

Vi går meget stille med dørene om nummer 3 da vi lige har nogle prøver osv som skal overståes inden vi junbler og tør tro på det.

Håber vi får noget ud af hinanden :biglove

Ked af at læse i mistede jeres datter. Krydser fingre for alt er som det skal være med den lille i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Maria, jeg er 35 år og er gift på 5 år(1.sep) med Henrich også 35 år.

Vi har ingen børn endnu, men jeg havde 2 spontane aborter for 6 år siden

og vi har prøvet siden sådan "on and off".

Men jeg har været en masse igennem siden b.l.a en gasttic by pass,

så jeg vejer noget mindre end sidst, så vi håber det kan være med til at gøre forskellen.

Så vi krydser også fingre for dette er lykkens gang.

Søndag begyndte jeg at bløde, men intet iforhold til sidst såvidt jeg husker (det er jo længe siden) så jeg har nok fortrængt nogle detaljer.

I dag har jeg så været til første scanning og alt ser godt ud og baby har det godt og er livlig, sagde de. Så det er jo dejligt, vi er utroligt lettede. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej april-piger

Tillykke med jeres graviditeter og hvor hyggeligt at læse lidt om jer :)

Jeg har været sammen med Jesper i 7 år og sidste sommer blev vi gift (fantastisk dag!) og nu venter vi første barn (endnu mere fantastisk!). Vi bor i Høje Taastrup og er begge to phd-studerende i geologi.

Jeg glæder mig til at følge jer allesammen herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Maria, jeg er 35 år og er gift på 5 år(1.sep) med Henrich også 35 år.

Vi har ingen børn endnu, men jeg havde 2 spontane aborter for 6 år siden

og vi har prøvet siden sådan "on and off".

Men jeg har været en masse igennem siden b.l.a en gasttic by pass,

så jeg vejer noget mindre end sidst, så vi håber det kan være med til at gøre forskellen.

Så vi krydser også fingre for dette er lykkens gang.

Søndag begyndte jeg at bløde, men intet iforhold til sidst såvidt jeg husker (det er jo længe siden) så jeg har nok fortrængt nogle detaljer.

I dag har jeg så været til første scanning og alt ser godt ud og baby har det godt og er livlig, sagde de. Så det er jo dejligt, vi er utroligt lettede. :loveshower

Hvordan var din blødning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan var din blødning?

Det var ikke sådan rigtig "mens"-agtig det var rødt men tyndt til at starte med men så blev det hurtigt sådan brunligt. Og slet ikke volsomt. Som jeg mener at kunne huske det var da jeg aborterede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER