Barbamama

At få ammebæ af stofbleer

7 indlæg i dette emne

Hej piger!

Hvad er jeres bedste tip til at få ammebæ af, når I vasker? :-) Vi kogevasker vores bleer, og bruger også det der blepapir til bæen, men nogle gange ryger der jo lidt ved siden af, og nu har jeg altså et par bleer, der stadig har lidt gule skygger efter vask <_< Hvordan får man det væk? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På trods af jeg selv er 100% neutral (vaskemiddel) fan, så kan vi kun klare det med Vanish herhjemme. Resultatet er der ingen gule skjolder er på noget af hendes tøj mere (går ud fra det er samme princip med stofbleer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at ligge dem i (direkte) sollys, det har taget mange af vores pletter herhjemme ellers kan du prøve med okse galdeblære sæbe (klamt navn :lolhit :puke ) Imse Vimse og Sonett er gode :) Men der er nogle pletter som er ret svære at få af, især gulerod <_<

Sonett

Imse Vimse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gnid fast håndsæbe på pletterne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På trods af jeg selv er 100% neutral (vaskemiddel) fan, så kan vi kun klare det med Vanish herhjemme. Resultatet er der ingen gule skjolder er på noget af hendes tøj mere (går ud fra det er samme princip med stofbleer)

Jamen det er da muligt, at det er dét, der skal til, jeg er bare ikke helt glad for at putte noget alt for krads på netop bleerne. :unsure Men er Vanish ikke begyndt at lave produkter med den blå allergi-krans også egentlig?

Prøv at ligge dem i (direkte) sollys, det har taget mange af vores pletter herhjemme ellers kan du prøve med okse galdeblære sæbe (klamt navn :lolhit :puke ) Imse Vimse og Sonett er gode :) Men der er nogle pletter som er ret svære at få af, især gulerod <_<SonettImse Vimse

Årh, det lyder ulækkert :lolhit (og som noget, der stinker?) Tror lige at jeg prøver med sollys først :P Men ellers kunne jeg godt springe på dem her... Er de sådan helt okay for babys numse og sådan? :help

Gnid fast håndsæbe på pletterne

Nogen bestemt håndsæbe? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder ulækkert :lolhit (og som noget, der stinker?) Tror lige at jeg prøver med sollys først :P Men ellers kunne jeg godt springe på dem her... Er de sådan helt okay for babys numse og sådan? :help

Det er helt okay for bebs mås :) Det dufter ikke af roser, men er effektivt :lolhit

Og dejligt, at det går bedre med stofferne.. Det hjælper lidt når, de har fået lidt deller, at sætte blekanterne i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen bestemt håndsæbe? :help

Nej :) Det skal bare være i fast for og så skal plettet gnides godt ind i sæben som, hvis du vasker fingre :) Et råd jeg har fået af min mor og både hendes med-garanti-parfumerede håndsæbe virker og det samme gør den uparfumerede Änglemark håndsæbe som vi selv har købt :) Og så lader du bare håndsæben sidde på pletten indtil, at du skal vaske tøj :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER