Verdier

Mødregruppe

10 indlæg i dette emne

Jeg startede i en igår og det var en blandet oplevelse.. Vi er 6, 2 1. gangs og 4 2. gangs.. Vi er MEGET forskellige, men klinger faktisk ok.. Glæder mig lidt til næste gang, for at se om det stadig "holder" eller hvad.. Men det håber jeg da..

Hvad med jer, hvordan er jeres oplevelser med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi 5. 2, 1.gangs og 3, 2. Gangs. Vi har mødtes 4 gange.. synes vi klinger meget godt sammen. Glæder mig altid.. synes det hyggeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde os en lidt blandet oplevelse... vi er 5 som alle er 1 gangs fødende, men de 4 andre er 30+ hvor jeg selv er 24... Derudover er de andres børn mellem 1 0g 2 måneder gamle hvor min datter er 3½ måned... Vi har kun været sammen en gang, men har givet mig selv 2 gange sammen med dem og hvis jeg ikke føler mig konfortabel i gruppen så hopper jeg fra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er 5 i min mødregrupppe. 1 førstegangs mor 3 andengangs og 1 tredjegangs mor. Vi klinger rigtigt godt og har det super hyggeligt. Glæder mig altid til at vi skal mødes. Og jeg synes det er dejligt at snakke med nogle der er i mere eller mindre samme "båd" som mig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget glad for min mødregruppe. Vi er 5 i alt og der er kun en af os der ikke har et barn i forvejen. Vi klinger rigtig godt sammen og det er super hyggeligt når vi mødes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også i en, vi er 3 2. gangs og 3 1. gangs.. og jeg ELSKER min mødregruppe.. vi klinger bare super, mødes en gang i ugen og hænger tit ud fra 9-15 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i en men løb ud i sandet :/ nogle der vil danne en med mig er jeg frisk :) savner end :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i en men løb ud i sandet :/ nogle der vil danne en med mig er jeg frisk :) savner end :)

Hvor er du fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra København / Rødovre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også super glad for min mødregruppe. De kommer faktisk lige om lidt :-D

Vi er 3 1. Gangs og 2 2 gangs fødende.

Vi mødes hver onsdag kl 10 til halv 14 :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER