Stbaby

Hurra for mig :(

15 indlæg i dette emne

Det er min fødselsdag - en dag der næsten altid bliver glemt i juleaftentravlhed og overkåde børn.

Her til morgen vågnede jeg ved at Linus kom ind under min dyne. Puffede ham over til manden så han kunne tage ham i stedet - men nej, han sov bare videre. Så selv på min fødselsdag er det mig der skal stå skodtidligt op med knægten :(

Er derudover vågnet med snot og blærebetændelse.

Hurra, hurra... :(

Kan høre at Frida er ved at vågne og er jeg rigtig heldig har hun skidt igennem og har bæ fra nakke til tå - bare lige for at sætte ekstra trumf på min 'dejlige' dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh det lyder bare ikke sjovt, øv at manden ikek lige står op i stedet for for lige at forkæle dig lidt når nu du skal dele din fødselsdag med juleaften.

STORT TILLYKKE MED DAGEN :balloon :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først Tillykke med fødselsdagen og jeg føler med dig. Jeg kan høre du er ligeså heldig som jeg er. At have fødselsdag i december er bare ikke fedt. Men så ligefrem på juleaften. Spark du til manden og sig at du trænger til forkælelse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dagen, håber den bliver go, trods en lidt "øv" start.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med dagen, håber den bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen - håber den bliver god trods træls start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med fødselsdagen :balloon håber du får en god dag trods den trælse start

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med fødselsdagen søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 8.30 gik jeg i seng igen. Smed Frida over til manden og sagde at han godt kunne stå op og tage ungerne!

Så fik jeg en time mere mens han fodrede af (og fik et par bæ-bleer hæ hæ) og kl. 9.30 kom de ind og sang fødselsdagssang og jeg fik et gavekort til en super ansigtsbehandling hos kosmetolog :)

Nu er han taget op for at hente de to store (og har taget Linus med) samt en tur ud til hans ex-svigermor med en julegave da hun hjælper os rigtigt meget i dagligdagen (det var også hende der passede alle 5 unger på vores bryllupsnat :))

Frida sover, Xander leger og jeg er ved at pakke alle gaver, skiftetøj mv. til turen til svigerforældrene.

Regner med vi tager afsted på et tidspunkt mellem kl. 12 og 13 og så ser i ikke mere til mig herinde før i morgen.

Kan i alle have en hygsom aften? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen.

Min søster har også fødselsdag i dag. Og indtil for to år siden kom vi altid til fødselsdag hos hende kl 10. og vi var altid mange. Hun fik så gaver og vi sang for hende, og ved middags tid tog vi så hjem. Og on aften var det så jul. Grunden tildet stoppede er fordi hun fik barn og han skal i seng tidligt, så de holder jul midt på dagen. Så nu fejer vi hende en weekene inden. Det er hende selv der har lavet om på det. Tror aldrig hun har fælt sig glemt, tvert imod kan ALLE huske hvornår det er hendes fødselsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort TILLYKKE med fødselsdagen :hurra :hurra

Kan godt forstå det kan være lidt frustrerende at have fødselsdag den 24. december. Håber nu alligevel I får en dejlig dag :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :balloon Håber du får en god dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :balloon Håber du får en hyggelig dag, trods den trælse start på dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med i går. Håber du havde en god dag trods alt.

Jeg er selv decemberbarn (en uge før jul), og det er drønirriterende. Alle har så travlt, og det er stort set ikke til at finde en dag hvor alle veninderne kan komme til fødselsdag. Håber humøret er steget lidt :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været ret meget på BK,så har slet ikke set du har haft fødslesdag..

Så vil gerne ønske stort tillykke med fødselsdagen - lidt sent :balloon :balloon

Dejligt du fik en god dag, trods alt.. Men aftenen kunne godt have været bedre, kan jeg læse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER