sivtop

implantationsblødning

9 indlæg i dette emne

Hej alle i søde piger :)

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har sådan rigtigt været herinde. Oplevede jo desværre en MA for nogle mdr siden, og det har taget rigtig hårdt på mig.

Vi prøver selvfølgelig at blive gravide igen, men det er ikke gået så hurtigt som jeg havde ønsket det.

Denne gang har jeg testdato omkring d. 2. Sept. Altså om en uge.

Sidst jeg blev gravid, oplevede jeg implantationsblødning.. men husker ikke hvor længe før testdato den faldt. Husker dog at jeg pletblødte i små tre dages tid.

Nu pletbløder jeg igen, men det har varet i 5 dage efterhånden.. men ikke sådan konstant. Kan det være det? Hvor lang en periode kan det strække sig over?

Jeg håber så meget at vi er heldige denne gang :'(

Undskyld de manglende smileys, på fra mobilen.

Gonatter til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej sivtop :)

Jeg ved desværre ikke, men har hørt op til 14dage. Krydser og håber for baby til dig :-D

Jeg er måske selv gravid? Har udebleven mens på 6. Dagen, men ingen positiv test. Har ikke oplevet pletblødning og min mens er total regelmæssig.

Held og lykke :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at implantationsblødning er ca når man er 3+0, altså en uge efter ÆL, og en uge før mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender desværre intet til det.. Men jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for jer :biglove :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Implantationsblødning er som regel når ægget sætter sig fast dvs ca 3+0 ..

Jeg blødte én plet på str med en 1kr og det var det, så jeg ved ikke om det kan strække sig over længere tid.

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var desværre ikke som jeg håbede på :huug Hvor er det svært og hårdt når man ønsker noget så meget, og intet sker.

Jeg har altid kunnet blive så nemt gravid, faktisk hver gang i første forsøg. Nu går vi i gang med fjerde forsøg denne gang... måske ingenting for nogen, men for mig er det bare så lang tid. Ønsker det mere end noget andet, måske er det det der er galt.

Hvordan kan jeg slippe det lidt... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, tror du du har haft mens så og ikke implantationsblødning?

Ærgeligt for jer at det nu skal tage noget tid hvis det er gået så let tidligere. Men det bliver jo desværre sværere med alderen så det er nok det der spiller ind. Allerede fra man bliver 25 falder fertiliteten :(

Håber ikke i skal vente for længe endnu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan ikke have været mens, for den kom bagefter.... :klap Døjer desværre med rigtig rod i systemet efter MA'en :boo

Ja, det med alderen er der osse mange der har nævnt.. det kan godt være det spiller ind nu, øv bøv :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER