Pumpkins

Ammeindlæg i stof

9 indlæg i dette emne

Jeg er ikke ret god til de her engangsammeindlæg, og har ret ømme :hophop

Jeg er lidt tændt på ideen om noget blødt bomuld eller lignende mod huden, og har kigget lidt på genanvendelige ammeindlæg på nettet, altså dem man kan vaske og bruge mange gange :)

Nogle der har erfaringer med dem? Jeg tænker at købe nogle i bomuld eller lignende, synes dem i uld ser ret voldsomme og store ud. Har ikke det største bryst.

:help :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nogle i uld og silke, men synes de kradser, naar jeg har dem ppaa i laengere tid. Nu har jeg saa sjaeldendt laekkeproblemer udover naar maelken lober til ved amning, saa jeg bruger dem herhjemme - en i BH'en ved mosatte bryst end han er lagt til.

Jeg taenker selv lidt i dem fra ImseVimse i bomuld - dem har jeg laest godt om. Ellers har funkjogging.dk vist ogsaa nogle i bambus. Jeg har hendes rondeller, saa maaske vaerd at overveje.... . Saa kan jeg anbefale oeko-engangs fra Natracare - det er dem, jeg ellers bruger ud-af-huset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa kan jeg anbefale oeko-engangs fra Natracare - det er dem, jeg ellers bruger ud-af-huset :)

:ditto dem er jeg også rigtig glad for, de er så bløde og sidder ikke fast i sår skorperne/brystvorterne! Har lige købt dem fra levevis (bilka føtex) som jeg skal prøve i nat!

Jeg har hørt uld kradser, men silke og bomuld er bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto dem er jeg også rigtig glad for, de er så bløde og sidder ikke fast i sår skorperne/brystvorterne! Har lige købt dem fra levevis (bilka føtex) som jeg skal prøve i nat!

Jeg har hørt uld kradser, men silke og bomuld er bedre!

Dem i uld kradser ikk efter min mening. Barselsgangen anbefalede mig uldindlæg og brugte dem hele tiden i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for mine uld, og jeg synes bestemt ikke de kradser :)

Jeg har fået dem anbefalet af flere jordmødre, fordi de også holder brystet varmt, så man mindsker risikoen for brystbetændelse :)

Jeg synes også de så lidt 'voldsomme' ud, men det er de slet ikke når man har dem på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte uldammeindlæg ind mod brystet og et engangsammeindlæg udenpå, så der ikke var lækage ;) Lily er født i december, så det var vigtigt at holde brysterne varme og det var intet problem!

Jeg købte mine uldammeindlæg i matas og de fandtes i 2 forskellige størrelser, så de passede til brystet. Jeg var SÅ glad for mine uldammeindlæg og vil varmt anbefale dem. De er lidt dyre i indkøb, men er super bløde, hænger ikke i og skal bare skylles op i varmt vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle engangs, nogle bomulds og ét par uldindlæg.

Uldindlæggene er KLART favoritten, og jeg er glad for at de er store, for så kan de dække HELE brystet, hvilket dels er dejlig varmt og dels er dejligt fordi de mindre har det med at rutche rundt i bh'en og dække alt andet end selve brystvorten <_<

Bomuldsindlæggene synes jeg klart er skønnere end engangs, men slet ikke så bløde og dejlige som mine uldindlæg. :)

Jeg vil meget gerne have flere uld amme indlæg, men er lidt for nærrig til at investere i dem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er uldindlæggene i forhold til vask og lugt? Jeg synes nemt at engangs kommer til at lugte af sur mælk ret hurtigt, og jeg har en fordom om at dem i uld er ret svære at vaske :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER