stilletten

Hvor gammel er du?

95 indlæg i dette emne

Hej!

jeg er ny herinde. Jeg er 29 år gammel, min mand er 35, jeg har en pige i forvejen, hun er 9, og nu er sammen nået til at vi gerne vil være forældre til endnu en.

Men, jeg gik rundt og troede, mange er omkring min alder, eller ældre når de starter PB op. Og så kom jeg herind, og tænkte: hm, tager du fejl, her er mange rigtigt unge, lige så unge som jeg var da jeg fik den første rolleyes.gif

Jeg tænkte derfor, det kunne derfor være spændende at researche lidt på jeres alder.

Skriv derfor venligst nedenunder din alder tak.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 33 og venter nr. 3

Jeg var 26 da jeg blev gravid med den første

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige blevet 25, har Johan på snart 8 måneder og min mand og jeg skal i gang med PB2 lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 26 og vi har lige startet med PB her i august. Jeg håber på at få vores første barn mens jeg er 27 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 22, og har en datter på 10 dage :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Pumpkins!

Og held og lykke til alle jer der prøver.

Dejligt med interesse for tråden. Fortsæt gerne derude, piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 30 min mand er 36 og vi venter vores første barn til februar.

jeg ville gerne have været mor tidligere, og havde egentlig i tankerne at jeg ville have det første omkring 25, men så var der lidt kludder i forholdet, en depression kom i vejen og senere udenlandseventyr derefter stress hvor vi prøvede men ikke lykkedes at blive gravide i et halvt års tid derefter drømmejob som leder som lige udskød PB et års tid endnu.... mange siger der ikke er et rigtigt tidspunkt for PB at der hele tiden kommer noget i vejen, men denne gang passede det nu meget godt - det gik lige lidt hurtigere end planlagt havde regnet med (lidt håbet på der ville gå et par måneder) men der var bid med det samme og nu er vi ovenud glade og spændte, og bekymrede og bange og alle mulige andre følelser oveni :)

føler mig i forhold til mit "danske barometer" gammel som førstegangsmor, men hernede i Luxembourg er jeg faktisk forholdsvis ung, her kommer karieren først og det er normalt med at vente til man er midt i trediverne. meget kulturelt bestemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 29 år, min forlovede er 31 år og vi har prøvet i 3 år og er lige nu i behandling i Dronninglund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 25 og har en søn på 18 dage:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter vores første barn til december og både min mand og jeg er 23 år gamle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 og Marius er 3 uger i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 25 og har en datter på 2½ måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 og min kæreste 29, vi har prøvet i over 3 år.

Blev gravid i december 11, med hjælp, og baby var desværre død et par dage inden nakkefold :-( Vi har prøvet siden den kirurgiske abort i marts, og håber i den grad der snart er gevinst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 og min kæreste 29, vi har prøvet i over 3 år.

Blev gravid i december 11, med hjælp, og baby var desværre død et par dage inden nakkefold :-( Vi har prøvet siden den kirurgiske abort i marts, og håber i den grad der snart er gevinst...

Det er jeg da ked af at høre på dine vegne Cocomous! Jeg håber der er gevinst for jer snart så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 20, min kæreste 27

Vi er egentlig først igang fra nytår :)

Er irriterende skruk og så er det dejligt at følge med på sidelinien :)

men er måske gravid? Glemte en enkelt pille. Har udebleven mens på 5. Dagen, og kvalme. Hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 og vi håber på at blive forældre inden for det næste døgn :) Ønsk os :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 og vi håber på at blive forældre inden for det næste døgn :) Ønsk os :goodluck

Held og lykke! Det er da godt nok spændende, glæder mig til fødselsberetningen, og må da lige se om du har skrevet noget om din graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 23 og min mand 22 og vi venter barn til oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 31 og min mand er 29 - vi har en datter på 8 mdr. Startede på PB, da jeg lige var blevet 29 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 32 og min mand er 33. Vi har forsøgt os i 4 år eller lignende nu. Men har opgivet at få biologiske børn. Derimod håber vi på at blive forældre i 2013 til en Koreatrold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke! Det er da godt nok spændende, glæder mig til fødselsberetningen, og må da lige se om du har skrevet noget om din graviditet.

Jeg har en graviditetstråd, som jeg kun har brugt op til at jeg blev gravid. Synes ik rigtig jeg har haft noget spændende at skrive om, før nu hvor jeg er gået over tid, så har mest skrevet i de tråde der ligger under terminsgruppen for August :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 26 og manden min er 29. Vi har 2 dejlige sønner. En på 3 år og en på 3 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 24 og min kæreste 27. Vi ønsker at blive gravide og har prøvet siden oktober sidste år :hump hehe.. Fin tråd, det er faktisk lidt sjovt at se om alle vi BK mennesker er nogenlunde samme alder :lovebk

Til jer alle, held og lykke med PB og tillykke til jer der lige har fået jeres skønne poder :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 30 og manden er 29 vi venter 3 barn til jan har j forvejen 2 sønner på 8 og 3 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 20, min kæreste 27

Vi er egentlig først igang fra nytår :)

Er irriterende skruk og så er det dejligt at følge med på sidelinien :)

men er måske gravid? Glemte en enkelt pille. Har udebleven mens på 5. Dagen, og kvalme. Hmm..

SÅ er det da bare afsted efter en test og se om der er bid? (det håber jeg for dig/jer) også selvom det er lidt tidligt i forhold til planlægningen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER