Guest M's mor

I er de sødeste mennesker herinde

15 indlæg i dette emne

Jeg er på et andet babyforum også, og har egentlig været meget glad for det. Blandt andet fordi man kunne være anonym hvis man havde nogle spørgsmål. Men de sidste mange gange hvor jeg har skrevet og spurgt om noget så er jeg blevet banket godt og grundigt i hovedet osv. Det synes jeg er rigtig trist for der er jo en grund til at man spørger andre om hjælp.

Jeg spurgte blandt andet om vælling der og det skulle jeg ikke have gjort. stort set alle var imod at min sp havde sagt god til vælling og det ville være forkert af mig at gøre det.

Jeg stiller sammen spørgsmål herinde og folk svare bare så sødt og venligt. Også selv om de måske ikke er enige. Ej hvor er jeg bare glad for at I er så søde.

Dropper det andet forum i morgen og vil kun være her. Så skidt med jeg ikke kan være anonym.

Synes bare I skulle vide I er nogle fantastiske mennesker som lader folk have deres egne meninger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er også en af grundene til, at jeg er så glad for BK!

Tror faktisk en af grundene til, at vi er så søde og giver plads til hinanden er, fordi vi ikke er anonyme, men faktisk "kender" hinanden ret godt herinde. Det er lidt sværere at være hård overfor nogle, man har et ansigt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en af grundene til, at jeg er så glad for BK!

Tror faktisk en af grundene til, at vi er så søde og giver plads til hinanden er, fordi vi ikke er anonyme, men faktisk "kender" hinanden ret godt herinde. Det er lidt sværere at være hård overfor nogle, man har et ansigt på :)

Det kan der egentlig være noget om :-)

Har bare nogen gange haft spørgsmål hvor jeg helst har ville være anonym fordi jeg synes det var pinligt. Men der vil jo altid være en eller anden med samme problem som en selv. Det skal man bare huske på.

jeg er i hvert fald glad for at folk herinde er så glade for at give plads til hinanden. Men også svare på en pæn måde hvis de ikke er enige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan der egentlig være noget om :-)

Har bare nogen gange haft spørgsmål hvor jeg helst har ville være anonym fordi jeg synes det var pinligt. Men der vil jo altid være en eller anden med samme problem som en selv. Det skal man bare huske på.

jeg er i hvert fald glad for at folk herinde er så glade for at give plads til hinanden. Men også svare på en pæn måde hvis de ikke er enige.

Hvis du har et lidt mere ømtåleligt emne, som du ikke vil have alle og enhver kan læse er der jo altid det fortrolige forum. Der kan man kun komme, hvis man har postet x antal gange på BK (kan ikke lige huske det præcise antal).

Jeg er også selv på et andet forum, men synes også HELT klart der er rarest at være her. Som du siger, så kan folk være virkelig dømmende og have svært ved at holde en pæn tone - men ikke herinde! Så jeg elsker også BK :lovebk og alle de fantastiske kvinder vi har herinde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at du ikke er blevet ordentligt behandlet på det andet forum. Hvis du har spørgsmål hvor du gerne vil være anonym, kunne du så ikke oprette en ekstra profil uden billede og oplysninger om dig selv, og så bruge den.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lovebk :lovebk :lovebk :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et dejligt indlæg :kiss (altså den del med at du er glad for BK. Selvfølgelig ikke, at du er blevet skidt behandlet det andet sted :prik)

Og jeg er helt enig :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en af grundene til, at jeg er så glad for BK!

Tror faktisk en af grundene til, at vi er så søde og giver plads til hinanden er, fordi vi ikke er anonyme, men faktisk "kender" hinanden ret godt herinde. Det er lidt sværere at være hård overfor nogle, man har et ansigt på :)

Det tror jeg du har ret i!

Jeg er også vildt glad for BK - for som du siger så svarer folk PÆNT på spørgsmål. Der er plads til debat uden nogen bliver sure - det bliver højst et "vi er enige om at være uenige" svar og det syntes jeg er fedt!

Og mht anonymitet så tror jeg ikke der er nogen der dømmer en ud fra noget herinde, i hvert fald ikke pinligheder vi har vist alle noget i bagagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super! :D Har slet ikke tænkt over det før, men det passer virkelig.. BK-damer er dejligeloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Samantha

Jeg er ked af at læse, at du har fået klø et andet sted over noget så uskyldigt som vælling <_<

Men glad for, at du er glad for at være herinde :loveshower

Som en anden skriver, hvis der er et eller andet, du simpelthen ikke kan få dig selv til at skrive om med din Samantha profil, så opret en anden anonym profil og få dit svar via den profil.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også Bk er et fantastisk sted af være.. Altid rart og med god stemning :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ikke lige tænkt på at man kunne oprette en profil hvor man var anonym, men så igen nu jeg tænker over det, jeg kan vel umuligt stille et spørgsmål som ikke en af jer andre ikke også har oplevet som et problem eller noget i den stil.

Men er rigtig glad for at være herinde. Kan mest snuset rundt herinde, men nu vil jeg være aktiv. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER