Barbamama

Er I igang med at købe vintertøj?

7 indlæg i dette emne

Jeg synes, jeg har hørt mange gange at vintertøjet skal købes i gooooooood tid, og har lagt mærket til flyverdragter i børnetøjsbutikkerne... Men hvad skal man have af vintertøj når man er ca. et halvt år gammel? :unsure De skal jo ikke ud og vade i sne, men de skal jo trods alt udenfor og der er jo koldt!

Hvad gør I andre juli-mødre? Hvad køber I af vintertøj og er I begyndt at købe det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et par flyverdragter/køredragter og det må være det.. :) Regner ikke med at købe på forhånd, for har som du, svært ved at vurdere hvad hun får brug for..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par flyverdragter/køredragter og det må være det.. :) Regner ikke med at købe på forhånd, for har som du, svært ved at vurdere hvad hun får brug for..

Damn, du var hurtig til at svare :balloon Jeg skal nok også have et eller andet, men ved skisme ikke hvad - og da slet ikke når Mar vokser så hurtigt :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Damn, du var hurtig til at svare :balloon Jeg skal nok også have et eller andet, men ved skisme ikke hvad - og da slet ikke når Mar vokser så hurtigt :help

Hvis jeg var dig, ville jeg købe en ulddragt. Den vil kunne bruges til det meste, der er nødvendigt i dén alder. Kan anbefale Engels uldfleece (super blødeog lækker) eller Huttelihut ren uld (den er lidt kraftigere)

Prøv evt at kigge på filiokus.dk Hun har meget lækkert uld,og super service synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fleecedragt og regner ikke med andet.

For som du selv skriver, skal de jo ikke ud og boltre sig i sneen :)

Men hue, handsker og en varm dragt. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde kun fleeceheldragt til Erica og nogle elefanthuer ( så meget bedre end hjelme!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en termodragt og en flyverdragt begge fra Hummel som jeg håber hun kan passe når, vi når til vinter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER