fru holden

NU må det snart være min tur

98 indlæg i dette emne

Tillykke med fødselsdagen og hep hep på baby på vej! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med fødselsdagen :hurra Håber du får en rigtig god fødsel og snart kan nyde jeres lille søn :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen og pøj pøj med fødslen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG!!! Stort tillykke med fødselsdagen, jeg krydser fingre for at du får en dejlig fødsel... Hep hep hep! :loveshower

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle hilsnerne!loveshower.gif

jeg er vist en langsom føder... har haft uregelmæssige korte veer i snart 20 timer og jeg er såååå træt... havde den længste tudetur fordi jeg lige pludselig synes det blev for meget, men det var dejligt bagefter.. trænger bare til at sove eller til at den latente fase snart er slut... gider ikke mere optakt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :hurra Håber du får din søn snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han venter fordi ham vil have sin egen fødselsdag.. Så kl 00.01 kigger han frem.. Eller snarest derefter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :hurra . Hold da op han trækker tiden hva? Håber det snart er pressetid :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg håber alt er gået godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også at alt er gået godt og du har din dejlige baby i armene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ... har ikke haft mulighed for at komme på babyklar før i dag, men NU skal I også vide at min mand og jeg fik den mest perfekte lille dreng i armene d. 5 sept kl 20.53, så heldigvis fik han sin egen specielle dag!... han vejede i dag 3460 g og er 53 cm lang, så en lille skid som knap nok kan passe en str. 50, fordi han er så slank, men det er bare sødt synes jeg tongue.gif

Det var noget af en kompliceret fødsel som endte i et ikke særlig akut kejsersnit under fuld narkose... skriver nok snart en fødselsberetning hvis nogen er interesseret..

vi blev på mor barn-centret i 5 dage i esbjerg og jeg er SÅ glad fordi vi kunne være der, ellers havde vi fået tusind grå hår af alle de ting vi ikke anede om babyer, alt fra at skifte ble til amning til gråd og gråd og gråd.. Min mand var indlagt sammen med os og vi er blevet vartet op i hoved og røv med lækker mad og al den hjælp man kan ønske sig!..

i går var den værste dag fordi hans mave skulle vende sig til mælken så han skreg hele dagen for så endelig at falde ordentligt til ro kl halv 1 om natten men så sov han også! Jeg vågnede kl 4 og var skrub forvirret over at han ikke lå ved siden af mig og jeg fandt ham i liften ved siden af min mands seng... så han havde siddet og lullet ham i søvn, fordi jeg havde givet op i min træthed og selv var faldet i søvn rolleyes.gif

så snart mælken løb til på 3. dag har amningen bare kørt som smurt og sygeplejerskerne kunne ikke rigtig forstå hvorfor vi ikke kaldte på dem noget mere. Nogle har jo åbenbart brug for hjælp ti hver amning, men han tog bare fat med det samme og bruger også sin sut ivrigt og holdt den selv fra første forsøg...

tror vi har et nemt barn intil videre og vi elsker ham jo allerede højt højt!.. 7himmel.gif

min mand har virkelig forandret sig og blevet mega ansvarlig og siger ting som "se lige hvor er han dejlig" og "nååååh hvor cutie-pie agtigt" og han har aldrig synes babyer var andet end irriterende, så jeg er lykkelig og smask forelsket i ham også loveshower.gif

selvfølgelig er det også mega meeega hårdt når han skriger og det er bare den ultimative frihedsberøvelse at få et barn, men det dejlige opvejer det hårde, uden tvivl!

... nååh ja han hedder forresten Eliah med tryk på i'et ligesom i Elias (fleste ligger tryk på e'et når de siger det første gang:)

ja det var en lille opdate til de interesserede! her kommer lige et par billeder:

post-3862-069292700 1347290115_thumb.jpg

post-3862-030102300 1347290434_thumb.jpg

post-3862-058853700 1347290448_thumb.jpg

post-3862-064748600 1347290464_thumb.jpg

post-3862-097986500 1347290473_thumb.jpg

post-3862-096420300 1347290482_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med Update fra jer :)

Jmutroligt så mange ting i din beretning jeg kan sige "det lyder jo som hos os"

Lige fra en ikke helt men fødsel (hvor jeg med spænding vil afvente beretning), til manden der vender på tallerkenen og nu ikke kan forestille sig livet uden lillemanden. Og ikke mindst den lille slanke baby som ikke helt kan være i str 50. Vi måtte ud og købe lidt i str 44 :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare kær, stort tillykke med ham :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare skøn! Stort tillykke med ham :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

STOOOORT tillykke.. hvor er det dejligt at han endelig kom.. :balloons :loveshower

Og hvor er han da bare en fin bette en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hurra :hurra :hurra Stort tillykke med jeres dejlige lille baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak allesammen loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh, tilkykke med ham loveshower.gif

Dejligt navn og saa er smaa, slanke babyer bare dejlige 00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke

Skønne billeder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER