fru holden

NU må det snart være min tur

98 indlæg i dette emne

Pøj pøj :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan står det til idag? bd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige stået op, så ingen udvikling, ud over slimproppen som kommer ud i etapper, så der sker da lidt... har stadigvæk plukveer nogenlunde reglmæssigt men de gør ikke rigtig ondt, mere bare ubehagelige... dry.gif men ja, nu er troen da på at han nok skal komme ud af sig selv noget større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuh har aldrig været SÅ glad for tynd mave.. hahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh lyder spændende.. Mon ikke der er en fødsel på vej? good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh lyder spændende.. Mon ikke der er en fødsel på vej? good20luck.gif

håååber jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alle tegnene snart fører en fødsel med sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende. Er der sket mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er TOTALT gået i stå!... boohoo.gif nu orker jeg seriøst ikke mere ventetid!!...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram2 til dig :(

Det er bare ikke sjovt at gå over tid..

Krydser for ser snart sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

:bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Krydser fingre for at der snart sker noget. Vi vil se hvad det er for en du gemmer på! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været stilstand hele dagen så det endte med at jeg tog manden under armen for noget tid siden og nu er vi lige kommet hjem fra en god gåtur til shell efter ostepølsehotdog laugh.gif nu må vi se om der sker noget i løbet af natten.. probably not...dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

endnu en irriterende stille nat... i dag vil jeg købe ind og gøre køkkenet rent.. prøve at glemme hvor mange dage jeg er over tid!...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender en bunke tålmodighed din vej og håber du ikke får brug for så meget af det.

Og så selvfølgelig lige lidt hep på den lille i maven :glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rolleyes.gif han vil måske bare være en septemberbaby?... skulle ikke undre mig om han kommer på min fødselsdag d. 4!!

takker af hjertet for hep :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

same old same old... næsten i hvert fald... Har fundet ud af hvis jeg begynder at nulre mine brystvorter, ja så får jeg rimelig kraftige plukveer.. i går aften gjorde jeg det i en 45 min. og hele natten havde jeg smerter og på et tidpunkt tænkte jeg, SÅ nu gør det faktisk så ondt at jeg ikke rigtig har lyst til veer alligvel!.. men neeeej neeej, vågner i morges uden det mindste dry.gif

Ellers har baby har været meget aktiv de sidste 3 dage og farmand fik nogle ordentlige slag i ryggen mens vi puttede i går.. rolleyes.gif

vil forsætte med at nulre i dag, og se om det rykker noget... tror i hvert fald min krop er ret klar siden lidt nulleri kan give mig plukveer med det samme!..

i morgen skal jeg på fødegangen og ha' kørt en CTG og så må vi se hvad der sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

same old same old... næsten i hvert fald... Har fundet ud af hvis jeg begynder at nulre mine brystvorter, ja så får jeg rimelig kraftige plukveer.. i går aften gjorde jeg det i en 45 min. og hele natten havde jeg smerter og på et tidpunkt tænkte jeg, SÅ nu gør det faktisk så ondt at jeg ikke rigtig har lyst til veer alligvel!.. men neeeej neeej, vågner i morges uden det mindste dry.gif

Ellers har baby har været meget aktiv de sidste 3 dage og farmand fik nogle ordentlige slag i ryggen mens vi puttede i går.. rolleyes.gif

vil forsætte med at nulre i dag, og se om det rykker noget... tror i hvert fald min krop er ret klar siden lidt nulleri kan give mig plukveer med det samme!..

i morgen skal jeg på fødegangen og ha' kørt en CTG og så må vi se hvad der sker...

Det med brystvorterne virkede også for mig næsten hver gang, jeg fik regelmæssige plukveer et stykke tid imens... der er bare det ved det at alle de rigtig mange plukveer jeg havde intet gjorde for at udvide mig, min livmodermund var stadig lukket trods alle odds som 4. gangs fødende da jeg kom til igangsættelse 5 dage over termin :numse jeg tror efterhånden man skal ha begyndende "rigtige" veer før man kan gøre ret meget selv for at sætte noget igang, desværre.

Men håber snart din ventetid er ovre, og jeg vil nu sige at blive sat i gang syns jeg ikke var nær så slemt som de utroligt lange dage at gå og vente til sidst. Syns det er flot at du holder ud, håber snart I får jeres længe ventede baby :kram2 :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med brystvorterne virkede også for mig næsten hver gang, jeg fik regelmæssige plukveer et stykke tid imens... der er bare det ved det at alle de rigtig mange plukveer jeg havde intet gjorde for at udvide mig, min livmodermund var stadig lukket trods alle odds som 4. gangs fødende da jeg kom til igangsættelse 5 dage over termin :numse jeg tror efterhånden man skal ha begyndende "rigtige" veer før man kan gøre ret meget selv for at sætte noget igang, desværre.

Men håber snart din ventetid er ovre, og jeg vil nu sige at blive sat i gang syns jeg ikke var nær så slemt som de utroligt lange dage at gå og vente til sidst. Syns det er flot at du holder ud, håber snart I får jeres længe ventede baby :kram2 :goodluck :bd :bd :bd

nåh, hvor sjovt at du har oplevet det samme, men træls at det ikke hjalp, måske skal jeg bare give opsad.gif

Vil jo bare så gerne at min krop skal klare det selv, men det kan godt være at jeg giver op og bare bliver sat igang i morgen, hvis jeg ikke er helt lukket af... det har i hvert faldt være en enorm tålmodighedsprøve det her.. samme følelse som at vente på en positiv graviditetstest, hvilket jeg også skulle vente en uge ekstra på!.. nu må det bare godt være NU!!..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh, hvor sjovt at du har oplevet det samme, men træls at det ikke hjalp, måske skal jeg bare give opsad.gif

Vil jo bare så gerne at min krop skal klare det selv, men det kan godt være at jeg giver op og bare bliver sat igang i morgen, hvis jeg ikke er helt lukket af... det har i hvert faldt være en enorm tålmodighedsprøve det her.. samme følelse som at vente på en positiv graviditetstest, hvilket jeg også skulle vente en uge ekstra på!.. nu må det bare godt være NU!!..

Enig, det er smadder hårdt at gå og vente og bare være så parat hele tiden og tolke hvert et tegn. Det var altså ikke min mening at ta modet fra dig, det kan jo sagtens være din krop er mere parat end min var. Krydser fingre for dig. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, det er smadder hårdt at gå og vente og bare være så parat hele tiden og tolke hvert et tegn. Det var altså ikke min mening at ta modet fra dig, det kan jo sagtens være din krop er mere parat end min var. Krydser fingre for dig. :kram2

nej nej, det gjorde du heller ikke, men det er vist generelt det folk oplever... kraftige plukveer, men så heller ikke mere end det.. giver det et forsøg mere og så må det være detwink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det afsted til fødegangen, men ikke fordi jeg har set skyggen af veer eller noget, bare for at få tjekket sagerne og kørt en CTG... håber på hindeløsning og en snarlig fødsel!!!!.... held og lykke til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber der er gode nyheder :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER