fru holden

NU må det snart være min tur

98 indlæg i dette emne

Ja så blev det terminsdagloveshower.gif, og da jeg nyder at følge med i andres jeg-skal-føde-lige-om-lidt-opdateringer så vil jeg skrive i den her tråd, hvordan det forløber sig indtil jeg føder, jeg har nemlig ikke skrevet i min graviditetstråd siden uge 12 eller sådan noget, så hvis nogle vil følge med er det her nok lidt lettere smile.gif

lige nu kan jeg knap sidde op fordi den lille dreng maser sin numse ind under mine ribben og selvom han ikke er vurderet særlig stor (ca. 3000 g) så gør det filme ondt lige nu!!...

Masser af plukveer og jag i underlivet så nu må der gerne snart ske noget, selvom jeg ikke har de store forhåbninger og frygter igangsættelse.. baaahaa

Jeg vil gerne have så naturlig en fødsel som muligt, men har forberedt mig så godt jeg kunne på alle scenarier ved at se alle mulige fødeprogrammer og læst ALLE bk's fødselsberetninger... hehe

Er SÅ klar til at han skal komme ud nu og jeg glæder mig bare helt vildt til at føde, så det er status lige pt og jeg skal prøve at opdatere så meget jeg kan når fødslen går igang wink.gif

Nu går jeg ind i seng og strækker min krop så han kan være der!

post-3862-059007300 1345734202_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen vil da glæde mig til at følge med herballoons.gif håber ikke du skal gå for længe over tid... og tillykke med terminsdatoenloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med nået terminsdag - og wauw for en lækker mave :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med terminsdagen - håber ikke du kommer til at vente for længe :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med terminsdatoen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart det blir din tur. Flot kuglemave du har fået :loveshower og der er meget god læsning i BK's fødselsberetninger, der lærer man lidt om hvor utroligt forskelligt fødsler kan forløbe og ikke mindst opleves. Håber du får den naturlige fødsel du ønsker dig inden længe :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sender en masse ve-støv :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opmærksomheden loveshower.gif I er søde

dagen i dag står på let rengøring og gerne den sidste af slagsen tak! ellers sker der ikke en skid... mærkelig tanke at ønske sig smerte!?..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opmærksomheden loveshower.gif I er søde

dagen i dag står på let rengøring og gerne den sidste af slagsen tak! ellers sker der ikke en skid... mærkelig tanke at ønske sig smerte!?..

Ha ha sådan havde jeg det også og smerten var også velkommen da den endelig kom men ikke længe... håber der snart sker noget :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spis ananas siger jeg bare ;-) Se mit andet indlæg. Håber snart der sker noget hos dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg får blister i hele munden hvis jeg spiser en HEL ananas, og dårlig mave,, hehe.. skal lige overvejerolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde pige :-) selvom jeg jo ikke er i den her gruppe, måtte jeg bare lige kommentere!!!

Vi håber sådan at han snart kommer til verden. Jeg håber virkelige for dig at det hele forløber som det skal og det bliver så naturligt som muligt!

Sender alle mine tanker og knus til dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sat manden i gang med at støvsuge, og så ville jeg da lige opdatere og skrive at jeg ikke synes der sker noget som helst! Går lidt og venter på et eller andet tegn; slimprop, tegnblødning, diarré, kraftige plukveer eller bare NOGET som er unormalt... Jeg har det faktisk bare rigtig godt og føler mig ikke som en gravid på overtid... hmmm..

og så læste jeg forresten i går at de har fundet ud af at det er et stof i det ufødte barns lunger som sætter fødslen igang når de er helt klar til at trække vejret selv... meget spændende og det hjælper min utålmodighed lidt.. for han skal jo ikke ud hvis han ikke er klar den lille pøllerolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AAAARRRGGGHHH!!!! orker bare ikke en eneste dag mere over tid!!! hvorfor sker der ikke noget som helst?!... boohoo.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bearhug.gifog masser af bd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bd.gifbd.gifbd.gif og medfølelse til digwink.gif Jeg håber snart der sker noget så du ikke skal vente mere....mini-cigogne-bebe-0384.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh det jeg håber også... jeg vil dog helst ikke sættes igang, så hvis der ikke sker noget inden da, så bliver jeg først sat i gang om 10 dage når jeg er 42+0!!... jeg kan næsten ikke bære at tænke på at jeg måske skal gå så længe selvom det er noget jeg selv har valgt...

og så fik jeg filme den dejlige nyhed af jordemoderen i dag, at jeg skal ligge mig ned og hentes af falk hvis vandet går, fordi baby ikke står fast som jeg ellers for 1 måned siden fik at vide at han gjorde, endda "meget dybt" så gik han til "at rokke lidt" og nu!.. hehe.. skal nok blive komisk hvis 2 mænd med en båre skal prøve at komme op af vores minimale opgang og ind ad vores hobbit-dør, hvor vi knap nok kan få indkøbsposerne ind igennem!.. haha siger jeg bare!..

kom nu uuuuud lille pøllen!mini-cigogne-bebe-0384.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh det jeg håber også... jeg vil dog helst ikke sættes igang, så hvis der ikke sker noget inden da, så bliver jeg først sat i gang om 10 dage når jeg er 42+0!!... jeg kan næsten ikke bære at tænke på at jeg måske skal gå så længe selvom det er noget jeg selv har valgt...

og så fik jeg filme den dejlige nyhed af jordemoderen i dag, at jeg skal ligge mig ned og hentes af falk hvis vandet går, fordi baby ikke står fast som jeg ellers for 1 måned siden fik at vide at han gjorde, endda "meget dybt" så gik han til "at rokke lidt" og nu!.. hehe.. skal nok blive komisk hvis 2 mænd med en båre skal prøve at komme op af vores minimale opgang og ind ad vores hobbit-dør, hvor vi knap nok kan få indkøbsposerne ind igennem!.. haha siger jeg bare!..

kom nu uuuuud lille pøllen!mini-cigogne-bebe-0384.gif

sidder og smiler lidt af det sidste du skriver :lol

men sender dig en masse kram og ve-støv :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker for støv og kram!.. tror næsten jeg har givet op.. gider ikke tænke på fødsel i dag.. i dag er det bare en normal graviditetsdag............... dry.gif SOM OM!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og så fik jeg filme den dejlige nyhed af jordemoderen i dag, at jeg skal ligge mig ned og hentes af falk hvis vandet går, fordi baby ikke står fast som jeg ellers for 1 måned siden fik at vide at han gjorde, endda "meget dybt" så gik han til "at rokke lidt" og nu!.. hehe.. skal nok blive komisk hvis 2 mænd med en båre skal prøve at komme op af vores minimale opgang og ind ad vores hobbit-dør, hvor vi knap nok kan få indkøbsposerne ind igennem!.. haha siger jeg bare!..

kom nu uuuuud lille pøllen!mini-cigogne-bebe-0384.gif

Jeg skal også ligge mig ned hvis vandet går, men det har jeg vist hele tiden, men derfor er det sgu stadig lidt træls <_<

Så hvis vandet går håber jeg virkelig at det er mens manden er hjemme... Super irriterende at have en baby der bare flyder rundt i livmoderen, som om det er dens personlige svømmingpool.

Jeg krydser fingre for at der sker noget inden de næste 10 dage :goodluck

Jeg har 6 ventedage endnu, hvis de da vil sætte mig igang 41+3, men det har jeg da hørt at de vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tog mig en nogenlunde lang og rask gåtur i dag, og nu sidder jeg altså med kraftige plukveer og på en time har jeg haft 16 med 2-6 min fra start til start og de varer fra 1 min til 1 1/2... de gør ikke sådan vildt ondt men det spænder godt i lænden og foran, som ved menstruation... maaand jeg håber det udvikler sig!.. orker i hvert fald ikke at lave mad!

bd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af ve støv herfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, det lyder spændende! :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så gik en lille del af slimproppen!.. tør næsten ikke tro på det... aaav de her plukveer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige på besøg held og lykke med fødslen :) håber alt forløber sig som du ønsker :) og mon ikke baby kommer idag eller i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER