somummy

What the?????????????

8 indlæg i dette emne

Har lige spist, da jeg opdager en plet på 10x15 cm på min bluse fra venstre bryst! Har da kunne klemme en dråbe eller to ud tidligere, men nu kommer det bare af sig selv? Hvorfor? Ej det er virkelig sært! Og så kun fra det ene??? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, din krop er nok bare kommet i tanke om at det er ved at være tid at komme med noget mælk ;) Det er helt normalt. :) Og også helt normalt at det kun er fra det ene bryst, det kan skifte lidt, og når du begynder at amme (hvis du da vil det) kan det også have noget at sige, hvilket bryst babyen sidst har spist fra.

Pudsigt nok vågnede jeg selv op med en plet af samme størrelse ved venstre bryst i nat, da det var første nat, hvor jeg tænkte at jeg nok godt kunne droppe bh og ammeindlæg en enkelt nat :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, din krop er nok bare kommet i tanke om at det er ved at være tid at komme med noget mælk ;) Det er helt normalt. :) Og også helt normalt at det kun er fra det ene bryst, det kan skifte lidt, og når du begynder at amme (hvis du da vil det) kan det også have noget at sige, hvilket bryst babyen sidst har spist fra.

Pudsigt nok vågnede jeg selv op med en plet af samme størrelse ved venstre bryst i nat, da det var første nat, hvor jeg tænkte at jeg nok godt kunne droppe bh og ammeindlæg en enkelt nat :rolleyes

Ja det må du da nok sige. Det startede bare som en lille bitte plet, som så voksede med raketfart hi hi.

Godt at høre at det er normalt og håber det er et tegn på, at jeg snart skal føde (selv om jeg er meget skeptisk ift positive forhåbninger for tiden).

Ha ha, lidt pudsigt at det lige var i nat der skulle opstå lækage. Måske er det netop fordi du ikke havde BH på, at det skete? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må du da nok sige. Det startede bare som en lille bitte plet, som så voksede med raketfart hi hi.

Godt at høre at det er normalt og håber det er et tegn på, at jeg snart skal føde (selv om jeg er meget skeptisk ift positive forhåbninger for tiden).

Ha ha, lidt pudsigt at det lige var i nat der skulle opstå lækage. Måske er det netop fordi du ikke havde BH på, at det skete? :)

Ja, det kan sagtens tænkes at brystet har reageret på ikke at være spærret inde :D Og så har det nok også haft noget at sige, at det var det bryst, der lå tættest på Valdemar. Ved ikke lige hvordan det hænger sammen, men jeg kan mærke at han kan påvirke min mælk. :biglove

Aner ikke om lækage er tegn på snarlig fødsel, men jeg håber det da! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at dryppe i uge nogen og 20 så desværre ikke tegn på snarlig fødsel - jeg gik 11 dage over tid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker også, fra begge. Intet unormalt i det.

Har oplevet det længe nu, og jeg har stadig noget tid inden jeg har termin (Oktober).

Det er bare kroppens måde at gøre sig klar på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at dryppe i uge nogen og 20 så desværre ikke tegn på snarlig fødsel - jeg gik 11 dage over tid :(

Jeg ved det godt, men når man bliver desperat klynger man sig til de mindste håb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja - det kender jeg godt!

De sidste 14 dage op til fødslen eksploderede babserne :hophop

Det var forskelligt hvilket bryst det lækkede fra, så jeg havde ammeindlæg i hele tiden :blush

Og har det stadig. Jeg kan ikke sove uden BH om natten, for så drukner min mand.

Jeg prøvede at sove uden BH en nat, hvilket resulterede i, at han vågnede og skreg af grin. Jeg lå sovende og strintede ham i hovedet med mælk! Emilia lå ved siden af og smaskede, hvilket gjorde at mælken løb/sprøjtede.

:lolhit

Så jeg har lovet at sove med BH :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER