MissingLink

Babyhospitalet

26 indlæg i dette emne

Ser I det? Puh det bringer minder frem :(

Denne gang er der en dreng, der ikke har haft besøg af sin mor i 3 uger :boo Det river i mit hjerte, at se den lille dreng lille dér helt alene :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken kanal er det på?

Lyder godt nok barskt med den lille dreng :( lige sådan noget jeg kunne sidde og tude over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken kanal er det på?

Lyder godt nok barskt med den lille dreng :( lige sådan noget jeg kunne sidde og tude over.

Kanal 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det - det er barske sager :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kanal 4, men er helt sikker på jeg ikke ville kunne klare at se det program, selvom jeg havde kanal 4.

Det lyder ualmindeligt koldt at en mor ikke har besøgt sit barn i 3 uger. Der må enten være en fandens god forklaring (såsom at hun er faldet og har slået hovedet så hårdt, hun ligger i koma) eller også syns jeg simpelthen ikke hun er egnet til at være mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kanal 4, men er helt sikker på jeg ikke ville kunne klare at se det program, selvom jeg havde kanal 4.

Det lyder ualmindeligt koldt at en mor ikke har besøgt sit barn i 3 uger. Der må enten være en fandens god forklaring (såsom at hun er faldet og har slået hovedet så hårdt, hun ligger i koma) eller også syns jeg simpelthen ikke hun er egnet til at være mor.

Ved faktisk heller ikke helt hvorfor jeg ser det. Men det er vel en måde at konfrontere mig selv på.

Hende der ikke har været hos sin søn, er angiveligt en ung alenemor med andre børn- ikke at det er nogen undskyldning som sådan. Jeg ved ikke hvorfor og skal ingen dømme, men jeg tænker på den lille dreng. Jeg sad 6 timer om dagen hud mod hud med min lille pige ( som er født nogenlunde samme uge som han) Kan slet ikke forestille mig andet. Det betyder så meget for de små babyers vilje og styrke til at kæmpe igennem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ondt i mit hjerte .. Og vender sig i min mave .. Blot at læse det i skriver..

Husker tydeligt da jeg skulle forlade Silje på neo i 3timer for at komme hjem og se vores nye hus, som vi var flyttet i mens jeg var indlagt.. Ude for første gang i 5 uger.. Jeg HADEDE at tage fra hende..

Nej, nok meget godt jeg ikke ser det program.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det skal jeg bare slet slet SLET ikke se, kan jeg fornemme... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det skal jeg bare slet slet SLET ikke se, kan jeg fornemme... :boo

Lige mine ord. Det gør ondt bare at læse om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ondt i mit hjerte .. Og vender sig i min mave .. Blot at læse det i skriver..

Husker tydeligt da jeg skulle forlade Silje på neo i 3timer for at komme hjem og se vores nye hus, som vi var flyttet i mens jeg var indlagt.. Ude for første gang i 5 uger.. Jeg HADEDE at tage fra hende..

Nej, nok meget godt jeg ikke ser det program.

Jeg havde jo et par stykker herhjemme også, så der gik ikke så længe før jeg var lidt hjemme. Men jeg har prøvet dét med at vende tilbage til afdelingen, og se, at der står læger og sygeplejersker rundt om kuvøsen, og man ikke aner hvad der foregår. Det skete nogle gange, og det var ikke rart. Karo blev ret dårlig ret tit. Hvor længe var I indlagt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det i sidste uge og jeg stor tudede...Det er så hårdt at se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har overvejet at se det, men har ikke kunne få mig selv til det :unsure

Normalt er jeg ikke sådan en der tænker at andre ikke fortjener børn, bare fordi jeg ikke kan få dem så let...

Men men.. der er nogen personer der kan sætte mit pis lidt i kog, blandt andet sådan en mor som ikke har besøgt sin lille søn i 3 uger.... <_<

Jamen som der bliver skrevet, der er ingen undskyldning for det.. :boo

Ikke at jeg siger hun SKAL stå der hver eneste dag, når hun er alenemor, men 3 uger er alt alt for meget i min verden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde jo et par stykker herhjemme også, så der gik ikke så længe før jeg var lidt hjemme. Men jeg har prøvet dét med at vende tilbage til afdelingen, og se, at der står læger og sygeplejersker rundt om kuvøsen, og man ikke aner hvad der foregår. Det skete nogle gange, og det var ikke rart. Karo blev ret dårlig ret tit. Hvor længe var I indlagt?

Silje var i 5uger, jeg i 7 .. De 2 af ugerne før hun blev født..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje var i 5uger, jeg i 7 .. De 2 af ugerne før hun blev født..

Hvor var det godt hun fik de to uger mere i maven :kram Jeg blev indlagt første gang i uge 19. I uge 24 fik jeg veer som de fik bremset, og gik til uge 29, hvor de ikke kunne gøre mere. Men jeg er meget taknemmelig for, at hun ikke kom i uge 24 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det ikke i går, men i sidste uge- hvis nogle gerne vil se det, så sender de det igen på søndag. Det er godt nok barsk- og tankevækkende, selvom man sidder med sit barn i favnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så 30sek og så spurgte Søren om vi virkelig skulle se det... Og efter 2 min måtte jeg konstatere, at nej, jeg kunne ikke holde til det :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder heller ikke som et program jeg kunne tænke mig at se - hold op hvor er man bare blevet meget mere følsom efter man er blevet mor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fravalgte også at se det, fordi jeg simpelthen ikke kan tåle sådan noget.

Med hensyn til den mor, som ikke så sin søn, kan hun havde fået en fødselsdepression, og kunne have svært ved at håndtere det hele???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh i sidste uge var der en ung mor på 18 der mistede sin baby, sad bare her med tårer i øjnene fordi hun var så stærk... Og ja jeg er også blevet meget meget mere følsom af at være blevet mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så kort noget af det første afsnit, lige før jeg fødte. Det var simpelthen for barskt at se, når man selv gik og ventede på at skulle føde. Puha, nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh i sidste uge var der en ung mor på 18 der mistede sin baby, sad bare her med tårer i øjnene fordi hun var så stærk... Og ja jeg er også blevet meget meget mere følsom af at være blevet mor

Det så jeg også...

Jeg sad tilbage fuld af beundring. Hendes engagement og hendes styrke selvom man jo godt vidste, hvilken vej det bar hen. At kunne (turde) elske så meget - og så samtidigt kunne holde sig på benene selvom hun jo faktisk sagde farvel til ham... Kan huske han hed Charlie... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det.

Det passer med, at jeg ammer Emilia når de sender det. Hvor sidder jeg bare og holder hende lidt ekstra tæt og værdsætter at hun er hos mig :biglove

Jeg synes det er hårdt at se - især hende der ikke havde besøgt sin søn i 3 uger! Det kunne hun ikke lige nå, når hun havde 2 børn hjemme. Hun følte heller ikke det samme bånd til sønnen på sygehuset, som de 2 hjemme. (Wonder why, når du ikke ser ham!)

Det gjorde mig SÅ sur!

Især når andre mennesker, på samme sygehus, kæmper en inderlig kamp for at deres barn skal leve. De bor ved barnets side og beder for dem hele tiden!

Så fortjener de virkelig at få deres barn med hjem, i stedet for en unge tøs der er ligeglad med sin søn.

Men jeg kan ikke lade være med at se det! :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg zappede hen over kanal 4 igår, og så et par minutter af programmet. Jeg er så lige kommet ind der hvor lægerne fortæller at den lille dreng skal have en hjerteoperation ellers vil han ikke klare den, men de kan kun gå videre hvis de kan få fat på moren, som skal give tilladelse til operationen. Og her nævner de så at hun ikke har været på hospitalet i 3 uger..... Jeg blev så frustreret og ked af det, jeg blev nødt til at skifte kanal.

Var der nogen der så hele udsendelsen - hvad er hele historien med den stakkels lille dreng endt med ? Fik han den operation han havde behov for ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så et afsnit i sidste uge sammen med min mor. Hun blev så dybt berørt over det, da min lillesøster er født 3 måneder for tidligt og kæmpede for sit liv det første lange stykke tid.

Jeg kunne sagtens forstå hende og kan sagtens forstå, hvorfor nogle af jer ikke kan se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg zappede hen over kanal 4 igår, og så et par minutter af programmet. Jeg er så lige kommet ind der hvor lægerne fortæller at den lille dreng skal have en hjerteoperation ellers vil han ikke klare den, men de kan kun gå videre hvis de kan få fat på moren, som skal give tilladelse til operationen. Og her nævner de så at hun ikke har været på hospitalet i 3 uger..... Jeg blev så frustreret og ked af det, jeg blev nødt til at skifte kanal.

Var der nogen der så hele udsendelsen - hvad er hele historien med den stakkels lille dreng endt med ? Fik han den operation han havde behov for ?

Han fik den :) Hun kom lige i tide til at skrive under. Men efterfølgende var hun desværre heller ikke hos ham. Hun var et "socialt tilfælde", der boede et skod sted tildelt af myndighederne. Jeg synes det er sørgeligt, at hvis den lille dreng skal hjem til hende at bo. For bare fordi de kommer hjem fra sygehus, betyder det nødvendigvis ikke problemerne er slut. Og for mig virkede hun umiddelbart ikke som om hun var I stand til at varetage de behov barnet vil få brug for- desværre.

Gårsdagens afsnit rørte mig også, fordi vores datter havde samme hjerteproblem som den lille dreng, og var meget tæt på at få samme operation. Heldigvis undgik hun.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER