Tazbaby

Vores smukke pige <3

38 indlæg i dette emne

Stort tillykke med hende :loveshower Hun har da været noget utålmodig efter at komme til verden :glad

Fødte du også hurtigt sidste gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med "fart"bøllen :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt sige, at jeg var forberedt på, at det ville gå hurtigt. Claras fødsel tog kun 3 timer i alt :) men alligevel SÅ hurtigt var overraskende og ret voldsomt. Fik begyndende pressetrang herhjemme og hele vejen med ambulancen, det var ret heftigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

U21Fw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt sige, at jeg var forberedt på, at det ville gå hurtigt. Claras fødsel tog kun 3 timer i alt :) men alligevel SÅ hurtigt var overraskende og ret voldsomt. Fik begyndende pressetrang herhjemme og hele vejen med ambulancen, det var ret heftigt.

puha så bliver jeg da nervøs for min fødsel tror max det tog 2 1/2 time første gang og vi har over 30 km til sygehus :) plus en stor pige der skal placeres i pasning modsatte retning af sygehus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men sikke da en lille skønhed :) en lille travl dame... var du så indlagt - eller kunne i bare tage hjem igen..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuuuuuuurh hvor er hun da bare smuk og indsmurt i pink... LOVE IT!! Endnu en gang tillykke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men sikke da en lille skønhed :) en lille travl dame... var du så indlagt - eller kunne i bare tage hjem igen..?

Vi var indlagt en uge for at få amningen i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt rigtigt mange tak for lykønskningerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha så bliver jeg da nervøs for min fødsel tror max det tog 2 1/2 time første gang og vi har over 30 km til sygehus :) plus en stor pige der skal placeres i pasning modsatte retning af sygehus..

Det kan jeg godt forstå du bliver nervøs for, så hjælper min historie nok heller ikke på det :)

Om ikke andet, så må fødegangen sende en ambulance, hvis det går rigtigt stærkt.

Jeg havde planlagt at føde hjemme, men kunne ikke alligevel, da det var før tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun SKØN og YNDIG a1221.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Mille, sikke en hurtig fødsel men en fin størrelse hun har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er hun kær :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER