Myliona

Spiser ikke i varmen..

13 indlæg i dette emne

Camille spiser simpelthen næsten intet her i varmen..

I dag har hun max spist 400 ml!

Hun får en del vand - Hun skriger i vildskab, og nægter at tage mælkeflasken.. Så snart hun får flasken med te så guffer hun løst..

Det er da ikke "farligt"? Så længe hun får vandet tænker jeg.. Altså, det skal selvfølgelig ikke fortsætte, men bare en dag som i dag, hvor vi har været "på farten i varmen"?

Hun er frisk og vågen og der har været fin kontakt :) (Men nu sover hun..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg ikke er farligt. Jeg vil dog altid tilbyde mælk først. Min dreng bliver hidsig når han bliver lagt til... Men tvinger ham lidt engang i mellem for væske skal de jo have.. håber det snart bliver koldere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser heller ikke så meget når det er varmt, jeg kan huske fra August at han smed et par flasker.

Men havde det ok alligevel sålænge han var ned kølet :balloons

Håber dagen idag bliver bedre for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun bliver altid tilbudt mælk først :)

Synes også det er svært, sådan at vide om det er fordi hun udvikler sig eller pga varmen; Fx har hun nu IGEN sover igennem - 3. dage i streg!

I går faldt hun i søvn allerede 22.30 (Da jeg tog med bussen hjem) og stod op kl 7.. Og hun fik 75 ml mme, og sover nu igen... Har forsøgt at vække hende for at spise, men hun gider ikke have mere.

Hun var glad og frisk da hun vågnede, helt som hun plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige du ikke skal bekymre dig.

Mht varmen spiser Zoey også normalt mindre ( hun har dog voldspist de sidste 2 dage - mystisk) Ca en times tid efter måltidet tilbyder jeg vand som hun oftest drikker lidt af.

Mht mængde af mad skal du heller ikke bekymre dig. Snakkede nemlig med sp om det. i teorien skal Zoey have lidt over 1 Liter mælk om dagen. Men hun får oftest kun 600ML og nogle dage når hun op på 1 Liter som hun skal. Men så længe hun er frisk når hun er vågen så er der ingen problemer. Det er meget forskelligt hvor meget barnet har behov for :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover stadigvæk <_<

Hun vågnede jo også spiste lidt, og nu overvejer om jeg bør vække hende og forsøge at få hende til at spise lidt? :unsure Eller skal jeg lade det bette pus sove?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun har gode våde bleer og bonus hver dag ville jeg ikke bekymre mig... nu har jeg jo ikke flaskebarn, men umiddelbart synes jeg, at du skal prøve at lade hende melde sig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun har gode våde bleer og bonus hver dag ville jeg ikke bekymre mig... nu har jeg jo ikke flaskebarn, men umiddelbart synes jeg, at du skal prøve at lade hende melde sig selv...

Hun lavede ikke bonus i går -Men det er jo et problem vi har døjet med i mere end 3 uger..

Hun laver masser af våde bleer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun lavede ikke bonus i går -Men det er jo et problem vi har døjet med i mere end 3 uger..

Hun laver masser af våde bleer :)

Har du talt med SP om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du talt med SP om det?

:whistling Prøver da lige at give hende et kald :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg vil lade hende sove.. de har bare brug for mange timers søvn engang imellem, det jo hårdt for dem i varmen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sundhedsplejersken sagde at det var helt normalt at de sov mere når det var varmt; Simpelthen fordi de lukker "den ubehagelige" varme ude på den måde.

Og det samme med at hun spiser mindre.. Det er også fordi det er varmt, og vi skulle bare give hende vand men altid tilbyde mælk først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke bekymre mig!

Her har det dog været lige omvendt.

Emilia spiste hver time hele dagen, dog ikke meget af gangen!

Hun spiste så meget at hun kastede op 2 gange!!

Hun sov stort set ikke hele dagen - max 1 time sammenlagt.

Det må være hendes måde at takle varmen på.

Det passe rmig fint at temperaturen er faldet lidt, da dagen i dag har været normal.

Emilia har sovet og spist som hun plejede. Heldigvis :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER