Klitgaard1990

ideer til buffet..

10 indlæg i dette emne

ja, herhjemme er vi så småt allerede gået igang med at planlægge barnedåb så vi ikke skal stresse med det når jeg er højgravid..

vi har bestemt os for buffet og at vi laver det selv med hjælp fra min svigermor hvis hun gider.. (hvilket hun plejer at sige ja til)

vi mangler nogle ideer til hvad vi skal servere..

indtil videre har vi:

2 slags kartoffelsalat

ovnstegte kartofler med timian

flødekartofler

salatbar m. 3 slags dressing og flutes

kyllingelår

pølsehorn

frikadeller

vi regner med at lave kaffe/the, sætter slik og chips frem og så har jeg tænkt mig at enten jeg eller min svoger laver en dåbskage

men vi synes bare stadig der mangler en eller anden form for billig steg...

glaseret hamburgerryg blev afprøvet til Kiras barnedåb og det var bestemt ikke et hit..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

noget svinemørbrad måske?

den kan man jo bare pakke ind i bacon eller lignende, marinere eller fylde med noget lækker flødeost og en massek krydderurter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det skal helst ikke være for dyrt da vi har et stramt budget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kalkunbryst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker om det måske er lige i overkanten med fire forskellige slags kartofler?? Måske i stedet skifte den ene kartoffelsalat ud med pastasalat?

Skinkeculotte plejer ikke at koste alverden. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker om det måske er lige i overkanten med fire forskellige slags kartofler?? Måske i stedet skifte den ene kartoffelsalat ud med pastasalat?

Skinkeculotte plejer ikke at koste alverden. :-)

manden har bestemt at der SKAL være flødekartofler og jeg synes ovnstegte kartofler med timian smager rigtig lækkert.. og 2 slags kartoffelsalat er fordi vores familier ikke spiser det samme og det gør mig og kæresten heller ikke.. jeg kan lide den min familie kan lide og han kan lide det hans familie kan lide.. så kan man jo bare lave lidt mindre portioner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lave cuvettesteg - de plejer være til at betale.

Og smager super godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver en cuvettesteg ikke tør når man laver den dagen før og varmer op igen på dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver en cuvettesteg ikke tør når man laver den dagen før og varmer op igen på dagen?

Jo, det tror jeg den gør! Den er bedst "frisk"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det tror jeg den gør! Den er bedst "frisk"...

Vil bare helst lave alt senest dagen før (undtagen alt det der salat-halløj).. For så er det jo nemt bare at varme det op på selve dagen så man ikke skal stresse eller gæsterne bliver utålmodige (det prøvede vi sidste gang af andre årsager)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER