SarahDK

Så er jeg blevet sat igang - kom ud lille Agnes.

43 indlæg i dette emne

Jeg har jo en ordenligt basse i maven som er blevet skønnet til 4500g. Derfor mødte jeg til igangsætning her til morgen en lille uge før termin (39+1).

Har i weekenden haft lidt plukveer også kortvarigt regelmæssige, men ellers intet som tydede på at jeg snart skulle føde. (synes nu ellers godt hun kunne være kommet af sig selv).

Så mødte kl 9.15, 2cm livmoderhals og åben for 1 finger, fik kørt en fin kurve og fik en pille (planen var en pille i dag og 2 gange i morgen).

Så tog de blodtrykker - som var højt. Kontrollerede det x flere - stadig højt. Urin mm er fint, men blev indlagt på svangerafsnittet til hvile og blodtrykskontrol. Nu ligger blodtrykket atter fint. :glad

Men skal blive til blodprøver, ny CTG og nyt blodtryk kl 14. Tilgengæld synes de at de vil give mig 2 piller allerede i dag (i stedet for i morgen).

Håber så der kommer gang i sagerne.

Har murren i maven og flere plukveer end jeg ellers har haft, så lidt sker der da.

Er ved godt mod. Har sendt manden hjem og hvile sig, spise og hygge lidt med hunden. Det er bedre end at sidde på en hård stol og se mig ligge og flyde i en seng. han får nok brug for kræfterne senere. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du kan mærke forskel allerede. Håber det bedste for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil da ønske dig en god fødsel, og at der ikke må gå for længeballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj med det hele og ekstra hep på der sker noget meget snart :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have.

Her sker der ikke så meget. Har fået 2. pille og har nu lidt mere murren i maven/plukveer. Men ikke noget jeg sagtens kan ignorere.

Baby har det fint, det har jeg også.

Men noget tyder på at de beholder mig til i morgen hvor de forsætter igangsætningforsøgets - hvis der ikke sker noget inden :glad (det håber jeg!)

Har endnu engang sendt manden hjem, det bliver simpelthen for lang en forestilling at sidde her at vente på der sker noget. Jeg får jo brug for ham senere og han har også brug for hvile. Ville hellere være hjemme hos ham, men sådan er det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det tarveligt at der ikke sker noget mere. Håber snart det rykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere murren og flere plukveer - og måske en lille bitte smule som muligvis kunne være noget af slimproppen. Men ellers ikke så meget nyt.

Håber kroppen arbejder så den er tiptop klar i morgen.

Holder modet fint oppe - men hold da op hvor ville jeg gerne være hjemme med manden i stedet.

Nu må der gerne komme veer, vandafgang og evt en baby snart :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på opdatering i dag.. Håber der er sket eller snarest sker noget.. good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke du er i gang med at føde jeres lille Agnes :goodluck håber det går super det hele, glæder mig også til at høre nyt :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid det var så vel at jeg var ved at føde. Hun er en stædig lille bandit som vidt ikke er meget for at komme ud.

Der var ikke sket en dyt med livmoderhalsen og ingen veer eller andet spændende.

Vi forsætter med piller og mere tålmodighed for jeg er stadig indlagt, selvom alt faktisk ser fint ud. Nu tror jeg bare de beholder mig indtil der sker noget. (eller det evt ender i kejsersnit).

Har lige haft taget mig en tudetur, det er sgu lidt frustrerende at der ingenting sker især fordi jeg er indlagt og ikke engang kan være derhjemme.

Er dog klar igen til at se positivt eller i hvert fald optimistisk på det.

Jeg ønsker mig nogle veer der kan få gang i det her halløj....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå update herfra er at der ikke sker en SKID!

Har fået 2 piller i går og 2 i dag. Synes ikke engang jeg rigtig har plukveer i dag. Har ikke åbnet mig mere siden vi startede i går morges.

Hun er sgu da en stædig kanut, hende Agnes.

Nu vil jeg tage mig endnu en travetur ned af Hvidovres gange og se om jeg kan fremtvinge en lille plukve.

Medmindre der sker et mirakel (og dem tror vi stadig på) og jeg får veer eller vandafgang i nat, tager vi hul på 3. Igangsætningdrag i morgen. (og det stadig indlagt).

Baby har det fint og udover lidt utålmodig har jeg det også ganske fint.

Vil dog virkelig gerne have den baby ud meget snart!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange lige nu, som ikke har held med igangsættelse. Det er godt nok mærkeligt. Kan du ikke få tiden til at gå med soduko og 7 kabale. Evt skrive gæsteliste til barnedåb, samt ønsker. Hvad med dine egne ønsker til din næste fødselsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :kram2 og :bd til dig!!

Lad os håbe i morgen bliver dagen, hvor vores bebser kan fejre fødselsdag! :)

:bd :kram2 :bd :kram2 :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange lige nu, som ikke har held med igangsættelse. Det er godt nok mærkeligt. Kan du ikke få tiden til at gå med soduko og 7 kabale. Evt skrive gæsteliste til barnedåb, samt ønsker. Hvad med dine egne ønsker til din næste fødselsdag?

Der er i hvert fald ikke meget held her, men ud kommer hun jo nok på et tidspunkt.

Har blade, kryds og tværs, tv, musik, hækletøj, osv at få tiden til at gå med. Og det går egentlig fint, synes ikke tiden går så langsomt.

Ville bare hellere være hjemme eller i fødsel. :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :kram2 og :bd til dig!!

Lad os håbe i morgen bliver dagen, hvor vores bebser kan fejre fødselsdag! :)

:bd :kram2 :bd :kram2 :bd :kram2

Tak og god plan med fødselsdagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft plukveer i løbet af natten, men har kunne sove fra det. Nu er der bare lidt murren. Tilgengæld er jeg ret sikker på slimproppen gik i nat og her til morgen var det også lidt blodtilblandet. Så håber da der er sket lidt selvom det ikke er blevet til veer endnu.

Synes nu stadig den 22. August må være en god dag at have fødselsdag. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min egen seng og min mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min egen seng og min mand!

:kram :kram :kram

:bd :bd :bd

Vi håber der snart sker noget mere aktivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min egen seng og min mand!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min egen seng og min mand!

:kram

:kram

:kram

:bd

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram og krydsede fingre for der rigtig snart sker noget mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :loveshower

Her er det ca status quo. Livmoderhalsen havde ikke åbnet dig yderligere og heller ingen veer. Så den står på medicin x 2 i dag - denne gang vaginalt. Hvis det ikke gør at de kan tage vandet, så ligger de ballonkateter i aften og kan forhåbentlig tage vandet i morgen. Ellers tager vi KS snakken igen.

Vil så gerne have min baby ud, men vil også gerne føde hende vaginalt. Så det får en chance til,

Men er også indstillet på det måske ender i KS.

Det hjælper at jeg ved vi begge har det fint. Og ud skal hun nok komme, selvom det virker som om det er noget der er langt væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER