slyngemor til to

læge besøg

2 indlæg i dette emne

Skal til første læge besøg i morgen. Er med noget blandede følelser, har aftalt med min mand han tager med. Inderst inde håber jeg hun vil sende mig til en hurtig trygheds scanning men ved også at det gør hun nok ikke med mindre jeg beder om det.

Nå må bare se. Jeg begynder nok at være lidt mere aktiv herinde har brug for gravid snak kan jeg mærke og nok også lidt trøst og gode ord på vejen. Nu begynder det jo og blive alvor i morgen for jeg den der konvolut som indikere den er god nok du er gravid, så skal jeg til at tage stilling til en masse ting nok mest følelser og tanker men også omverdenen.

Jeg har brug for nogen kan sige ih nu er du hypokonder eller bare rolig alt er ok. Der må i altså hjælpe mig.

Nå i for min historie i morgen, ville have vendet men det kan jeg ikke kan jeg mærke har brug for nogen og dele bekymringer og tanker med. Håber det er ok.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi lytter gerne herinde :) uden på nogen måde at kende til hvad i har været i gennem førhen, så tænker jeg at det er en god ting at åbne lidt op for det, så det ikke hober sig op indeni. Nogle gange er ting bare sværere at bære alene, og for mig hjælper det næsten altid at få sat ord på, hvis jeg tumler med nogle svære tanker.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER