Kamillawn

Hvornår skiftede jeres bebser øjenfarve?

17 indlæg i dette emne

Ved det er normalt at der kan gå op til et år, men kunne godt tænke mig at høre jer skønne kvinder hvornår jeres smukke børn skiftede øjenfarve (hvis de gjorde) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, det kan jeg slet ikke huske! Lige pludselig lagde jeg bare mærke til det :D Må vist hellere være lidt mere vågen her anden gang ;) Men han startede med helt mørkeblå babyøjne og har nu skønne blå øjne med gul iris :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby skifter til sin øjenfarve inden 8 mdr. alderen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min storesøster havde grå øjne til hun var 2 år hvor de så skiftede over til brune.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det godt nok ikke mit eget barn, men min lillebror øjne skiftede fra blå til brune da han var ca 4 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille havde helt mørke blå da hun blev født, og nu er de, hvor hun er 6 uger blevet meget meget BLÅ - en del lysere blå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Theo har haft samme øjenfarve hele tiden :unsure

Han er 1 år nu og de er helt blå :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karo havde meget mørkeblå øjne fra fødslen og til hun blev ca 3 måneder efter termin (så knap et halvt år) Nu er de brune. Dog ikke helt så mørkebrune som storesøsters :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den store blev født med hans øjenfarve (brun)

den lille havde indtil ca ½ år blå øjne og nu er de helt brune som storebror og fars.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den store blev født med hans øjenfarve (brun)

den lille havde indtil ca ½ år blå øjne og nu er de helt brune som storebror og fars.

Ej hvor sjovt. Jeg troede faktisk at alle babyer blev født med blå øjne? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har skiftet en smule farve men hvornår har jeg ikke lagt mærke til :) hun er et år nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener Sebastian var 8 mdr da hans øjne blev chokolade brune. Vi kunne dog længe se han ville få brune da han havde meget mørke blå øjne med en brun kant omkring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har ikke skiftet

Den store har stadig helt lys blå øjne og den lille er født med helt mørk brune øjne ( næsten sorte ) og har det stadig

Tror også det er mest normalt at babyer bliver født med blå øjne :) der var hvertifald flere på barselsgangen der nævnte hans meget brune øjne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt. Jeg troede faktisk at alle babyer blev født med blå øjne? :unsure

Jordmoder fortalte at et fåtal af babyer blev født med deres blivende øjenfarve. Men det var ikke særlig ofte de tog imod babyer med brune øjne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes måske allerede at Valdemars øjenfarve er ved at ændre sig lidt (han er lige godt en måned). De var meget mørkeblå da han var nyfødt og er ved at blive lidt lysere blå, synes jeg. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes måske allerede at Valdemars øjenfarve er ved at ændre sig lidt (han er lige godt en måned). De var meget mørkeblå da han var nyfødt og er ved at blive lidt lysere blå, synes jeg. :)

Det samme med vores Melissa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise's er også blevet en del lysere blå med tiden. Er spændt på at se om de ændrer sig mere.

Ang. det med om alle bliver født med blå øjne, så har jeg godt nok også fået at vide at alle har blå øjne ved fødslen. Selv sorte mennesker fødes med blå øjne, som bare er SÅ mørkeblå at de ser nærmest sorte ud. Kunne det tænkes at dem i nævner, der havde brune øjne ved fødslen, bare var så mørkeblå at de så brune ud? :unsure

ellers er det da noget sludder de siger :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER