chalotte

gave til en med bækkenløsning

11 indlæg i dette emne

hej alle:-)

Har en veninde der er gravid i ca 7 + ?

Hun har allerede på nuværende tidspunkt så store smerter pga bækkenløsning at hun er sygemeldt fuldtid,

Kan mærke på hende at hun er rigtig ked af det og trænger til opmuntring, så ville købe en gave til hende, men hvad skal det være.

Tænker noget hun får glæde af nu, men stadig noget hun kan trods smerter..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske en kurv med nogle blade, film osv?

eller også kan du lave sådan et gavekort med klip til at du kommer og støvsuger, laver frokost, bager kage og laver kaffe eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt af dig at ville opmuntre hende :)

Jeg tænker en god film/serie på dvd, fodplejesæt, en god bog, en guf-kurv eller strikkesæt til at lave noget babytøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske noget hvor hun kommer lidt ud - man kan hurtigt komme til at føle sig fanget i eget hjem, men ved ikke lige hvad det skulle være, en kort café tur måske. Ellers syntes jeg de andres forslag er super gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en omgang graviditets massage? Det kunne jeg godt have brugt da jeg havde bækkenløsning. Ellers synes jeg også det er en god ide med en hygge kurv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt af dig.. Ville ønske jeg havde sådan nogle mennesker i mit liv.. Jeg synes en lækker hyggekurv ville være perfekt med nogle gode dvd'er og lækkerier.. Og noget til fodbad osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som mange andre skriver...

Blade, gode cremer eller hjemmelavet gavekort.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske noget hvor hun kommer lidt ud - man kan hurtigt komme til at føle sig fanget i eget hjem, men ved ikke lige hvad det skulle være, en kort café tur måske. Ellers syntes jeg de andres forslag er super gode.

Jeg tænker lige mht. at føle sig fanget hjemme, men have svært ved at komme ud: Kunne man omdanne hendes hjem til en café for en dag eller lave "skovtur"?

Hvis man havde et gammelt cafébord fra haven eller altanen, så kunne man tage det med i bilen (hvis man har sådan en), lave et hjemmelavet menukort, lave det mad, der er på menuen, sætte menukort og salt og peberbøtter på bordet, måske hænge nogle plakater på væggen, sætte noget muzak på fra youtube.

Og skovtur, der kunne man købe nogle blomster eller grønne planter til hende (som jo også vil være rigtig dejligt efterfølgende, så der får hun både en oplevelse og en gave) og tage en picnickurv med med sandwich og et tæppe, der bredes ud på gulvet.

Man kan jo gøre det i det omfang, der er penge og råd. Jeg tænker bare at det kunne være hyggeligt, og så kan grine lidt af det der med "hvis du ikke kan komme til caféen, så kan caféen komme til dig". :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg led også voldsomt af bækkenløsning! :(

Når man har så ondt og ikke rigtig kan komme rundt, så er et simpelt besøg bare fantastisk :loveshower

Du behøver ikke gøre så meget ud af det, bare besøge hende jævnligt, så hun ikke føler sig alene alt for tit.

Så ville alle de gode forslag, selvfølgelig sætte prikken over i'et :biglove

Det er flot at du tænker så meget på din veninde, du må være en god veninde. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode forslag:-)

Fik endelig besøgt min veninde igår, da hun hele tiden aflyser fordi hun ikke kan overskue det

Vi fik snakket en del og hun fortalte at hun er fuldtids sygemeldt, er idag 11 + 2

Men så længe hun kan ligge ned var der ikke noget og hun derfor kan lidt

Har foreslået at vi skal svømme sammen så hun samtidig kan få noget motion

Har fundet et spa aften i den lokale svømmehal med massage som jeg vil tage hende med til:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode forslag:-)

Fik endelig besøgt min veninde igår, da hun hele tiden aflyser fordi hun ikke kan overskue det

Vi fik snakket en del og hun fortalte at hun er fuldtids sygemeldt, er idag 11 + 2

Men så længe hun kan ligge ned var der ikke noget og hun derfor kan lidt

Har foreslået at vi skal svømme sammen så hun samtidig kan få noget motion

Har fundet et spa aften i den lokale svømmehal med massage som jeg vil tage hende med til:-)

Ja, det er jo svært at besøge hende når hun selv aflyser...

Men dejligt at du gider "vente"...

Det lyder som en god ide med svømning, så hun kommer lidt afsted. Det er vidunderligt at føle sig vægtløs! :loveshower

Og spa aften - total tøsehygge :7himmel GOD IDÉ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER