Myliona

Sendte I ønskesedlen med i invitationen?

18 indlæg i dette emne

Sendte I ønskesedlen med i invitationen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep det gjorde vi :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det gjorde vi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan reagerede folk?

Jeg er blevet spurgt af 4 forskellige om det var okay at de købte noget der ikke stod på ønskesedlen :rolleyes

Og bliver helt pinligt hver gang, og tænker at det jo ikke er en BESTILLINGSSEDDEL og bliver pinligt over at have sendt den med <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan reagerede folk?

Jeg er blevet spurgt af 4 forskellige om det var okay at de købte noget der ikke stod på ønskesedlen :rolleyes

Og bliver helt pinligt hver gang, og tænker at det jo ikke er en BESTILLINGSSEDDEL og bliver pinligt over at have sendt den med <_<

Der var ingen reaktioner på det :) det er jo en ØNSKEseddel ikke en VIL-HAVE-seddel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner bestemt med at vi gør (eller også at vi skriver link til vores hjemmeside og henviser til ønskeseddel der).

Jeg kan ikke komme i tanke om nogle af vores gæster, der ville føle det som andet end en hjælp til hvad de kunne finde på at give os. Og det er også sådan, jeg selv ville se det :) Så kan de jo bruge den hjælp eller lade være :)

Men jeg kan godt forstå, at du føler det lidt pinligt, hvis de spørger om de må have lov at give noget andet end det der står på sedlen. :blink (Omvendt har jeg oplevet folk brokke sig over at de har fået noget, som de ikke ønskede sig, så det er måske ikke så mærkeligt at nogle af jeres gæster har spurgt dig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner bestemt med at vi gør (eller også at vi skriver link til vores hjemmeside og henviser til ønskeseddel der).

Jeg kan ikke komme i tanke om nogle af vores gæster, der ville føle det som andet end en hjælp til hvad de kunne finde på at give os. Og det er også sådan, jeg selv ville se det :) Så kan de jo bruge den hjælp eller lade være :)

Men jeg kan godt forstå, at du føler det lidt pinligt, hvis de spørger om de må have lov at give noget andet end det der står på sedlen. :blink (Omvendt har jeg oplevet folk brokke sig over at de har fået noget, som de ikke ønskede sig, så det er måske ikke så mærkeligt at nogle af jeres gæster har spurgt dig)

Ja, jeg følte lidt at jeg havde sendt en bestillingsseddel ud, da de spurgte.. Og blev endnu mere pinligt, da det var så mange der spurgte!! <_<

Jeg kan også bedst lide der er en ønskeseddel.. Vi har endda været "åbne" og fx "bare" skrevet "eventyr bøger" eller "børne cder" osv.. Så det er jo rimelig åben...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sender med, ellers får vi 100 opringninger om hvad hun ønsker sig! Jeg tror dem vi inviterer bare tager det som en hjælp. Jeg kan selv finde på at give noget andet til en dåb - noget der er mere personligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi skal holde noget igen, tror jeg vi nederst skriver "Det I tror vi mangler - Med byttemærke" Haha :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jep- har afsluttet ønskelisten med: I må også gerne selv bruge fantasien og give mig noget der ikke står på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gjorde vi og har intet hørt for det. Jeg skrev også et punkt der hed: find selv på en gave til en dreng.

Det eneste jeg lige har fået af respons er, om jeg vidste om andre havde planer om en bestemt gave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ka, det gjorde vi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også ønskeliste i vores invitation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorde også og gør igen :)

Vi har lige modtaget en invitation med ønskeseddel, hvor der også står "legetøj til dreng" som jo er meget åbent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gjorde vi ikke. Dem der ønskede sig en ønskeseddel fik det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi henviste til vores hjemmeside hvor ønskerne står! Og gør det igen ved lillebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorde det ikke, men mailede den efterfølgende til dem, der spurgte efter den :)

Vi fik både ting som var præcis det, der stod på sedlen, noget der var inspireret af sedlen og desuden dejlige overraskelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER