Audine

8 dage - så længe....

7 indlæg i dette emne

8 dage tilbage hvor jeg kan teste - nej hvor er der længe længe til, har mine bange anelser for at jeg ikke er heldig, men vil så gerne så gerne som mange andre :-) Kan bare ikke vente - og i ligevel går min lille uro på graviditet uden for livmoderen og spontan abort osv. ret trælse tanker som jeg prøver at lukke ude men bare ikke nemt - og føler mig ikke som ung ( er 32 ) så bange for om det også tager en del at jeg ikke bliver det - men vi vil så gerne have vort 3. barn - :stork så vi håber og mine tanker der der hele tiden på bare den nu er der - hvordan får i tiden til at gå med ikke at tænke på om i er gravide - godt nok længe til - og så hvis den er negativ - bliver så ked og skuffet selvom jeg godt selv ved at chancen er der for den kan være negativ :-/

Hvordan holder i hovedet oppe ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er først liiiige gået i gang med PB, så jeg har endnu ikke ventet på at kunne teste osv. Men jeg har en klar fornemmelse af, at jeg også bliver ret utålmodig :whistling

Jeg tænker, at det nok er en god idé at holde sig selv beskæftiget med alt muligt - så har man vel ikke lige så meget tid til at tænke så meget over det? Kunne jeg forestille mig! :)

Vil bare ønske dig held og lykke, og håber at du får II om 8 dage. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også 8 dage til testdagen, men jeg siger simpelthen til mig selv at jeg ikke vil teste før jeg er gået 3 dage over tid (ikke at jeg tror jeg kan holde det), så har mens haft tid til at indfinde sig, og selvom jeg bliver skuffet over mens kommer, så er det alligevel lidt mere "normalt" i mit hoved end den der dumme negativ test.

og ja så prøver jeg at holde mig i gang, selvom dagene er lange når man ikke går på arbejde.

men giv dig selv 10 minutter hver morgen inden du står op og 10 min inden du lægger dig til at sove, til at messe.

Jeg ligger og tænker luk baby ind, hver gang jeg trækker vejret ind, og alt negativt ud, når jeg puster ud.

men ellers så synes jeg spændinger forsvinder efterhånden som tiden går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, jeg har også ca. 7-8 dage til mens eller test :)

Jeg er egentlig blevet ret god til at udholde spændingen - og jeg nægte at teste før tid, da jeg så måske bare fanger en bio og bliver skuffet. Samtidig tager jeg også morgentemperatur, så er faktisk indtil videre ikke nået til en g-test, fordi jeg kan se på temperaturen, om jeg er gravid eller ej :)

Jeg laver de ting, jeg plejer - summer rundt herinde, tager på arbejde som jeg jo skal, hygger med manden, og så pludselig er tiden gået. Men det kan nogle gange godt lidt sammenlignes med at vente på juleaften, da man var lille :prik

Og ja, så tænker jeg positive tanker og forsøger at forestille mig, at der allerede er en bebs i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger at flytte fokus væk på pb selvom det er ret svært....prøver at skære tidsforbrug herinde ned da det ellers giver for mange tanker....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh hold da op... i er da ren girl power - jeg syns ihvertfald det svært, har kun takkekort at give mig til fra vores bryllup og ansøgninger til læreplads el. job at gå i gang med så der ikke meget syns jeg som kan tage min opmærksomhed <_<

uhhh de 8 dage må meget gerne gå hurtigt :8: håber jeg hører fra jer hvordan det går med jer som muligt skal teste om 8 dage :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 dage kan virke som lang tid, men jeg synes selv at når jeg lader være med at fokusere på at der er lang tid til, så går det pludseligt hurtigt. Held og lykke i næste uge!! Jeg satser selv på at kunne vente til på mandag med at teste! Så nu må vi jo se hvordan det går!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER