Barbamama

Hvornår skal jeres døbes?

18 indlæg i dette emne

Hej piger. Har vi ikke alle sammen født nu? :unsure

Er I begyndt at tænke i barnedåb, og hvis ja, hvornår holder I det så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, Emilia skal døbes :)

Det bliver den 11/11- 2012.

- Og jeg har allerede lavet invitationerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Emilia skal døbes :)

Det bliver den 11/11- 2012.

- Og jeg har allerede lavet invitationerne :biglove

Hvor er du hurtig! :respekt (eller også er jeg bagud :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder barnedåb 25/11. :)

Vi har reserveret kirke og feststed og vi snakker lidt om maden og fadere men længere er vi ikke nået. Jeg har kigget lidt på invitationsskabeloner på optimalprint.dk og vistaprint.dk, men ikke kommet længere med det. Men jeg tror også, at det går rimeligt hurtigt med invitationer, når jeg først lige får taget mig sammen, eftersom jeg springer alt klippe-klistre-halløjet over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Camille skal døbes om små tre uger! D. 1 september :)

Vi har derfor allerede sendt invitationer ud :P Og vi har sådan set næsten alt på plads, vi mangler at handle de sidste mad-ting ind.. :) Men, mon ikke frugt og grønt helst skal handles ind lige op til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klippe-klistrede under graviditeten! :whistling

Så jeg havde tyvstartet...

Vi har til gengæld ikke snakket med præst, feststed eller andet endnu.

Jeg ringer i den kommende uge - så må vi se om vi kan få den dato :)

Vi har købt drikkelsen igår, i Tyskland.

Men maden er ikke helt på plads endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur skal døbes sidst i november. Har lige et DM der skal overståes, og for ikke at presse det for meget med øvning og prøver, så venter vi til efter. Intet er planlagt endnu, men vi skal heller ikke gå amok i fest, bordplaner og andet overhovedet. Det bliver helt stille og roligt. Dog skal han døbes i smooking. Mortens ide, og jeg er ikke sippet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia skal døbes d. 30. september. Kirke og invitationer er på plads. Vi holder det hjemme, og skal så bare have bestilt mad osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte skal forhåbentlig døbes 2. lørdag i november. Men vi skal lige have styr på kirken, jeg vil nemlig gerne have en bestemt præst så det kommer lidt an på hvornår han holder lørdags barnedåb. Jeg forsøgte at ringe til kordegnen i denne her uge, men der var kun en vikar som ikke rigtig kunne finde ud af systemet, så jeg må vente til den kommende uge med at få svar.

Festen skal holdes på mit arbejde hvor vi kan låne kantinen/køkkenet gratis. Hvordan det skal foregå med mad osv. ved vi ikke endnu.

Invitationerne skal vi lige have kigge lidt på, så en smart en i en af planlægningstrådene med nogle billeder som jeg godt kunne tænke mig at arbejde ud fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie skal døbes 16. September :loveshower

Vi har bestilt brunch udefra, og så overvejer jeg at leje en softice maskine til senere, i stedet for kagebord (synes ikke helt jeg orker at stå med alt det kagebageri denne gang)

Glæder mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lucas ska døbes d.23 september.. kirke og sted er på plads.. mangler det sidste på invitationer og bestille mad og sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde barnedåb den 26. August - ja, I læste rigtigt ;) Datoen var eneste mulighed resten af året, idet vi gerne vol have præsten der viede os til at forestå dåben :) Invitationerne blev sendt ud for 2 1/2 uge siden og vi har fået svar fra alle - der er 4 afbud, så vi bliver 30 i alt :) Festen skal holdes herhjemme i et telt og vi har fået nogen til at lave maden for os :) Dog vil jeg selv have lave en dåbskage- selvom folk siger, at det ikke er nødvendigt med både is til dessert også lagkage til kaffen :rolleyes

Drikkevarer købte vi i Tyskland i juni, så det er der styr på :)

Jeg har lige fået bestilt pynt til borde og blomsterdekorationer her i aften :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde barnedåb den 26. August - ja, I læste rigtigt ;) Datoen var eneste mulighed resten af året, idet vi gerne vol have præsten der viede os til at forestå dåben :) Invitationerne blev sendt ud for 2 1/2 uge siden og vi har fået svar fra alle - der er 4 afbud, så vi bliver 30 i alt :) Festen skal holdes herhjemme i et telt og vi har fået nogen til at lave maden for os :) Dog vil jeg selv have lave en dåbskage- selvom folk siger, at det ikke er nødvendigt med både is til dessert også lagkage til kaffen :rolleyes

Drikkevarer købte vi i Tyskland i juni, så det er der styr på :)

Jeg har lige fået bestilt pynt til borde og blomsterdekorationer her i aften :glad

Hvor er du vild! :glad :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius skal også døbes. Vi skal bare lige finde ud af hvornår og så skal vi have fundet ud af, hvor lang tid det tager at sy kjolen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bjarke skal døbes d. 23/9 :)

Kirke og præst og det lokale forsamlingshus er på plads

Invitationerne skal bare printes og sendes, de er lavet ;)

Vi ville gerne have haft det i august og holdt det i haven, men det var første weekend, hvor det kunne blive i vores egen kirke (hvor der ikke er gudstjeneste hver søndag) samtidigt med at min mands piger er hos os.

Vi skal have grill-buffet. Et sæt af vores gode venner har sagt ja til at grille og hjælpe i køkkenet :) Så det bliver hjemmelavet mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi bestilt dåb. Marius skal døbes 14. Oktober. Så nu må vi hellere få lavet indbydelser. Mine forældre købte drikkevarer i Tyskland i sidste uge, så det er der styr på. Mht mad skal der måske snakkes med nogle af mandens kollegaer. De har jo kantine med uddannede kokke deroppe. Og den ene har allerede tilbudt hjælp :yay Så skal vi lige finde ud af om de har en der kan lave en rigtig fin dåbskage vi kan bruge til dessert/kaffe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt dagen på plads med Albertes barnedåb, det bliver 2. lørdag i november, som faktisk har den fedeste dato: 10-11-12, kunne det være mere perfekt?

Maden mangler vi at finde ud af hvad vi vil. Jeg synes det er mega svært. Lige nu hælder vi til noget stege buffet fra Jysk Diner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt dagen på plads med Albertes barnedåb, det bliver 2. lørdag i november, som faktisk har den fedeste dato: 10-11-12, kunne det være mere perfekt?

Maden mangler vi at finde ud af hvad vi vil. Jeg synes det er mega svært. Lige nu hælder vi til noget stege buffet fra Jysk Diner.

Det samme her, vi skal holde det den 10.11.12 kl 13 :-D lokaler og kirke er bestilt og indbydelser er lavet og vi er begyndt at dele dem ud. Nu skal vi bare finde ud af maden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER