Forunderligt

Jeg har født

12 indlæg i dette emne

Har opdateret i min graviditetstråd men sakser det lige her ind også:

Lillesøster kom til verden d. 10. august 2012 kl 22.31 - hun er 3840g og 52 cm og helt perfekt :biglove

 

 

Tænker jeg skriver en rigtig fødselsberetning når jeg lige får tid, men ja det var simpelthen en naturlig fødsel med raketfart, NØJ hvor var det intenst og smertefuldt og hurtigt ovre. Jeg var SÅ høj bagefter :D Vandet blev taget 20.40 og vi blev bedt om at gå tur en times tid for at se om der kom veer, de kom faktisk med det samme, og kl 21 var jeg ikke i tvivl om at de var "rigtige" veer, kl 21.30 blev jeg undersøgt og var ikke mere åben end de 2 cm men da mine veer tydeligvis var meget kraftige og kom med 2-3 min interval blev vi sendt over på "den rigtige" fødestue. Derfra er det hele lidt tåget for mig, især hvad angår hvem der var tilstede. Der var hende med den søde stemme (SOS) og hende den anden som bestemte (JM). Jeg stod i brusebadet og havde utrolig voldsomt kraftige veer, men gudskelov med pauser! Dem var jeg rigtig glad for. Da jeg mærkede den første pressetrang kom jeg ind på fødelejet og var 5 cm åben (jeg var fuldstændig ligeglad for jeg ku så tydeligt mærke at jeg snart var i mål). Så fik jeg ilt i maske, som jeg syns hjalp lidt på start og slut af veen men ellers ved jeg det ikke. Efterhånden havde jeg kraftig pressetrang i sidste del af veerne og pressede med fordi jeg ikke kunne lade være, og pludselig var det ren pres og jeg var glad for at SOS og JM sagde at nu var hovedet på vej og jeg sku bare presse, for umiddelbart havde jeg mere følelsen af at jeg var ved at flække og dø :blink Jeg skreg så højt jeg faktisk kunne på det tidspunkt og fødte i 3 presseveer som kom stort set uden pause. Vendte mig selv og tog min smukke våde lille datter op for første gang, hun skreg også højt og sked ud over det hele med det samme, sikkert noget af et chok at blive født så hurtigt.

Håber snart der kommer flere små lækre augustbabyer til verden :stork :stork :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WUHUUU :loveshower :balloons :balloon Igen, KÆÆÆÆÆMPE tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den lille rødhætte Lilly :balloons Hvor er hun sød! :toot :kiss :kram :hurra :kram2 :baby1 :super :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Og sikke et smukt navn! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååårh hvor godt Saga!! Kæmpe stort tillykke, og så flot gået!! Er vild med jeres navnevalg, hvor er de bare kære de navne sammen :loveshower

Sikke et kært billede!! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower hvor ser hun skøn ud med det røde hår :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!! :loveshower Hvor ser hun bare kær ud og rigtig flot navn!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lyn fødslen :) Hvor er det dejligt for jer....... :) Glæder mig til det er min tur til at skrive sådan en tråd :) Glæder mig ti at se et billede af den lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med jeres skønne datter! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER