Unknown

Slettes

34 indlæg i dette emne

Måske handler det om hvilket erstatning man bruger? kan se jer to der blander til en hel dag, begge bruger det dyre mod allergi?

Det samme med at komme i mikroovnen, det er jeg stadigvæk ret sikker på man bare ikke må med nan og allomin; De er også enormt varmefølsomme, og deres max-varme må ikke overskrides, så mister man alt det gode.

Ligemeget hvad, hvis man vil gøre noget som ikke står på pakken, synes jeg lige man skal spørge sin SP :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte NAN - ganske almindelig NAN - vi var lige på NAN HA en lille periode pga. mave/tarmproblemer og da vi lavede til et helt døgn ad gangen varmede vi blandingen op i mikroovnen. De gjorde det samme ude på neonatal ned NAN, så hvis sundhedspersonalet på neonatal gør det, så tror jeg umiddelbart ikke der er noget i vejen for at gøre det. Man skal bare være opmærksom på at en mikroovn varmer ujævnt og derfor skal man ryste flasken efter opvarmning, så varmen fordeler sig...

Dog anbefales det fra producenternes side, at man laver en ny flaske hver gang, for at blandingen er så frisk som muligt, men så vil jeg lige henlede opmærksomheden på, at man jo også kan købe færdiglavet i brikker og dunke og hvad er forskellen så lige der...

Det har virket for os herhjemme og jeg skal bestemt ikke pådutte andre at gør som jeg - så kom ind i en god rutine, som passer hjemme hos jer - så skal det nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte NAN - ganske almindelig NAN - vi var lige på NAN HA en lille periode pga. mave/tarmproblemer og da vi lavede til et helt døgn ad gangen varmede vi blandingen op i mikroovnen. De gjorde det samme ude på neonatal ned NAN, så hvis sundhedspersonalet på neonatal gør det, så tror jeg umiddelbart ikke der er noget i vejen for at gøre det. Man skal bare være opmærksom på at en mikroovn varmer ujævnt og derfor skal man ryste flasken efter opvarmning, så varmen fordeler sig...

Dog anbefales det fra producenternes side, at man laver en ny flaske hver gang, for at blandingen er så frisk som muligt, men så vil jeg lige henlede opmærksomheden på, at man jo også kan købe færdiglavet i brikker og dunke og hvad er forskellen så lige der...

Det har virket for os herhjemme og jeg skal bestemt ikke pådutte andre at gør som jeg - så kom ind i en god rutine, som passer hjemme hos jer - så skal det nok gå :)

Nu spørger jeg sikkert ret dumt, men du laver flasker til en hel dag.", som du så har i køleskab, klar til at smide i micro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer så småt at suse ud og købe NAN imorgen.. Jeg føler slet ikke jeg får givet ham nok.. Om morgenen er der rigeligt, men om aftenen virker det som om vi er ved at løbe tør.. Men vil lige ringe SP imorgen og snakke med hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malker ud og med resultatet af 30 ml. samlet.... Godt prinsessen får MME, på trods vi havde lidt problemer med mavekneb idag. Det hjalp med lang cykeltur og mave-massage. Ladies, hvor køber I fennikel-the? Og er der evt. andet der kan afhjælpe maven? Bruger bioGaia i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan være heldig at de har fennikelthe i matas - De kan i hvert fald bestille det hjem ;) Men vi købte det i en helsekost forretning :)

Det kostede ikke særlig meget.

Laktulose, er nok for de flestes vedkommende, ikke lige det første man springer på, men det har hjulpet rigtig meget på Camille.. Det er afføringsmiddel, og det er ikke fordi hun har hård mave, det er bare ja.. Som om det ikke vil ud :rolleyes

Det kan købes på apoteket, men man skal bare være opmærksom på det er en "langtidsløsning", da man skal give det til maven er i orden, også bruge 14 dage på at trappe ud af det..

Vi har givet Camille det i 3 uger, og hendes mave er "ok" nu, men hver gang vi trapper ud - så bliver den træls igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun afleverede heldigvis to fine bonusbleer og har ikke haft videre ondt i maven idag. Så håber Biogaia tager det lidt i opløbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun afleverede heldigvis to fine bonusbleer og har ikke haft videre ondt i maven idag. Så håber Biogaia tager det lidt i opløbet :)

Godt at du forsøger at tage det i opløbet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg sikkert ret dumt, men du laver flasker til en hel dag.", som du så har i køleskab, klar til at smide i micro?

Du spørger ikke dumt, men ja, det gjorde jeg. Vi lavede dem om aftenen 6 stk. som stod i køleskabet og varmede dem så op i mikroovnen, når vi skulle bruge dem. Alle flasker blev brugt i løbet af de 24 timer og hvis de ikke gjorde, så kasserede vi dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER