Linda1985

babysitter

4 indlæg i dette emne

Er der nogle der har erfaring med hvor og hvordan man finder en god babysitter? Nogle gange synes jeg det kunne være rart at have en ekstra pasningsmulighed ved hånden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender du ikke nogen som kender nogen? :)

Har du nogle krav til en babysitter, for det har jo også en relevans. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger genboens datter, hun har 3 yngre søskende og så passer hun også børn for andre, så hun er rimelig vant til at håndtere børn.

Hun var kun 16, da vi startede med at anvende hende, men vi har hele tiden følt os meget sikre på hende, og så synes vi, at det er betryggende, at hun lige kan rende over vejen og få hjælp, hvis der skulle opstå et eller andet, mens vi er væk.

:balloons

Jeg ved også, at der er en af de unge piger, der arbejder som afløser i Leo's institution, som passer nogle af børnene i sin fritid.

Det kunne jo også være en mulighed at undersøge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tit er der unge pædagogmedhælpere, der er ved at tage et sabbatår eller 2 ansat i dagsinstitutionerne rundt omkring. Måske kan i starte der?

Hvis i bor tæt på et pædagogseminarium kunne i måske også sætte et opslag på der?

Generelt vil jeg holde mig laaangt væk fra internetsider, der udbyder pasning. Jeg har været til samtale hos nogle, og det var meget lusket og forholdene var meget ringe. Man fik ikke kontrakt, det var dit eget ansvar at betale skat, de tog en stor del af lønnen, så jeg skulle arbejde for under mindsteløn osv. Sagde pænt nej tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER