Katarina

Hold da helt op !

11 indlæg i dette emne

Hvor er det sidste år lige blevet væk henne?

Synes ikke det er mere end et par mdr siden, at jeg sad og nød min nyfødte søn :7himmel

Nu er han så blevet 1 år, har 7 tænder, og kan næsten gå selv :o

Lucas skal i næste uge til sin 1 års undersøgelse og vacc.

Og den 22 i denne mdr, finder vi ud af om han skal være storebror :7himmel

Så vi er lidt spændte på, hvad lægen siger den 22 :loveyou

Men hvordan går det ellers med jeres guldklumper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er ufatteligt at der allerede er gået et år :o

Hvor spændende at han måske skal være storebror :) Du må da lige komme ind og opdatere d. 22. så :yay

Her går det rigtig godt. Theo blev 1 år i mandags :balloon

Han kan stadig ikke gå selv, men han kan sagtens når bare vi holder ham i den ene hånd. I sidste uge startede han i vuggestue, hvor vi stadig er ved at køre ham ind. I dag sov han dernede og var med til at spise frokost :)

Han er slet ikke nogen baby mere. Han er begyndt at lege "rigtigt" med legetøjet. Fx elsker han at køre hele lejligheden rundt med sin lille grønne bil :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

´det skal jeg da gøre :)

Og Det er ikke specielt sjovt at skal aflevere den lille i vuggestue/dagpleje :(

Det er de slet ikke store nok til endnu..

Lucas har dog så gået i dagpleje i snart 4 mdr. Han far var tvunget til at holde 3 mdr barsel, pga. han gik på su.

Så de blev jo trukket fra mig :( snøft

Men synes virkelig at tiden går stærkt.

Og Lucas elsker at side på sit tratik tæppe og leje med sine biler :) Ellers går han rundt med vores spisestuestole :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg gik jo og syntes at han var blevet så stor. Men når jeg så ser ham i vuggestuen er han altså ret lille :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt med en lille opdatering :)

Ronja er lige blevet 1 år i dag :loveshower og jeg forstår hellere ikke hvor tiden er blevet af :o

Spændende at høre hvad opdatering bliver d. 22. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow spændende med en evt. 2'er :goodluck

Samuel blev jo 1 år allerede d. 31. juli, meget meget mærkelig fornemmelse synes jeg! Jeg synes også han er lille henne i vuggestuen, men stor herhjemme, hvor han bare kan så meget selv. Han kan dog ikke kravle eller gå, så han er stadig lidt baby endnu, så her er det ikke gået helt s stærkt som for andre, men det er egentlig ok, når nu jeg var så dårlig efter fødslen. I starten havde jeg ikke så meget overskud til ham, så det er ok, at han ikke har udviklet sig helt så hurtigt som andre børn, så har jeg bedre kunnet følge med :)

Han spiser dog næsten selv nu og han er begyndt at sige ord. Han er super social og meget viljefast, der er virkelig noget personlighed dér :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine bliver et år på lørdag. Hun begyndte at gå selv for ca en måned siden, så nu går det bare stærkt, når hun suser rundt i huset.

Hvordan gik det idag??? I din status står der gravid igen :balloons Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at høre lidt om hvordan det går hos jer :)

Lucas begyndte for 4 dage siden at gå. Nu gider vi ikke det med at kravle mere. Nu sakl der fart over feltet :loveshower

Og det gik fint hos lægen. Så Lucas skal være storebror :) Jeg skal ned og have taget blodprøver osv om en uge, og der får jeg vandrejournalen, og min tid til NF.

Vi kan desværre ikke sige hvornår termin ca er. Da lægen kun mener jeg er ca 7 uger henne, hvor jeg mener jeg er næsten 12 uger henne.

Men i Marts eller April en gang. Så nu går vi kun og venter på vi får tiden til NF, så vi ved hvor langt henne jeg er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :loveshower

Theo begyndte at gå her i weekenden :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med sønnikes fødselsdag :hurra og med den lille ny i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :balloons

Det var da nået af en forskel på hvor langt lægen og du mener du er henne. Håber i svar får tid til nf så den ikke bliver lagt for sent hvis du er 12 uger henne nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER