Malouski

Lille Haddocks fødsel

30 indlæg i dette emne

Sikke en omgang i måtte igennem.

Stort tllykke med Mads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Shit, en beretning. Jeg tudede altså lidt.... For satan, hvor må det have været hårdt. Synes du er SÅ fucking sej at klare sådan en fødselsforløb, og så stadig have overskud til ikke at bebrejde nogen eller noget... Puuuuuhhaaaa, jeg ville have været død 15 gange!!!

Tillykke med jeres smukke og fine Mads

Aaarmen jeg havde da heller aldrig nogensinde tænkt, at fødslen ville tage den drejning. Alt havde jo været så nemt hidtil. Heldigvis er det kommet meget i baggrunden nu, nu hvor alt drejer sig om amning, amning, amning... og så de 9 lortebleer indtil videre i dag :D

Har lige fået læst din beretning. Sikke dog et forløb :kram2 Jeg har også lige fået en stjernekigger, men nåede heldigvis ikke at åbne mig længere end 8 cm og efter ve-drop med pause i forløbet kun en 6-7 cm. Men jeg kan kun nikke genkendende til rigtig mange af de følelser du beskriver. Jeg rystede sindsyg under operationen og tudede hele vejen igennem. Fik skudt morfin direkte i blodet på fødegangen, da jeg skulle på wc første gang, fordi jeg ikke kunne styre min rystende krop. Det var bare så overvældende med alle de folk og den hastighed der er på.

Hvor er jeres Mads bare køn.

Ja, rysteturen er sindssyg. Var faktisk rigtig bange for at få Mads i armene for tidligt... tænk hvis jeg ville tabe ham, når jeg slet ikke havde styr på musklerne.

Tillykke igen med jeres skønne søn, hvor ser han dejlig ud.

Din historie er barsk læsning, jeg nåede den igennem dagen inden jeg blev sat i gang og kunne slet ikke skrive en kommentar fordi jeg bare stortudede, du har virkelig været igennem stort set alle mine skræk scenarier og pyha jeg blev bange. Er godt nok ked af I måtte alt det igennem, det er bare ikke retfærdigt, og jeg kan sørme godt forstå du vil bestille et PKS næste gang (med mindre du ombestemmer dig, for helt ærligt så uheldig tror jeg ikke man kan være to gange!) Håber du får bearbejdet jeres oplevelse så den blir til at leve med - og som du skriver endte det godt med en dejlig lille Mads.Håber I nyder ham og har nogle gode barselsdage.

:kram2

Åh er ked af, at jeg fik gjort dig bange... var i hvert fald ikke hensigten at skræmme nogen med min oplevelse.

Mht evt. PKS næste gang... nu må vi se... Lige nu kan jeg slet ikke forstå, hvordan nogen kan overskue at passe større børn, når de har sådan en nyfødt baby, som tager al ens tid :D

Tillykke med Mads

:respekt til dig for at have gennemlevet sådan et forløb og så være så meget ovenpå nu her.

Sad med tårer i øjnene og munden på vid gab mens jeg læste.

Tak :)

Var også pænt medtaget det første stykke tid både fysisk og psykisk. Heldigvis betyder oplevelsen så meget mindre, når tiden går med at passe sådan en guldklump.

Puha sikke en omgang - hvor er du sej og WAUU det lyder som om du virkelig har bearbejdet oplevelsen og reflekteret godt :loveshower :loveshower

Stort tillykke med SKØNNE Mads :biglove

Taaak :)

Det virker helt skørt med sådan en kommentar, når jeg nu har læst din beretning :unsure

Sorry, men havde ikke læst noget, ville bare lige sige hej nu jeg var forbi...

Puha, sikke en omgang det virker til at have været!!

Det er virkelig mit skræmmescenarie at skulle gennem sådan en fødsel. Men det er jo helt fantastisk at få en perfekt og velskabt dreng ud på den anden side :kuller

Glæder mig til at høre om jeres liv som forældre :kram2

Ja, det var også alle mine angsttanker om fødsel, jeg oplevede IRL (lige med undtagelse af at revne ned til rectum, hvilket jeg er evigt taknemmelig for ikke blev aktuelt!).

Jeg er overrasket over, hvor hurtigt kroppen egentlig heler. Nu lidt over tre uger efter er ikke helt, men næsten på toppen igen. Og så er overskuddet jo hurtigt tilbage, når man ikke er afhængig af smertestillende mere :)

Hvor er det dejligt at have dig som medlæser herinde!

Sikke en omgang i måtte igennem.

Stort tllykke med Mads.

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en omgang :( Men super sejt gået at du kom igennem og kan se "lyst" på det trods alt, selvom det ikke blev som du ønskede.

Kan godt forstå du vil have PKS næste gang.

Og hvor er han bare lækker din lille søn. Han ser så mild ud :balloon Tillykke med ham.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din skønne lille dreng!

sikke et fødselsforløb I var igennem. Det er godt, det hurtigt overstås og glemmes lidt igen, når bare man kan holde sin lille baby i sine arme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en omgang :( Men super sejt gået at du kom igennem og kan se "lyst" på det trods alt, selvom det ikke blev som du ønskede.

Kan godt forstå du vil have PKS næste gang.

Og hvor er han bare lækker din lille søn. Han ser så mild ud :balloon Tillykke med ham.

:kram

Ja, det er dejligt, at oplevelsen fortoner sig. Nu handler det hele jo i stedet om at være mor for ham :biglove

Tillykke med din skønne lille dreng!

sikke et fødselsforløb I var igennem. Det er godt, det hurtigt overstås og glemmes lidt igen, når bare man kan holde sin lille baby i sine arme.

Tak :)

Ja, det er sjovt, så kort tid der egentlig går, før det virker mindre traumatiserende. Haha i korte glimt kan jeg endda få den tanke, at det kan være, at Mads ikke skal være enebarn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER