JMK-Baby

Hvor meget har I taget på?

54 indlæg i dette emne

Idag siger den så 33 uger - FUCK det er altså vildt! Jeg må indrømme det bliver mere og mere spændende nu..! Jeg har pt taget 10,2kg på, så mine frustrationer over at tage 6kg på på 12 uger er forsvundet.. :) Det kommer sandt nok i ryk..

Ihh - hvordan går det rundt omkring? Jeg håber I alle har det godt.. Jeg er ved at være godt tung på maven nu.. Det er hårdt at vende mig i sengen fra den ene til den anden side.. men sådan er det jo

Rigtig glædelig jul til alle :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nu 30+3 og sidst jeg var på vægten sagde den + 4,4 kg i forhold til førgraviditetsvægt og + 7,2 kg i forhold til laveste graviditetsvægt. Det er sgu okay :)

Men jeg synes godt nok han er begyndt at fylde derinde.. Og det at vende sig i sengen er bestemt ikke lige så let som før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at vægten heller ikke er det jeg tænker mest over men jeg har også en "normal" vægt misforstå mig ikke her men kan godt forstå de der kæmper lidt med vægten i hverdagen måske ikke ønsker at komme op og tage 25-30 kilo på. Jeg mener de skal jo også af igen, måske ;) . Jeg tabte det meste under amningen, under sidste graviditet, yes :hophop , men de sidste 6 kilo skulle løbes af inden jeg var nede på min "normale" vægt.

Men igen må jeg indrømme at selvom jeg tænker lidt over hvad jeg propper ind, selvom det er en del mere usundt her i julen. Men graviditet skal jo heller ikke være en undskyldning for bare at proppe og være usund, man kan jo læse overalt hvor vigtigt det er vi spiser sundt og varieret, så det ligger mig meget på sinde at give ham inden i maven den bedste start som muligt. Men mine mængder er helt sikkert blevet større og når vi synder gør jeg også.

Det jeg ville sige med alt det her er at jeg ikke synes det er en skam, at tænke lidt over vægten og hvad man propper i munden under graviditeten, for det jo heller ikke sundt med for meget overvægt under forløbet hverken for baby eller den gravide krop. Og synes bestemt ikke det lyder som om man ikke nyder graviditeten fordi man tænker lidt over tingene.

Bare lige til reference til GRØNFRØ der nærmest undskylder lidt, det skal du altså ikke jeg forstår sagtens hvad du mener, og helt ærlig er det altså overvældende hvad der sker med vores kroppe under disse ni mdr. Ville også bare lige give et :kram :kram

TAK :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja vægt resultat 13+ og han skal jo ud med PKS på onsdag så mon dog jeg når at tage ret meget mere på, har i hvert fald bestemt mig for ikke at stille mig mere på vægten før jeg kommer hjem. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER