JMK-Baby

Hvor meget har I taget på?

54 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg vil lige høre hvordan I efterhånden er begyndt at se ud her omkring 13-14ende uge? Jeg har taget ret meget fedt på, ca 6 kg, da jeg havde rigtig meget kvalme og var nødt til at spise hele tiden.. :sandie

Hvordan har I haft det? Jeg føler mig super usexet og vægten er jeg uvenner med nu ;) Jeg har aldrig vejet så meget. Dog sidder det mest på mave, baller og lår og ikke i hovedet og sån.. Jeg kan okay nemt skjule det i løst tøj hvis jeg vil. Dog passer mine jeans ikke mere.. Men synes det er ret tidligt at have taget ca halvdelen af den normale vægtstigning på..

Glæder mig til at høre hvordan I har klaret jer indtil videre :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm. Her siger vægten pt -3 kg. Dog skal siges at jeg er ikke en lille pige og så har min kvalme modsat bare givet mig madlede. <_< <_< Jeg er dog sikker på at det nok skal komme igen :sandie :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her siger vægten +1,2 kg og jeg er 12+5.

Har stadig en del madlede men tror det mere er fordi jeg er obs på hvad jeg spiser. Tog alt for meget på i de andre graviditeter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ca 2,5 kg på. Heldigvis er min appetit ved at være tilbage på et nogenlunde normalt niveau. I begyndelsenaf graviditeten var det som om, at jeg ikke blev mæt, uanset hvor meget, jeg spiste.

Efter min kvalme er forsvundet, er jeg begyndt at træne en del igen. Jeg er til spinning eller step ca 3 gange om ugen, det håber jeg også kan hjælpe til at vægten ikke løber helt af sporet.

Men når det er sagt, så synes jeg sgu ikke, det er ret sjovt at se vægten stige på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt siger omkring + 2-3 kg. Jeg er heller ikke en helt lille pige, men jeg prøver stadig at passe meget på min vægt, spiser hver 2-3 time for at undgå kvalme og utilpashed... Og der er nætter hvor jeg må op og spise lidt. Men jeg vil heller spise den ene gang mere, end at være så dårlig af kvalme at jeg skal kaste op, for jeg har en minimave, og det gør sindsyg ondt hver gang jeg kaster op, da maden er "løbet" videre i systemmet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ca. 2,5 kg. på indtil videre. Har også spist en del mere end jeg plejer, da jeg er konstant sulten! :rolleyes

Men jeg er også ret slank i forvejen, så det er vel fint nok at der ryger nogle kilo på til den lille bebs! :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her siger vægten også + 2-3 kilo. Jeg har også selv måttet have noget i maven hele tiden for at holde kvalmen nede, men har så heller ikke kastet op en eneste gang. Heldigvis er jeg ved at være på et normalt niveau igen ifht hvad jeg har brug for at spise. Sidste graviditet tog jeg 23 kilo på og det skal bare IKKE ske denne gang!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg hat taget 2 kilo på indtil videre men har simpelthen følt mig kronisk sulten under forløbet, heldigvis er det mest frugt, grønt, nødder og rugbrød jeg har lyst til, varmt mad er ikke så meget mig for tiden.

Sidste gang tog jeg 24 kilo på, og da Laura var 3 mdr. manglede jeg vidst et enkelt, jeg tror jeg malkede fedtet ud :lol :hophop . Men ok har en BMI på 19, så er i den slanke ende, så jeg tager ikke skade af lidt fedt hist og pist. øhh men måske heller ikke 24 kilo. :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så igen er jeg en kvinde der elsker mad normalt. :sandie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

er ny til alt det her med forumer, men tænkte jeg ville prøve at se om det er noget for mig - jeg bor i luxembourg og syntes derfor det nogengange godt kan blive lidt ensomt sådan når ens veninder er så langt væk.

Er nu i 14 pluds 3 og har taget ca 2-3 kg på men det føles og ser ud som mindst 5 syntes jeg, jeg må allerede i elastikbukser og kjoler og min brudekjole strammede desværre helt forfærdeligt og var lige lovlig nedringet da jeg blev gift den 4 august. :(

Jeg har været virkelig ked af vægten fordi jeg følte mig forkert at jeg allerede i 3,5 mdr så så gravid ud og siden er det kun blevet værre, jeg føler jeg vågner hver morgen og det ser ud som om jeg har taget 5 ekstra cm på om maven.

jeg har flere veninder hvor man inten INTET har kunnet se i 6 måned. Så jeg tænte det da ikke kunne være normalt at være så "fed" allerede - men lyder som om de fleste herinde er på ca samme stadie - dejlig.

naja og Frøen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kilo jeg havde taget på er forsvundet igen, plus lidt mere... Jeg er meget presset psykisk og derfor kniber det meget med at spise som jeg burde... Det gør også at jeg ikke kan nyde min graviditet, og hele tiden tænker om det er forkert at jeg er gravid nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

er ny til alt det her med forumer, men tænkte jeg ville prøve at se om det er noget for mig - jeg bor i luxembourg og syntes derfor det nogengange godt kan blive lidt ensomt sådan når ens veninder er så langt væk.

Er nu i 14 pluds 3 og har taget ca 2-3 kg på men det føles og ser ud som mindst 5 syntes jeg, jeg må allerede i elastikbukser og kjoler og min brudekjole strammede desværre helt forfærdeligt og var lige lovlig nedringet da jeg blev gift den 4 august. :(

Jeg har været virkelig ked af vægten fordi jeg følte mig forkert at jeg allerede i 3,5 mdr så så gravid ud og siden er det kun blevet værre, jeg føler jeg vågner hver morgen og det ser ud som om jeg har taget 5 ekstra cm på om maven.

jeg har flere veninder hvor man inten INTET har kunnet se i 6 måned. Så jeg tænte det da ikke kunne være normalt at være så "fed" allerede - men lyder som om de fleste herinde er på ca samme stadie - dejlig.

naja og Frøen

Jeg har altså også taget 2,5 kg på. Da jeg var til jordenoder sagde hun, at det var helt normalt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kilo jeg havde taget på er forsvundet igen, plus lidt mere... Jeg er meget presset psykisk og derfor kniber det meget med at spise som jeg burde... Det gør også at jeg ikke kan nyde min graviditet, og hele tiden tænker om det er forkert at jeg er gravid nu :boo

Øv hvor er det altså træls for dig. En graviditet er et mirakel også selvom den ikke kommer på det mest optimale tidspunkt! Du skal bare prøve om du ikke kan nyde, at du har et lille nyt liv i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver alt hvad jeg kan på at nyde at være gravid.. Også fordi det virkelig er et ønskebarn for os begge to.. Men der er rigtig mange ting der spiller ind, og jeg er tæt på at ryge tilbage på medicin. Og jeg har en del rigtig trælse tanker, som ikke høre hjemme i hovedet :boo og specielt ikke når man er gravid og der vokser et lille nyt menneske inden i en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Pips28

Det er da godt nok træls du har det sådan? Har du forsøgt at skrive dine tanker ned i en dagbog?

Jeg blev gravid hvor det ikke var planlagt, og det er første gang, så der var mange tanker både gode og skidte.. Det hjalp mig rigtig meget. I starten skrev jeg i den hver dag, men nu går der uger imellem.. Men jeg bruger den hvis der er nogle tanker der kører rundt i hovedet konstant... Det synes jeg hjælper mig ihvertfald..

Jeg har i øvrigt tabt lidt af de 6 kg jeg havde taget på :loveshower så nu har jeg en vægtstigning på kun 3kg.. Ret vildt eftersom jeg ikke har forsøgt at tabe det.. Spiste bare så meget før, at det er gået af sig selv... Jaaaa :)

I øvrigt, fedt I er så mange der svarer herinde. Det er vildt hyggeligt! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke taget på. Min vægt siger nærmere minus 2,3 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ca 2 kilo på..

Jeg har lidt en mistanke om at det meste af vægtøgningen har sat sig lige på babserne... Hold da helt fest hvor er de vokset, og det føles som om de vejer et helt ton :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ca 2 kilo på..

Jeg har lidt en mistanke om at det meste af vægtøgningen har sat sig lige på babserne... Hold da helt fest hvor er de vokset, og det føles som om de vejer et helt ton :whistling

jeg tænker jeg også MINDST har taget 1 af de 2 kilo jeg har taget på - på brysterne.

Allerede inden havde jeg (eller rettere min mand) ingen grund til at klage, men nu syntes jeg det nærmest er vulgært. selvom jeg kun var ca 3 mdr gravid til mit bryllup havde jeg serøse problemer med at vær i kjolen - min barm var simpelthen for stor :( lidt øv, men folk siger det mest er mig der er generet af det..... ;)

de første 2.5 mdr var de også så ømme at jeg knapt kunne tage bhen af om aftenen, og mine brystvorter var KONSTANT stive :( nu går det bedre :) mindre spænding, mindre smerte og mindre stivhed men helt sikkerrt ikke mindre bryster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker jeg også MINDST har taget 1 af de 2 kilo jeg har taget på - på brysterne.

Allerede inden havde jeg (eller rettere min mand) ingen grund til at klage, men nu syntes jeg det nærmest er vulgært. selvom jeg kun var ca 3 mdr gravid til mit bryllup havde jeg serøse problemer med at vær i kjolen - min barm var simpelthen for stor :( lidt øv, men folk siger det mest er mig der er generet af det..... ;)

de første 2.5 mdr var de også så ømme at jeg knapt kunne tage bhen af om aftenen, og mine brystvorter var KONSTANT stive :( nu går det bedre :) mindre spænding, mindre smerte og mindre stivhed men helt sikkerrt ikke mindre bryster.

Jeg føler også, at jeg har taget 1 kg på hvert bryst - mindst :-)

Men det gør ikke noget, jeg havde lidt, der trængte til at blive fyldt ud, så nu passer det hele perfekt :-)

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på brysternes tilstand, når jeg engang er færdig med at amme. Men som jeg har skrevet før, så har jeg tænkt mig at købe et par nye, hvis det bliver alt for slemt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker jeg også MINDST har taget 1 af de 2 kilo jeg har taget på - på brysterne.

Allerede inden havde jeg (eller rettere min mand) ingen grund til at klage, men nu syntes jeg det nærmest er vulgært. selvom jeg kun var ca 3 mdr gravid til mit bryllup havde jeg serøse problemer med at vær i kjolen - min barm var simpelthen for stor :( lidt øv, men folk siger det mest er mig der er generet af det..... ;)

de første 2.5 mdr var de også så ømme at jeg knapt kunne tage bhen af om aftenen, og mine brystvorter var KONSTANT stive :( nu går det bedre :) mindre spænding, mindre smerte og mindre stivhed men helt sikkerrt ikke mindre bryster.

Puuh, det lyder til at du har nok at bære rundt på :whistling

Mime bryster er heldigvis heller ikke så ømme og spændte mere.. Før gjorde det nas bare man løftede armene, eller skulle gå op/ned af trapper! Men jeg døjer stadig med konstant stive brystvorter <_< men mon ikke det også snart går over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pt taget to kilo på. Bliver også lidt bekymret for hvordan det skal ende, men jeg har været inde og se på et skema og det har beroliget mig.

Er ligesom flere herinde ret sikker på at meget af vægtøgningen har sat sig på brysterne :whistling (hvilket ingen af os er utilfredse med - bortset fra min pengepung, men så har jeg da fået nyt undertøj ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til med vægten nu, hvor vi er ved at være halvvejs?

Jeg har taget 4,5 kg på, og jeg synes faktisk ikke, det er ret sjovt. Min mave vokser ikke ret meget, jeg har bare mistet min talje og er blevet bredere over bagdelen. Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig på ca. -2 kg :)

Så jeg klager bestemt ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er stoppet med at bruge vægten.. :D Det hjælper på humøret..

Men sidst jeg var på den var jeg på samme sted som da jeg skrev.. Altså +6-7 kg.. Det må være godt hehe..

Jeg nævnte det desuden ved jordemoren, men hun sagde at det sagtens kunne svinge meget i forløbet. At nogle taget meget på i én periode og knap så meget i en anden periode.. Så ja, det ser ikke ud til det fortsætter med min vægt.. Det føles ihvertfald ikke sådan ;)

Men hvad så, ser I ellers fine ud eller har I fået nogle strækmærker nogle steder?

Jeg har fået to - et på hver balle :( Min kæreste synes bare jeg ser vidunderlig ud. Ligner lidt han forestiller sig den søde lille baby der kommer ud, når jeg klager over min krop.. hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har valgt ikke at gå på vægten og ikke obsesse over vægten så det er kun til tjek hos gynekolog jeg bliver vejet. indtil videre ser det hele ud til at have sat sig på maven og i brysterne så jeg klager ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER