JaMa

Tid til NF

27 indlæg i dette emne

Har lige modtaget et brev i dag med tid til NF torsdag d.23.august :) det bliver så dejligt at se bønnen, som nok ikke ligner en bønne så meget mere ;) jeg vil være 12+1 til den tid, så det er da fint. Der var også en tid til lægesamtale en uge efter, men skal lige have ringet ud og spurgt hvad vi skal tale om. Tænker det må have noget med min første fødsel at gøre, da det var en grim omgang. Men anden fødsel var en god og positiv oplevelse, så føler i grunden ikke det store behov for at tale om det længere. Men hvor er det dejligt at få nogle datoer, det bliver lige en tand mere virkeligt:)

Hvad med jer, har i fået tid til NF endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Venter på at få tid til NF, men modtager den nok snart.. Jeg skal til JM d. 4/9 wee.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle egentligt ringe til hospitalet i dag, men jeg missede telefontiden, så må prøve i morgen - så jeg også kan få en tid. Jeg glæder mig nemlig SÅÅÅ meget :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Jeg er ikke så langt tror først min nf ligger i begyndelsen af september måske endda midten, har en rigtig lang cyklus så de rygger altid tiden ved mig,

Hmm måske der står i dine papirer fra aller første gang at du har behov?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Jeg er ikke så langt tror først min nf ligger i begyndelsen af september måske endda midten, har en rigtig lang cyklus så de rygger altid tiden ved mig,

Hmm måske der står i dine papirer fra aller første gang at du har behov?

Jeg ringede lige til min læge og fik svar på blodprøver fra 1.lægebesøg. Spurgte så hvad de var for en samtale på sygehuset, og det er fordi der skal holdes ekstra øje med mig og bønnen, da jeg døjer lidt med mit stofskifte. Det havde jeg bare slet ikke tænkt som en mulighed :rolleyes så det er en indledende samtale hvor det skal planlægges for resten af graviditeten, hvor tit jeg skal ses osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii - nu har jeg fået tid til NF :loveshower.

Jeg skal afsted d. 27. august - og jeg glæder mig helt vildt. Jeg er der 12+1.

Min kæreste har også allerede sagt det på hans arbejde så det er ikke noget problem for ham (i et firma hvor man ALDRIG kan få fri - så skønt der ikke er nogle problemer) og jeg har hverken skole eller arbejde den dag, så det er så nemt for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede lige til min læge og fik svar på blodprøver fra 1.lægebesøg. Spurgte så hvad de var for en samtale på sygehuset, og det er fordi der skal holdes ekstra øje med mig og bønnen, da jeg døjer lidt med mit stofskifte. Det havde jeg bare slet ikke tænkt som en mulighed :rolleyes så det er en indledende samtale hvor det skal planlægges for resten af graviditeten, hvor tit jeg skal ses osv :)

Det var da super dejligt de er opmærksom på det fra starten af :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da super dejligt de er opmærksom på det fra starten af :-)

Ja, det er det helt bestemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der ikke har været til første lægeundersøgelse eller har fået tid til NF endnu?

ØV ØV <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der ikke har været til første lægeundersøgelse eller har fået tid til NF endnu?

ØV ØV <_<

Hvornår er du sat til? Hvis det er sent i marts, er det vel derfor? Jeg er 10+5 i dag, var til lægetjek da jeg var 8+5 og skal til scanning når jeg er 12+1 - hvor langt henne er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 9+5. og skal først til læge den 22

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også fået tid til NF d. 27/8 - bliver så spændendeloveshower.gifog JM d.4/9 loveshower.gif

Da jeg har for lavt stofskiftet - bliver jeg fulgt tæt på sygehuset hver mdr. med blodprøver og lægesamtaler - så der er kalenderen skal nok bliv fyld op med aftaler ang graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 9+5. og skal først til læge den 22

jeg er 9+2 og skal også til læge den 22.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også første lægebesøg til gode. :-) tiden er bare lang indtil man har fået en officiel konvolut der siger man er gravid ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig lidt, for jeg har ikke fået tid til jordmoder endnu. Ved godt at det ikke ligefrem haster, men jeg undrer mig bare over det fordi det lød på lægen som om jeg skulle det samme dag som NF. Bliver i tvilv om jeg også selv skal bestille tiden der - som jeg jo gjorde med NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig lidt, for jeg har ikke fået tid til jordmoder endnu. Ved godt at det ikke ligefrem haster, men jeg undrer mig bare over det fordi det lød på lægen som om jeg skulle det samme dag som NF. Bliver i tvilv om jeg også selv skal bestille tiden der - som jeg jo gjorde med NF?

Jeg får først tid til jordemoder efter nakkefoldsscanningen:) det var hvad der stod i mit indkaldelsesbrev. Men du kan da ringe til dem og spørge, eller spørge til nakkefoldsscanningen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle selv ringe og bestille tid ved JM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til NF i dag, hvor jeg så er 11+5.. Dét var godt nok surrealistisk, at se den lille baby. Spræl levende og fuld af liv.. Hun kunne dårligt måle nakkefolden fordi der var så meget gang i den!! :-D Men så skønt, at se at der var noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til NF i dag, hvor jeg så er 11+5.. Dét var godt nok surrealistisk, at se den lille baby. Spræl levende og fuld af liv.. Hun kunne dårligt måle nakkefolden fordi der var så meget gang i den!! :-D Men så skønt, at se at der var noget..

Tillykke med veloverstået scanning :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.. :-) Var sq skønt, at se den lille bebs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.. :-) Var sq skønt, at se den lille bebs..

Kan jeg godt forstå det var, det bliver bare meget mere virkeligt :) med vores to børn blev jeg begge gange helt forundret over, hvor meget det allerede ligner en rigtig lille baby til NF. Og det er bare helt surrealistisk at de spræller rundt, uden man kan mærke noget som helst :) uha jeg glæder mig til torsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det min tur i dag kl 11:00. Krydser i fingre piger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle åbenbart bare beklage mig lidt herinde, og VUPTI så fik jeg tid til jordmoder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det om 40 minutter... Jeg er et absolut nervevrag... Er mere nervøs nu end før nogen af de scanninger jeg har været til... Please please please lad der være tydeligt hjerteblink...

Ved det er lidt sent i forhold til din tid, men jeg krydser alt hvad krydses kan! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle åbenbart bare beklage mig lidt herinde, og VUPTI så fik jeg tid til jordmoder :D

Yay, dejligt med tid til jordemoder! Hvornår skal du afsted? Jeg skal d.3.oktober hvor jeg er 18+ , mener jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER