Kris1986

MD scanning

8 indlæg i dette emne

Så er det imorgen at jeg skal til MD scanning og jeg GLÆDER mig til at se lille blobber igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, det bliver da også dejligt, det er så livsbekræftende at se det bette nus bevæge sig rundt derinde. Bliver spændende at få kønnet at vide.. Så kan man endelig shoppe lidt ind.. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne desværre ikke få kønnet at vide, den lå igen med ryggen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv ikke at få det at vide i dag, men luksus at få ny scanningstid... :super Så må vi håbe at der er bedre held næste gang, ellers koster en kønssscanning vist kun omkring 400,00. Jeg vil i hvert fald gerne have det at vide selv.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i Sønderborg, så vi kører til Flensborg hvis det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, ja der skal jo gerne være personalegoder at hente på alle arbejdspladser.... :whistling

Hvornår skal du så scannes i næste uge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først på fredag, så vi skal vente en hel uge mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå, du kan jo tælle dagene på én hånd. :)

Jeg skal selv til en scanning i morgen, en slags tidlig md-scanning da de fandt en cyste på navlestrengen og gerne lige vil se om blobben udvikler sig som den skal. Da cyste på navlestrengen kan være tegn på trisomi 18 har jeg fået tilbudt at få foretaget en moderkageprøve, hvilket jeg dog har takket nej til. Men har mærket liv siden 12./13. uge så er egentlig ikke overvældende nervøs - endnu... Men vil da håbe at de efter scanningen kan sige at alt ser superduper ud og at der ingen grund er til bekymring... Og så håber jeg at de vil fortælle kønnet.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER