bebs3

så kan jeg osse melde mig ind her...

8 indlæg i dette emne

ja overskriften siger jo sig selv :P det ser sørme ud til vi skal have vores 3 barn :kuller er stadig lidt rund på gulvet, det er vi begge. Men 3 drenge, skal nok blive skønt :blush (ved ik om det bliver en dreng selvfølgelig, men med 2 i forvejen sååååå). Jeg har temin d.2 april og ser frem til alle de kommende April mamas der snart vil komme herind :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IIIIIIIH hvor dejligt!!

Stort tillykke til dig også!!

:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja overskriften siger jo sig selv :P det ser sørme ud til vi skal have vores 3 barn :kuller er stadig lidt rund på gulvet, det er vi begge. Men 3 drenge, skal nok blive skønt :blush (ved ik om det bliver en dreng selvfølgelig, men med 2 i forvejen sååååå). Jeg har temin d.2 april og ser frem til alle de kommende April mamas der snart vil komme herind :glad

:7himmel :balloons :loveshower TILLYKKE!!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ja overskriften siger jo sig selv :P det ser sørme ud til vi skal have vores 3 barn :kuller er stadig lidt rund på gulvet, det er vi begge. Men 3 drenge, skal nok blive skønt :blush (ved ik om det bliver en dreng selvfølgelig, men med 2 i forvejen sååååå). Jeg har temin d.2 april og ser frem til alle de kommende April mamas der snart vil komme herind :glad

Hjertelig tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

Vil også gerne lige melde mig på her. Først og fremmest stort tillykke til alle jer som venter jer.

Jeg er i 6 uge nu og har termin d. 22 april 2013. Lang ventetid. Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER